Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Noen som starter i disse dager?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-11-09, 10:56   #26
Kiddo
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Knuste tomater er lov, men uten tilsatt sukker. Les på innholdet!

http://www.southbeach-diet-plan.com/shoppinglist_p1.htm og http://www.southbeach-diet-plan.com/shoppinglist_p2.htm burde gi de fleste svarene. Men jeg anbefaler virkelig å kjøpe boken. Der er masse menyer og oppskrifter, gode tips og ideer.

Tusen takk for god hjelp!!! Håpen boken er i hus innen et par dager, men innen den tid lurte jeg på en liten ting til, mulig det står her, men er spekeskinke ok, eller blir det for fett?

  Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 01:53   #27
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av Kiddo, her.

Tusen takk for god hjelp!!! Håpen boken er i hus innen et par dager, men innen den tid lurte jeg på en liten ting til, mulig det står her, men er spekeskinke ok, eller blir det for fett?

Vet ikke om det står, men vil tro det er for fett. For kjøtt er det vel generelt max 5% fett.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 23:05   #28
Gobolla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei

Jeg skrev ut en liste over tillatte matvarer i fase 1 fra nettet, husker ikke helt hvor, men tror det var på south.beach.no. Der står det at man kan spise spekeskinke, men skjær bort fettet. Men i boken står ikke spekeskinke nevnt med et ord.

I matvaretabellen står det at spekeskinke inneholder: 48 g vann, 225 kcal, 30,7 g protein, 11,4 g fett og 0 karbohydrater. Dette pr 100 g. Det er kanskje litt for mye fett, men jeg vet ikke.

Spekeskinken er jo veldig salt, så kroppen holder kanskje på vannet, og da stagnerer vekten litt ?

Jeg skal innrømme at jeg nok ikke følger fase 1 helt slavisk, spiser en hel avokado hvis jeg spiser avokado, og har har spist wienerpølse til en middag. Går fortsatt ned i vekt, men jeg tror at jeg egentlig spiser litt for lite, men er ikke så veldig sulten for tiden.

  Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 09:12   #29
Kiddo
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter i disse dager?

Takk for svar Gobolla!

Da er det vel gjerne best og holde seg unna da..hverfall stort sett. Det er jo så utrolig godt med eggerøre!

Har du lyst og legge ut litt av hva du har spist disse ukene? Jeg føler meg litt enspora, og kunne trengt litt tips.. Håper så inderlig boka kommer i dag. Kanskje man finner noen hyggelige oppskrifter til helga.

Ha en fin fredag alle sammen!

  Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 14:23   #30
Gobolla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter i disse dager?

Spiser og spier fru Blom

Matlysten er ikke helt på topp, så det blir ikke så veldig mye.

Frokost: 1 kopp kaffe med lettmelk. (har aldri vært noe glad i frokost)
Lunsj: F.eks 1 avokado, salat, kokt skinke og med olivenolje over.
Middag: kjøtt eller fisk med grønnsaker eller salat. Her har jeg "syndet" flere ganger. Jeg har spist wienerpølse (2 stk), men uten lompe, massevis av salat til. I går spiste jeg litt fiskegrateng med makaroni fy og fy .
Kvelds: F.eks Skyr yoghurt, noen nøtter.

Jeg har også spist kjøttsaus med kjøpe spagettisaus, spagetti spiste jeg ikke, men hadde masse salat under kjøttsausen. Her bruker jeg karbonade.

Nå nærmer jeg meg slutten på uke 2 av fase 1, og har gått ned 2,5 kg.

Føler meg i veldig fin form, ikke sliten, ikke sulten. Går tur med hunden 3 ganger om dagen, 2 av dem i raskt tempo. Jeg prøvde ketolyse tidligere, men det var ikke noe for meg. Det var altfor mye fett, og jeg følte meg veldig sliten når jeg gikk tur.

