Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravletråd

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-10-09, 17:08   #1
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravletråd

Begynner ny träd siden den andre ble sä lang. Häper dere fölger etter. Ser av resultatträden at nesten alle har veid seg og har hatt vektnedgang etter förste uke. Det er veldig bra, og veldig motiverende.

Jeg er i min andre ketolyseuke og sliter litt akkurat nä. Ble tull i dag tidlig fordi vi forsov oss og taktekker kom... rakk ikke spise frokost og gikk helt til lunsj uten mat. Da blir jeg "ör" i hodet og det er lett ä ty til vanlig mat med karbohydrater. Men jeg klarer meg og nä har vi snart kommet til middagen. Middagen i dag blir laksefileter, grönnsaker og ris til de andre (har to barn som hater poteter, men som spiser ris og pasta).

Trenger at vi fölger hverandre og at vi er litt aktive her i gruppen en stund til - for selv om jeg föler at jeg har kommet godt i gang sä kjenner jeg at jeg enda ikke er helt der hvor ting gär av seg selv.

Hvordan gär det med dere andre?

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:12   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Lurt med ny tråd!

Jeg har nesten ikke drukket noe i dag!

Frem til kl 1430 hadde jeg kun drukket det glasset med vann jeg trengte for å få i meg morgen- pillene!

Mer vann, mer fett og mindre kunstig søtstoff, så blir muligens vekten et hyggeligere møte bare mensen blir borte igjen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 22:05   #3
Christina79
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 69
Christina79 er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Hei hei

Er ny her og første gang jeg prøver ketolyse, idag har jeg vært kjempeflink syntes jeg selv, (har bestilt boka så har ikke så mye kunnskapen om ketolyse ennå) men spiser så og si ingen karbohydrater. Jeg har vært helt "rar" i kroppen i dag. Urolig og utrolig lavt blodsukker. Det har vært vanskelig å motstå nøtter og frukt som ligger fremme på jobben. Hva er det dere tar som "snack" mellom måltidene? Jeg gleder meg til jeg får den velværen som alle sier de finner etter noen dager. Tørr ikke prøve stixen ennå, blir litt lei meg om jeg ikke har oppnådd ketose, hvor lang tid tar det?

Syntes det er kjempefint med et slikt forum så man kan oppmuntre hverandre litt

__________________


Christina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 23:09   #4
Rottis
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 170
Rottis er ny på veien

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Jeg følger ikke ketolyse (ennå?) men henger meg på her selvom.

Sukk, er blitt syk. Orker ikke tanken på mat, spesielt ikke feit mat. Jeg orker ikke tanken på brød heller. Tror ikke det er noe sjakktrekk å vende tilbake til brød når jeg er "avvent" uansett.

Hva kan jeg spise tro? Skal på Blindern i morgen og må nesten ha med meg noe mat.

__________________

Rottis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 23:19   #5
eggis
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 41
eggis er ny på veien

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Skal på vekta i morra tidlig, blir spennende å se om det er ytterlige nedgang, har drive på i 2 uker, første uka -2kg, målet er 10 kg til JUL

eggis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 23:27   #6
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Tihi, helt greit med ny skravle tråd. Nå skal jeg klare å følge med Håper bare jeg har klart å melde i riktig tråd.

Nei nå skal jeg finne senga, skal nok komme innom å skravle litt i morgen.

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 01:47   #7
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Argh, jeg er sä dustete!! Har spist litt av et kakestykke. Ble tatt litt pä sengen... Har ikke lyst til at alle skal vite at jeg slanker meg, og naboen kom pä dören vär med et fat med kakestykker som var til overs etter at de hadde feiret barnebursdag i dag. "Smak pä denne" sa hun. "Har bakt den selv og synes den ble veldig vellykket. Smak da!" og da fölte jeg at jeg MÄTTE smake siden hun stod der rett foran meg.

Dumt!!! Jaja, ny dag i morgen. Da blir det IKKE kake!!!!!

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 01:57   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

naboen kom pä dören vär med et fat med kakestykker!

Enda en fordel med å bo i blokk og knapt være på nikk med naboene!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 08:21   #9
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Enda en fordel med å bo i blokk og knapt være på nikk med naboene!

Ja ikke sant!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 09:26   #10
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Argh, jeg er sä dustete!! Har spist litt av et kakestykke. Ble tatt litt pä sengen... Har ikke lyst til at alle skal vite at jeg slanker meg, og naboen kom pä dören vär med et fat med kakestykker som var til overs etter at de hadde feiret barnebursdag i dag. "Smak pä denne" sa hun. "Har bakt den selv og synes den ble veldig vellykket. Smak da!" og da fölte jeg at jeg MÄTTE smake siden hun stod der rett foran meg.

