Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

"Leggkramper" i armen?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-10, 16:14   #1
SuperMamma
Medlem
 
SuperMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 59
SuperMamma er på en erverdig vei

"Leggkramper" i armen?

Leser at det er en del her inne som sliter med leggkramper. Det gjør ikke jeg. Men jeg sliter derimot med venstre arm. Kramper /stikkinger i armen om jeg sover på den. Kjennes helt slapp om øm ut når jeg våkner.
kan dette være det samme som de som sliter med vonde legger? Jeg har nelig ikke vært så flink med magnesium, så jeg lurte på om kanksje løsningen lå der?

__________________


SuperMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med Ketolyse, nå generelt vedlikehold og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 16:16   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Leggkramper" i armen?

Mest sannsynligvis er det fordi den blir doven fordi du ligger på den.
Kramper er mer at hele muskelen trekker seg brått sammen og ikke slapper av igjen. (rett og slett veldig smertefullt)
Men å bruke magnesium skader ikke uansett.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 16:30   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Leggkramper" i armen?

Sitter smerten på over eller undersiden av armen?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 16:43   #4
SuperMamma
Medlem
 
SuperMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 59
SuperMamma er på en erverdig vei

Sv: "Leggkramper" i armen?

I selve overarmen ville vel jeg si... og så blir det numment ned i muskel delen av underarmen... med litt stråling ut i hendene...
har vært sånn i noen dager nå. Derfor jeg tenkte det kanskje hadde sammenheng med dietten....
Jeg sover alltid på venstre side og har aldri opplevd at armen blir doven før av den grunn.

__________________


SuperMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med Ketolyse, nå generelt vedlikehold og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 17:33   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Leggkramper" i armen?

Høres ut som muskelproblemer. Jeg hadde sånn, og hadde en kjempeknute på motsatt side av nakken. Gikk 2 ganger til manuellterapeut som fikset problemet

Egentlig tenkte jeg på oversiden eller undersiden av armen. Om smertene litter på undersiden i venstrearmen kan det ha med hjertet å gjøre, smerter på oversiden er visstnok ikke noe å bekymre seg for.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 17:40   #6
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Leggkramper" i armen?

Er plaget med en slik venstrearm jeg også. Noen kaller det enkemannsarm etter å ha støtt den. Men jeg har ikke støtt min arm.. Jeg påstår at min arm ble slik etter at jeg tok influensavaksina....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 17:41   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Leggkramper" i armen?

Opprinnelig lagt inn av SuperMamma, her.

I selve overarmen ville vel jeg si... og så blir det numment ned i muskel delen av underarmen... med litt stråling ut i hendene...
har vært sånn i noen dager nå. Derfor jeg tenkte det kanskje hadde sammenheng med dietten....
Jeg sover alltid på venstre side og har aldri opplevd at armen blir doven før av den grunn.

Er strålingen ut til lillefingeren og ringfingeren?? Slik er det hos meg..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 20:00   #8
SuperMamma
Medlem
 
SuperMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 59
SuperMamma er på en erverdig vei

Sv: "Leggkramper" i armen?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Er strålingen ut til lillefingeren og ringfingeren?? Slik er det hos meg..

Lillefinger, ringfinger, og langfinger her. Jeg har ikke tatt vaksinen jeg så den kan det ikke være.
Heller nok mer mot teorien om at det sitter en fin muskelknute et sted. Med tre små barn i hus blir det mye bæring rundt om og ikke alltid like riktig for rygg og nakk.

Takk for allle svar

__________________


SuperMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med Ketolyse, nå generelt vedlikehold og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 20:02   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Leggkramper" i armen?

Opprinnelig lagt inn av SuperMamma, her.

Lillefinger, ringfinger, og langfinger her. Jeg har ikke tatt vaksinen jeg så den kan det ikke være.
Heller nok mer mot teorien om at det sitter en fin muskelknute et sted. Med tre små barn i hus blir det mye bæring rundt om og ikke alltid like riktig for rygg og nakk.

Takk for allle svar

Vet bare at hvis strålingen sitter mellom lillefinger og ringfingeren skyldes det noen klemte nerver.....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 20:04   #10
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Sv: "Leggkramper" i armen?

Føles det som "restless leg"? Det har jeg, både i beina og armene, skikkelig ekkelt!

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? Borealis Lavkarbo generelt 4 02-11-10 14:14
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 14:21
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 01:41
Leggkramper og "ryggkramper"? apsara Fysisk og mental helse 5 29-04-06 21:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no