South Beach passer tydeligvis meg veldig godt, for jeg kan spise nesten hva jeg vil. Holder meg selvfølgelig unna brød, poteter, ris, pasta, sukker, mel osv.
Jeg er ikke noen kjøkkenskriver som kokkelerer og finner på mange gode oppskrifter, så det går stort sett i det samme.
Kyllingfilet, karbonade, egg, laks, røkt kolje. Grønnsaker og salat av alle slag.
Og da passer det veldig bra at jeg ikke er noe særlig sulten, for da går jeg ikke på en smell. Titter litt i kjøleskapet, neivel her er det ikke noe godt, så da lukker jeg bare døra igjen og tar meg et glass med fun light saft.

Og sånn går da no dagan

  Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 09:21   #31
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av Gobolla, her.

Spiser og spier fru Blom

Matlysten er ikke helt på topp, så det blir ikke så veldig mye.

Frokost: 1 kopp kaffe med lettmelk. (har aldri vært noe glad i frokost)
Lunsj: F.eks 1 avokado, salat, kokt skinke og med olivenolje over.
Middag: kjøtt eller fisk med grønnsaker eller salat. Her har jeg "syndet" flere ganger. Jeg har spist wienerpølse (2 stk), men uten lompe, massevis av salat til. I går spiste jeg litt fiskegrateng med makaroni fy og fy .
Kvelds: F.eks Skyr yoghurt, noen nøtter.

Jeg har også spist kjøttsaus med kjøpe spagettisaus, spagetti spiste jeg ikke, men hadde masse salat under kjøttsausen. Her bruker jeg karbonade.

Nå nærmer jeg meg slutten på uke 2 av fase 1, og har gått ned 2,5 kg.

Føler meg i veldig fin form, ikke sliten, ikke sulten. Går tur med hunden 3 ganger om dagen, 2 av dem i raskt tempo. Jeg prøvde ketolyse tidligere, men det var ikke noe for meg. Det var altfor mye fett, og jeg følte meg veldig sliten når jeg gikk tur.

South Beach passer tydeligvis meg veldig godt, for jeg kan spise nesten hva jeg vil. Holder meg selvfølgelig unna brød, poteter, ris, pasta, sukker, mel osv.
Jeg er ikke noen kjøkkenskriver som kokkelerer og finner på mange gode oppskrifter, så det går stort sett i det samme.
Kyllingfilet, karbonade, egg, laks, røkt kolje. Grønnsaker og salat av alle slag.
Og da passer det veldig bra at jeg ikke er noe særlig sulten, for da går jeg ikke på en smell. Titter litt i kjøleskapet, neivel her er det ikke noe godt, så da lukker jeg bare døra igjen og tar meg et glass med fun light saft.

Og sånn går da no dagan

Gratulerer med flott resultat! J

eg skippet jo fase 1, men liker meg godt i fase 2. Idag har jeg skeiet ut da, pappas fetter med kone hadde invitert ut på en fantastisk restaurant i San Francisco med musical etterpå. Jeg spiste en pai til forrett, men på fine restauranter er slike heldigvis veldig små. Til hovedretten bestilte jeg ratatouille istedet for poteter og dessert delte vi - så da spiste jeg 3-4 skeier der også. Men hadde jeg gått for suppe til forrett hadde jeg faktisk vært i tråd med boka. Det er kjekt å tenke på - og viser hvor lett man kan implementere South Beach i hverdagen.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 12:05   #32
Gobolla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja, det er akkurat det, veldig lett å implementere i hverdagslivet. Samtidig som hele familien kan spise det samme.

Hodet mitt er nok veldig styrt på lavkalori, så jeg har store problemer med å spise seterrømme, steke i meierismør og ha fløte i kaffen. Det blir også litt feil for meg å kjøpe seterrømme til meg og lettrømme til resten av familien, for seterrømme vil ikke mann og barn ha. Mann og barn spiser sunt etter statens ernæringsråd, grovt brød, lettmelk, frukt. Og det å "omvende" dem til LCHF blir vanskelig. Dessuten så er ingen av dem i nærheten av å være overvektig.

