Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-10-09, 15:34   #1
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Hei!
Nå er jeg deppa, har ikke gått ned på 2 uker. Skal ikke gi opp, men har bestemt meg for å unngå kunstig søtstoff en uke for å se om det kan hjelpe.
Bruker MYE av det, i kaffe, te, på cottagen, cola zero, funlight, Atkinsbar osv. Har allerede merka flere ganger i dag at jeg savner det. Når jeg tar kaffe så går handa automatisk til sukettene. holdt på å ta i vanvare, men huska plutselig at jeg ikke skulle ha.
Noen som har råd å gi meg????

__________________



Sist redigert av aslaug : 23-10-09 kl 18:31.
aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 16:15   #2
Anom
Seniormedlem
 
Anom sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Ved Mjøsa
Innlegg: 595
Anom er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Samme skjedde meg. Sto dønn stille i nesten 2 uker. Ble litt lei egentlig.
Men nå for et par dager siden løsnet det igjen, og jeg fikk nytt pågangsmot.
Jeg bruker også kunstig søtstoff. MÅ ha det i kaffen (m.fløte) Jeg bruker Natreen, sånn til opplysning.
Zero har jeg redusert på, fun-safta rører jeg ikke. Stoler liksom ikke på den.
Her går det bare i kjøleskapskaldt vann, og zero. Og kaffe/te da.

Stå på, det løsner, det tipper jeg.

Anom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 18:28   #3
Christina79
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 69
Christina79 er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Opprinnelig lagt inn av aslaug, her.

Når jeg tar kaffe så går handa automatisk til sukettene. holdt på å ta i vanvare, men huska plutselig at jeg ikke skulle ha.
Noen som gar råd å gi meg????

Jeg gikk ikke så mye ned de to første ukene fordi jeg drakk Cola light og Fun Light, nå har jeg kuttet all form for søtstoff og vekten går fortere ned. Bare stålsett deg et par uker så går det nok bra. Ikke unormalt å oppleve stagnasjon. Gerd har et utrolig bra innlegg: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23811

I tillegg til at man kan få stagnering så ble jeg mer fysen og sulten på et eller annet. Nå spiser jeg mindre enn i begynnelsen. Testet på diett.no at jeg ikke lå på sparebluss og at jeg spiste nok fett. Så spiste nok litt for mye de første ukene.

Jeg heier på deg, vi må bare backe hverandre opp

__________________


Christina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 18:33   #4
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Christina79, her.

Jeg gikk ikke så mye ned de to første ukene fordi jeg drakk Cola light og Fun Light, nå har jeg kuttet all form for søtstoff og vekten går fortere ned. Bare stålsett deg et par uker så går det nok bra. Ikke unormalt å oppleve stagnasjon. Gerd har et utrolig bra innlegg: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23811

I tillegg til at man kan få stagnering så ble jeg mer fysen og sulten på et eller annet. Nå spiser jeg mindre enn i begynnelsen. Testet på diett.no at jeg ikke lå på sparebluss og at jeg spiste nok fett. Så spiste nok litt for mye de første ukene.

Jeg heier på deg, vi må bare backe hverandre opp


Takk for oppmuntring fra dere!! Dette skal jeg klare

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 21:50   #5
Anom
Seniormedlem
 
Anom sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Ved Mjøsa
Innlegg: 595
Anom er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Klart du klarer!

Anom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 18:31   #6
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Apropos diett.no

Er det bare meg som har på følelsen av at de runder veldig mye ned på karbohydrater? Synes det er plent umulig å komme opp i 20 på en dag.

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 22:35   #7
Christina79
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 69
Christina79 er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Apropos diett.no

Er det bare meg som har på følelsen av at de runder veldig mye ned på karbohydrater? Synes det er plent umulig å komme opp i 20 på en dag.

Testet 3 ting jeg har spist idag oppimot den store matvaretabellen. Den viste 0,2 kh for lite på to av grønnsaken, men på rød paprika viste den 1,2 for lite. Så den er vel ikke helt stabil. Men en bra pekepinn Det skader vel ikke å få 2 kh for mye. Jeg er iallefall i ketose hele tiden og koser meg med all maten jeg spiser. Er mett og fornøyd hele tiden samtidig som vekta får nedover. Koser meg på lavkarbo-kosthold. Må si du har vært KJEMPEFLINK jvb. Du når målet ditt lett før 1. desember til og med

__________________


Christina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 00:48   #8
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Si ikke det, jeg har begynt å trene annenhver dag, så vekten står litt stille i sikkert to-tre uker fremover. Fettprosenten daler dog, så er bare morro - og jeg føler meg bedre enn på lenge.

Jeg sjekker mot matvaretabellen innimellom, og tar høyde for at diett.no er ganske lav på karber. Uansett må jeg opp i 40-50g for å komme ut av ketose igjen, så blir mer varierte grønnsaker på meg når jeg har spist opp det jeg har på frysen

Er forresten digg å mumse i seg litt gullsalami etter trening sammen med vannet.

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 10:59   #9
Rottis
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 170
Rottis er ny på veien

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Oops, kjempesprekk i går. Deilig omelett til frokost i dag.

