Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Et guffent tema: Avføring ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-10, 20:05   #1
Obsidaisi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 52
Obsidaisi er på en erverdig vei
Exclamation

Et guffent tema: Avføring ...

Kremt...litt flaut å spørre, men jeg må høre andres erfaringer og kanskje dere har noen tips?
Jeg har i utgangspunktet hatt en noe treg mage, og når det plutselig blir ganske mye mindre fiber så er det blitt verre. Det hoper seg på en måte opp at jeg tilslutt blir skikkelig dårlig.
Om morgenen spiser jeg bringerbær og tyrkisk yoghurt så drysser jeg over fiberhusk. Men synes ikke det hjelper så veldig.
Noen erfaringer og tips?

Obsidaisi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 20:07   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Et guffent tema: Avføring...

Masse drikke, MASSE....

Og dersom du scroller nederst på siden finner du mange tråder om samme tema!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 20:42   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Et guffent tema: Avføring...

Mer fett!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 21:16   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Et guffent tema: Avføring...

Jeg mener bestemt å ha hørt at mye melkeprodukter kan gjøre en løs i magen, i allefall sier de det om barn. Og jeg føler det selv også om jeg spiser for mye cottage cheese osv.
Ellers har det vært i overgangene( har hatt et par realle sprekker) fra høy til lavkarbo vært at jeg har kjent at det har hopet seg opp.
Men ellers, fett hjelper på og grønnsaker synes jeg.

Nå ser jeg at du spiser egenkomponert, og da kanskej du kan fortelle hva du spiser? ( forholdet mellom fett, protein og karber ? )
Spiser du feks bare tyrkisk yoghurt med bringebær og fiberhusk til frokost? Det hørtes ut som fryktelig lite protein uansett hvilken filosofi du følger... Og fettet?

Jeg vet en del føler at kaffe med cocsafett oppi hjelper på magen og får fart i sakene, spesielt på tom mage.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 21:20   #5
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Et guffent tema: Avføring...

Jeg hadde også problemer med altfor treg mage på forrige runde. For min del kunne det hjelpe med meieriprodukter, f.eks. å lage smoothie med bringebær, fløte osv, da ble det som regel fart i systemet.. men vi er alle ulike, så det beste er jo å finne ut hva som får magen til å stoppe opp da.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hard avføring? Mt2t Fysisk og mental helse 37 12-10-11 21:23
Avføring bubbletopp Fysisk og mental helse 50 17-03-11 23:12
Avføring - nok en gang journey Fysisk og mental helse 2 03-03-09 14:06
Heeelt utenfor tema.. Summer Generell diskusjon 11 04-09-04 15:18
Helt utenom tema.... cathrine Atkins kosthold 5 27-02-04 18:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no