Dumt!!! Jaja, ny dag i morgen. Da blir det IKKE kake!!!!!

I slike situasjoner bruker jeg min matallergi for alt den er verdt ;o)
Hender også at jeg sier med et veldig unnskyldende smil at jeg har hatt en del problemer med magen og at jeg nå lar være å spise hvetemel for å se om det kan gjøre en forskjell....
Nesten for dumt at folk godtar den type unnskyldninger fremfor "Nei takk, jeg spiser kun lavkarbo"....

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 10:05   #11
eggis
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 41
eggis er ny på veien

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Hmm ned 1 kg denne uka, totalt - 3kg, gikk ned dobbelt så lite denne uka som første uka, utålmodig her.
Kansje det er normalt, men hører jo om andre som går ned 11 kg på 4 uker, og 2 andre som jeg kjenner gikk ned 8 og 10 kg på 4,uker. Men er ihvertfall i ketose så får håpe det løsner og det positive er at dem 3 kg tror jeg har forsvunne fra magen.
Huff til helga er det bryllup det blir en prøvelse

eggis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 10:17   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Hvor mye og hvor fort man går ned, er veldig individuelt.
Har man mye å gå ned, går det gjerne fortere. Menn går ned fortere enn kvinner, for andre kan brøderstatninger eller søtstoff eller tomater eller...... være ting som stopper opp vektnedgangen!

For å få med hode, kropp og hud er 0,5- 1,0kg pr uke det optimale vekttap!

Drikk nok væske, spis nok fett og ikke stress, så går det nok nedover for deg også!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 10:26   #13
Krizzi
Medlem
 
Krizzi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 101
Krizzi er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Jeg synes at det ikke er lett å si at jeg går på slank’rn , særlig siden jeg nettopp har begynt og det overhode ikke vises. Jeg har kun gått ned 400 gr første uke og er engstelig for å mislykkes..
Kan mensen være en årsak det ? jeg har fulgt boka så langt jeg forstår den og kan ikke se at jeg har ”syndet” på noe vis.
Hva sier dere når dere blir invitert til ”kaffe og kaker” ?

Litt teit kanskje, men jeg prøver å spørre dere

Krizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 10:27   #14
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Ikke mye som slår den liflige duften av brente knekkebrød sånn på morgenkvisten....

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 10:33   #15
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Opprinnelig lagt inn av Krizzi, her.

Jeg synes at det ikke er lett å si at jeg går på slank’rn , særlig siden jeg nettopp har begynt og det overhode ikke vises. Jeg har kun gått ned 400 gr første uke og er engstelig for å mislykkes..
Kan mensen være en årsak det ? jeg har fulgt boka så langt jeg forstår den og kan ikke se at jeg har ”syndet” på noe vis.
Hva sier dere når dere blir invitert til ”kaffe og kaker” ?

Litt teit kanskje, men jeg prøver å spørre dere

Mensen er ofte en synder når det gjelder manglende vektnedgang. Jeg samler vann som bare det, og går opp 0,5 til 2 kg hver gang.
Morsomt uka etterpå, da!

Har verdens beste unnskyldning, jeg da! Har dia2 og alle skjønner om jeg ikke spiser kake!
Eller så tar jeg med egen kake, Gerds ostekake eller sjokolademoussekake!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 10:43   #16
Krizzi
Medlem
 
Krizzi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 101
Krizzi er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Ok, da ble jeg roligere med en gang og kan med andre ord se frem til neste uke, og håpe at vekten suser nedover.
Ta med egen kake (selv om jeg ikke har diabetes) var et godt forslag
tusen takk.

Krizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 12:26   #17
jannekristin
Juniormedlem
 
jannekristin sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Bergen
Alder: 36
Innlegg: 35
jannekristin er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Noen andre som opplever at vekten er høyere når en står opp enn når en legger seg? Er ikke dette veldig rart????

__________________




jannekristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 12:30   #18
catzie
Medlem
 
catzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 66
catzie er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Ha ha, fint med ny "skravletråd" Elin, den andre, eller alle de andre ble litt forvirrende for folk. Dette var det vi trengte for å få i gang skravla igjen
Kjedelig med kakestykket, men skitt au, det har sikkert ikke noen innvirkning!

Jeg må slutte å veie meg flere dager i uken, jeg blir helt frustreret, opp og ned 1,5 kg på forskjellige dager, jeg skjønner det ikke. Så fredag og kun fredager skal jeg veie meg!