Egentlig er det litt rart at jeg har noen kg for mye, for jeg spiser ikke så mye av den vanlige maten, men det er nok noe med karbohydratene som setter seg veldig fast på min kropp. Har også alltid hatt mye tull med magen; vondt, oppblåst, hard og løs om hverandre, og i disse to ukene har jeg ikke hatt none tull i det hele tatt.

Jeg kommer nok til å fortsette i fase 1 en uke til, sånn at jeg er helt sikker på at jeg ikke faller tilbake til gamle vaner.


Sist redigert av Gobolla : 08-11-09 kl 12:12. Årsak: skrivefeil
  Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 22:07   #33
Therese
Juniormedlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 12
Therese er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Heisann!

Etter anbefalinger av andre her inne, samt et ønske om å kombinere lavkarbo og lavkalori, har jeg kobla meg på denne tråden!

Det blir veldig spennende og jeg leser og leser... Må vel kjøpe boka også! Jeg har en personlig coach som støtter meg på e-post og telefon... Det setter jeg stoooor pris på og kommer til å bruke henne masse!

Jeg har begynt på Easy Life, men ble fysisk og psykisk syk av pulveret... Dessuten er jeg så innmari prinsipielt imot pulver at det kan ikke sies med ord!

Etter en coachingtime der jeg fokuserte på at dette skulle være min prosess med mitt program har jeg kutta pulver mer eller mindre og skal fokusere på lavkarbo/lavkalorimat og trening. Har kjøpt meg pulsklokke så jeg skal sørge for at forbruket er større enn inntaket...

Ønsker dere alle lykke til og håper vi kan følge hverandre inn i en lettere hverdag!!

__________________
Therese
Therese er avlogget   Min kostholdsfilosofi: MIN! (ok, med innslag av Fedon, SB, Ketolyse) Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 22:45   #34
Kiddo
Gjest
 
Innlegg: n/a
Smile

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei!
Så gøy med flere her da, nå får vi pushe hverandre. Jeg er klar for uke to med fase en nå, og nå må jeg variere meg litt kjenner jeg. Kylling er tingen nå tror jeg.

Men jeg lurte på en ting, jeg får sikkert svar på det når jeg får boka, men jeg leste et eller annet sted at man ikke skulle kombinere ost og skinke? Stemmer dette? I omeletter etc er det jo veldig lett og ryke på begge to samtidig..

  Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 22:55   #35
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av Kiddo, her.

Hei!
Så gøy med flere her da, nå får vi pushe hverandre. Jeg er klar for uke to med fase en nå, og nå må jeg variere meg litt kjenner jeg. Kylling er tingen nå tror jeg.

Men jeg lurte på en ting, jeg får sikkert svar på det når jeg får boka, men jeg leste et eller annet sted at man ikke skulle kombinere ost og skinke? Stemmer dette? I omeletter etc er det jo veldig lett og ryke på begge to samtidig..

Det har ikke jeg sett. Hvorfor skulle man ikke kunne gjøre det? Både ost og skinke er jo tillatte matvarer, eller magre oster da.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 23:08   #36
Kiddo
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg vet ikke...syns også det høres veldig rart ut! Mulig jeg har lest feil, håper det! Skal lete litt og se om jeg finner det igjen. Men da later jeg hvertfall som det ikke stemmer til det motsatte er skikkelig bevist.

  Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 23:11   #37
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg tror det er feil. Samtidig sparer du jo litt kalorier om du klarer å holde deg til kun skinke da.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 23:15   #38
Kiddo
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja det er helt sant, man får spare der man kan. Neste uken får jeg være enda flinkere til og bruke renere mat, denne uken har det nok blitt litt for mye gryteting. Det burde jo ikke være så ille da, men jeg har fått det litt for meg at man bør begrense bruken av tomater på boks...
Laks er jo en fet fisk da, men er det ok likevel? I begrensede mengder og kanskje bedre med torsk?

  Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 23:18   #39
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av Kiddo, her.

Ja det er helt sant, man får spare der man kan. Neste uken får jeg være enda flinkere til og bruke renere mat, denne uken har det nok blitt litt for mye gryteting. Det burde jo ikke være så ille da, men jeg har fått det litt for meg at man bør begrense bruken av tomater på boks...
Laks er jo en fet fisk da, men er det ok likevel? I begrensede mengder og kanskje bedre med torsk?

Vet ikke helt, les matlistene. Tror all fisk er OK. Det er viktigere å se på de tingene som skal unngås og unngå dem - alt det andre kan spises. Man skal jo ikke bli fanatisk heller.

Jeg tenker egentlig ikke så mye på sparing av kalorier. Men jeg lager som regel eggerøre og ikke omelett. Grunnen til at jeg kuttet ost var fordi jeg innså at jeg faktisk ikke smakte stor forskjell med eller uten osten. Og kalorier jeg ikke gleder meg over, kan unngås.

Tomat på boks er OK så lenge de ikke er tilsatt sukker. Tomater er naturlig søte, men det lov på SB.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 23:23   #40
Kiddo
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter i disse dager?

Matlisten ligger på kjøkkenbenken, jeg har holdt meg til den, men det er jammen meg lett og bli litt hysterisk i starten kjenner jeg. Blir fint og lese seg litt og få litt helhetlig oversikt over hele greia!
Tusen takk for all hjelp fra deg altså, kjekt og ha noen som kan det.

Vanedannende er dette også ser jeg..tiden flyr! Nå er det leggetid, god natt alle!

  Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 23:25   #41
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av Kiddo, her.

Matlisten ligger på kjøkkenbenken, jeg har holdt meg til den, men det er jammen meg lett og bli litt hysterisk i starten kjenner jeg. Blir fint og lese seg litt og få litt helhetlig oversikt over hele greia!
Tusen takk for all hjelp fra deg altså, kjekt og ha noen som kan det.

Vanedannende er dette også ser jeg..tiden flyr! Nå er det leggetid, god natt alle!

Jeg kan det egentlig ikke, jeg har bare skumlest boken og lest matlistene

For meg rimer South Beach mye med sunn fornuft. Eller, iallefall sånn som jeg praktiserer South Beach - så da blir det kanskje vel så mye min variant jeg svarer om.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 08:45   #42
Kiddo
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jaja.. en variant som funker er uansett fin og følge!

  Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 17:18   #43
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av Kiddo, her.

Jaja.. en variant som funker er uansett fin og følge!

Prinsippene er jo der

Idag var frokosten min en fettogsukkerfri yoghurt (ikke noe frokostmenneske), til lunch skal jeg ha eggerøre med grønnsaker og rester av kjøtt og til middag kylling med blomkålris og rataouille. Snacks er selleri og et eple. Fin SB dag uten å tenke over det, altså

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:28   #44
Kiddo
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter i disse dager?

At man kan spise yoghurt syns jeg er helt glimmers!
Min frokost var den vanlige omeletten...jeg er jo ikke lei egentlig, så det går jo bra, men frokost er gjerne det vanskeligste og variere for meg.
Til lunch salat med laks, og til middag kylling filet og brokkoli. Enkelt og greit.
Nå ble jeg akutt godterisyk, IKKE bra! Så jeg gnafser litt kålrot. Det er jeg også glad for står på ja listen, har savnet gulerot før, men kålrot er jo nesten det samme.

  Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 00:35   #45
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av Kiddo, her.

At man kan spise yoghurt syns jeg er helt glimmers!
Min frokost var den vanlige omeletten...jeg er jo ikke lei egentlig, så det går jo bra, men frokost er gjerne det vanskeligste og variere for meg.
Til lunch salat med laks, og til middag kylling filet og brokkoli. Enkelt og greit.
Nå ble jeg akutt godterisyk, IKKE bra! Så jeg gnafser litt kålrot. Det er jeg også glad for står på ja listen, har savnet gulerot før, men kålrot er jo nesten det samme.