Og jeg kjenner for første gang hvor dårlig så mye karbohydrater er for kroppen min. Jeg kommer sikkert til å kjenne litt abstinenser de neste dagene, sikkert hodepine. Allerede produserer magen min en del gass. Fysj og æsj.

Men jeg koste meg skikkelig i går, møtte mennesker jeg ikke har møtt på flere år. Da får heller vekten stoppe litt opp.

Og neste uke skal jeg ta opp treningen igjen! Gruer meg litt, men håper jeg kan få i gang formen ganske raskt.

__________________

Rottis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 16:53   #10
catzie
Medlem
 
catzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 66
catzie er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Har ikke gått ned denne uken. Jeg vet hvorfor, tror jeg, så det er bare å ta seg selv hardt i nakken til neste veiing!!!

__________________


catzie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 20:47   #11
Christina79
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 69
Christina79 er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Kan man komme i sparebluss på ketolyse-diett? Torkil skriver i boka at man kan hoppe over et måltid. Det gjorde jeg i går, og da var jeg plutselig nede i 1300 kcal Er innenfor på antall proteiner og fettprosent. Vil nødig gå i sparebluss.. Hvor mange kcal skal en voksen dame på rundt 75 kg ha i seg? Noen nevnte sparebluss på under 1500 på forrige skravletråden.

__________________


Christina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 20:59   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Så lenge du spiser deg passe mett hver gang du er sulten, spiller det ingen rolle hvor mange måltider du spiser!
Mange her som bare spiser 2 ganger om dagen.

Men det er klart at du skal ha i deg nok av både proteiner, fett og litt karber, og da må det jo bli noen kalorier også!

Når du vet at proteiner og fett% er "riktig", kan du jo bare regne ut hvor mange kalorier du skal ha i deg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 21:10   #13
Christina79
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 69
Christina79 er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Men det er klart at du skal ha i deg nok av både proteiner, fett og litt karber, og da må det jo bli noen kalorier også!

Når du vet at proteiner og fett% er "riktig", kan du jo bare regne ut hvor mange kalorier du skal ha i deg!

Får det til innenfor 1-1,5 x kroppsvekt, og 70-80 % fett Så om jeg kommer på under 1500 på dette så bryr jeg meg ikke da. Tusen takk Jeg har ikke den sulten som tidligere, det kom nok av blodsukker-berg-og-dalbanen jeg vanligvis hadde. Fysen på digg hele tiden. Fysjom.

Noen som vet om det er "farlig" med for mye Sodium? Aner ikke hva det er for noe engang jeg... men fikk "rødt lys" på dette på diett-utregnereren.. Spist kotelett så vet ikke om det har noe med saken å gjøre?

__________________


Christina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 21:27   #14
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Sodium er vel salt?
Eller rettere sagt natrium!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 22:01   #15
Christina79
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 69
Christina79 er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Jo, det er nok en eller annen form for salt. Ble omdirigert til natrium på wikipedia. Men når jeg fjerner svin i kostholdet mitt, er det ikke mye sodium igjen. Samme det, koteletter er godt og det kommer jeg ikke til å slutte med på ketolyse-diett

__________________


Christina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 22:07   #16
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Dessuten trenger vi på ketolyse litt ekstra salt for å ikke miste for mye vann!
Vil jo ikke skylde ut alt av vitaminer, mineraler etc heller!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 23:01   #17
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Hei, jeg henger fremdeles med!! Har ikke värt pä nett sä mye de siste dagene fordi det har värt mye som har skjedd her ute i den virkelige verden, men nä er jeg altsä tilbake.

5 dager til neste veiing. Ser at det er flere som vurderer ä kutte ut kunstig sötning, og det kan sikkert väre lurt. Men akk sä vanskelig!!

Sodium er det samme som natrium, et salt.

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 23:15   #18
Christina79
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 69
Christina79 er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hei, jeg henger fremdeles med!! Har ikke värt pä nett sä mye de siste dagene fordi det har värt mye som har skjedd her ute i den virkelige verden, men nä er jeg altsä tilbake.

5 dager til neste veiing. Ser at det er flere som vurderer ä kutte ut kunstig sötning, og det kan sikkert väre lurt. Men akk sä vanskelig!!

Sodium er det samme som natrium, et salt.

Godt å se deg tilbake, Elin. Virker så lenge siden jeg så et innlegg av deg og det er jo tross alt du som skapte den opprinnelige tråden

__________________


Christina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 07:52   #19
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Her er ikke vekta med meg for tiden... Jeg vet det bare er tull av meg å bli sur for det, for jeg har egentlig gått ned en kilo i uka stort sett siden jeg startet på kuren, men nå når jeg er så nær målet skulle jeg ønske det kunne fortsette i samme tempo.
Nå har jeg helt angst for at jeg plutselig skal være oppi 80 kg før jeg vet ordet av det.
Jeg spiser som jeg alltid har gjort på kuren, men til helgen blir det muligens litt mer karber fordi jeg skal til en venninne jeg ikke har sett på lenge og spise midddag. Da fyker jeg vel opp 2-3 kg i bare vann, og blir stående i ro i minst en uke.