Ang. mensen, de fleste går ned igjen idet mensen ankommer, merkelig fenomen!

__________________


catzie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 12:31   #19
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Opprinnelig lagt inn av catzie, her.


Ang. mensen, de fleste går ned igjen idet mensen ankommer, merkelig fenomen!

Jeg mister ikke vannet før 1-2 dager etter at jeg er helt ferdig, jeg!
Og da er det jo bare noen få dager til eggløsning, men da varer det bare et par dager før der glipper igjen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 22:02   #20
Rottis
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 170
Rottis er ny på veien

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd

Opprinnelig lagt inn av Krizzi, her.

Jeg synes at det ikke er lett å si at jeg går på slank’rn , særlig siden jeg nettopp har begynt og det overhode ikke vises. Jeg har kun gått ned 400 gr første uke og er engstelig for å mislykkes..
Kan mensen være en årsak det ? jeg har fulgt boka så langt jeg forstår den og kan ikke se at jeg har ”syndet” på noe vis.
Hva sier dere når dere blir invitert til ”kaffe og kaker” ?

Litt teit kanskje, men jeg prøver å spørre dere

Da jeg var i bursdag hos familien til samboern valgte jeg bort ris til middag og drakk bare kaffe. Det var det ingen som reagerte på, men det er kanskje annerledes når det er kaffe og kake, og bare det.

Ellers er jo egen kake en god idé.

Gleder meg til å bli frisk og få lyst på å både lage og spise mat. Nå blir det mye raske løsninger og karbs. Ser foreløpig dårlig ut med de 10 kg gitt..

__________________

Rottis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 00:18   #21
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravletråd

Så Gerd har en ostekake som går an?? Det skal jeg sjekke ut.

Ingen kake her i dag. Har vært flink og holdt meg til lovlige saker.

Jeg liker heller ikke å fortelle at jeg slanker meg. Både fordi det da blir så dumt om jeg mislykkes, fordi jeg da på en måte innrømmer at jeg er for stor, og fordi jeg ikke vil at folk skal vite at jeg ikke trives med den jeg er.



Jeg synes ikke at de er samsvar mellom hvordan jeg føler meg og hvordan jeg ser ut. Jeg føler meg ikke så stor og tung i kroppen. Jeg føler meg sunn og sterk, og da blir det nesten så jeg kvepper til når jeg ser meg selv i speilet eller på bilder. Litt rart...

Jeg skal ned totalt 24 kg. Jeg har "alltid" veid 60 kg, og jeg trives med den vekten. Jeg har et klesskap fulllt av "60-kilos-klær" og jeg gleder meg til å passe inni dem igjen. Jeg har jeans, gensere, topper, jakker, kule bukser og fint undertøy. Nå som jeg veier så mye har jeg ett par jeans som passer, og tre-fire topper som går an men som ikke sitter pent, så økonomisk sett vil det lønne seg å gå ned i vekt.

Fint at jeg har dere - felles mål og felles skjebne...

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 00:28   #22
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravletråd

Ikke lenge igjen til veiedag nummer to. Nesten alle gikk ned den første fellesuken vår og det blir spennende å se hvordan det går denne uken.

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 00:30   #23
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravletråd

Her finner dere alle Gerds fantastiske oppskrifter!
Klikk på bildet, så kommer oppskriftene!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 00:40   #24
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravletråd

Mitt triks er å fortelle at jeg har valgt bort sukker og stivelse pga helsen, det aksepterer de fleste. Dessuten ser jeg ikke på dette som slanking men som en helseforbering, siden jeg stadig vekk får stadfestet bedre generell helse og ikke minst gode resultater på blodprøvene .

Har også over tid lært meg å "stå på kravene" i forhold til velmenende venner, kolleger, familie og naboer som inviterer til kake og kaffe, det skal jo ikke gå utover min helse (og psyke) at det serveres kake (les sukkerbombe)!

Er forøvrig helt med på forslaget om å ta med kake selv, det eneste jeg alltid passer på er å snakke med vertinnen/verten på forhånd slik at det ikke blir missforstått

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 01:04   #25
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Her finner dere alle Gerds fantastiske oppskrifter!
Klikk på bildet, så kommer oppskriftene!

Jeg finner ikke ostekaken der. Har sett gjennom alle oppskriftene nå, men det kan hende at jeg er litt blind.

Den oppskriftstråden er genial. Veldig nyttig for sånne som meg - som er født uten fantasi.

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no