Man kan spise fett og sukkerfri youghurt. Yoplait dobbel 0% har jo kommet i mange herlige smaker naa - bedre utvalg i slike hjemme enn her. Her er alt fettfritt... og med tonn av sukker.

Jeg er ogsaa godterisyk naa. Eller ikke egentlig, jeg er torst og vil ha kaffe, men hjernen min er jo innstilt paa at alt som ikke er sulten, betyr sukkerlyst. Ganske morsomt naar man klarer aa bryte det ned til hva som egentlig er signalet som sendes.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 08:49   #46
Kiddo
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja det husker jeg fra jeg selv bodde i USA, alt mulig var fett fritt og så så flott ut, men kikket man nærmere var det en sukkerbombe. Yoplaitene er jo faktisk kjempe gode. Klarer ikke finne fettfri naturell yoghurt da, det irriterer meg. Gresk e tyrkisk bedre enn vanlig da?

Veldig lett og tro det er godteri man vil ha ja, eller at man trenger og stappe noe i munnen. Jeg kjenner hvor hjelpsomt det er og ha en fast ting jeg skal følge nå, før når jeg svevde mellom kanskje litt fedon den uken noe annet denn uken var det sååå mye lettere og tenke at det skader sikkert ikke med bare litt sjokolade. Men nå SKAL jeg klare disse to ukene før jeg begynner med noe utenom fase 1 matlisten.

Sånn for fremtiden forresten, når det gjelder sjokolade, vet du hva som er minst ille for oss, de sukkerfrie med kunstig søtning eller en 85% mørk?

  Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 19:05   #47
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av Kiddo, her.

Ja det husker jeg fra jeg selv bodde i USA, alt mulig var fett fritt og så så flott ut, men kikket man nærmere var det en sukkerbombe. Yoplaitene er jo faktisk kjempe gode. Klarer ikke finne fettfri naturell yoghurt da, det irriterer meg. Gresk e tyrkisk bedre enn vanlig da?

Veldig lett og tro det er godteri man vil ha ja, eller at man trenger og stappe noe i munnen. Jeg kjenner hvor hjelpsomt det er og ha en fast ting jeg skal følge nå, før når jeg svevde mellom kanskje litt fedon den uken noe annet denn uken var det sååå mye lettere og tenke at det skader sikkert ikke med bare litt sjokolade. Men nå SKAL jeg klare disse to ukene før jeg begynner med noe utenom fase 1 matlisten.

Sånn for fremtiden forresten, når det gjelder sjokolade, vet du hva som er minst ille for oss, de sukkerfrie med kunstig søtning eller en 85% mørk?

Jeg vet ikke, men jeg velger 85%. Sjokolade er jo uansett noe man kun skal ha en gang svaert sjeldent.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 14:43   #48
Elinengelen
Medlem
 
Elinengelen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 255
Elinengelen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg har gått på ketolyse i 3,5 mnd. og går over til South Beach. Trenger en innledningsfasen når en har gått så lenge på lavkarbo?

__________________




Elinengelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tar en liten pause fra ketolyse, og snuser litt på South Beach Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:30   #49
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av Elinengelen, her.

Jeg har gått på ketolyse i 3,5 mnd. og går over til South Beach. Trenger en innledningsfasen når en har gått så lenge på lavkarbo?

Jeg skippet den, siden jeg var av sukkerabstinenser for lengst da.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 20:00   #50
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Gikk denne runde ikke på innledningsfasen i det hele tatt. Men har spist normalt sunt hele høsten. Har funket fin-fint det!

Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter mandag 4. mai? kazza78 Ketolysekuren 264 05-05-10 22:45
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 20:21
Er det noen som har lest disse lavkarbobøkene? Gracella Lavkarbobøker 4 19-02-09 19:07
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
NOEN som har disse bøkene? Hyper Spørsmål og svar 5 13-09-06 18:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no