Beklager negativt innlegg her, men jeg må bare få ut litt damp.

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 10:47   #20
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Christina79, her.

Godt å se deg tilbake, Elin. Virker så lenge siden jeg så et innlegg av deg og det er jo tross alt du som skapte den opprinnelige tråden

Så fint sagt!!



Suss er kanskje å ta litt hardt i men jeg fant ikke noen klem-smily så jeg lar det stå til. Hehehe

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 18:21   #21
Christina79
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 69
Christina79 er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

He he. Elin da tolker jeg det som en "klem"-smiley

Blixen du har godt ned mange kilo og har vært kjempeflink. Man kan ha uker man står stille også, har du gått mange uker på Ketolyse-diett? Men må jo ha pause etter noen mnd, kroppen skjønner plutselig hva vi holder på med og holder på de siste fettressursene man har. Regner med at jeg selv kan stoppe opp snart, og stoppe jeg opp så skal jeg over til Fedon og løpe meg slank igjen så lenge helsa holder. Dette skal jeg klare, og sånn må du tenke også! Og det er ikke galt å være negativ her, det er jo derfor man har en sånn tråd så man kan backe hverandre opp Dette er lavkarbo-livsstil og den bør følges resten av livet. Jeg gikk opp 18 kg etter å ha slanket meg på Grethe Rhode, denne jo-jo slankinga er ikke bra, så skal holde meg til lavkarbo og skeie ut innimellom etter målet er nådd.
Stå på jenter! Fire dager til veiedag.

Christina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 19:27   #22
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Christina79, her.

He he. Elin da tolker jeg det som en "klem"-smiley

Blixen du har godt ned mange kilo og har vært kjempeflink. Man kan ha uker man står stille også, har du gått mange uker på Ketolyse-diett? Men må jo ha pause etter noen mnd, kroppen skjønner plutselig hva vi holder på med og holder på de siste fettressursene man har. Regner med at jeg selv kan stoppe opp snart, og stoppe jeg opp så skal jeg over til Fedon og løpe meg slank igjen så lenge helsa holder. Dette skal jeg klare, og sånn må du tenke også! Og det er ikke galt å være negativ her, det er jo derfor man har en sånn tråd så man kan backe hverandre opp Dette er lavkarbo-livsstil og den bør følges resten av livet. Jeg gikk opp 18 kg etter å ha slanket meg på Grethe Rhode, denne jo-jo slankinga er ikke bra, så skal holde meg til lavkarbo og skeie ut innimellom etter målet er nådd.
Stå på jenter! Fire dager til veiedag.

Takk for det!
Jeg begynte 4. mai, hadde pause hele juli, og har holdt på siden 1. august med et par planlagte "sprekkedager." Jeg skal leve lavkarbo resten av livet jeg, men når jeg er nede på idealvekt er det ikke så farlig om det blir litt mer karber en dag innimellom. Nå føler jeg liksom at jeg plutselig kan sprette opp på 80-tallet igjen når som helst. (selv om jeg vet at det er tull!)
Jaja, jeg får bare fortsette, og håpe jeg snart kan smile til "70" på vekta!

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 18:29   #23
Christina79
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 69
Christina79 er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Er det noen som har hørt noe fra Ketomamma?

Det er så lenge siden hun oppdatert veietråden. Snart er det jo ny veiing og det er jo mange som har skrevet inn resultatene sine. Greit å få de på før neste veiing (jeg må veie meg imrg også tror jeg, venter på perioden min og da vil jeg ikke veie meg)

__________________


Christina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 19:50   #24
musikkdama25
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: vestfold
Innlegg: 24
musikkdama25 er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

heisann, jeg lurte påom jeg kunne få være med å veie meg sammen emd dere, jeg skal ned 10 kg til jul da, begynne rpå xtravaganza på mandag.

veier meg mandager jeg da

musikkdama25 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: xtravaganza Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 22:27   #25
Anom
Seniormedlem
 
Anom sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Ved Mjøsa
Innlegg: 595
Anom er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Christina79, her.

Er det noen som har hørt noe fra Ketomamma?

Det er så lenge siden hun oppdatert veietråden. Snart er det jo ny veiing og det er jo mange som har skrevet inn resultatene sine. Greit å få de på før neste veiing (jeg må veie meg imrg også tror jeg, venter på perioden min og da vil jeg ikke veie meg)

Har ikke sett henne.
Bare hun ikke har fått nettrøbbel igjen da??

Opprinnelig lagt inn av musikkdama25, her.

heisann, jeg lurte påom jeg kunne få være med å veie meg sammen emd dere, jeg skal ned 10 kg til jul da, begynne rpå xtravaganza på mandag.

veier meg mandager jeg da

Bare å hive seg med det musikkama25

Anom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ned 10 kg til jul: uke 42 - skravletråd Vatti Ketolysekuren 66 20-10-09 18:15
Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravletråd Vatti Ketolysekuren 91 12-10-09 13:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no