Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Der har man startet opp på nytt med fase 1

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-07-10, 00:13   #1
Lavapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 22
Lavapia er på en erverdig vei

Der har man startet opp på nytt med fase 1

Er det flere her inne som har startet opp på ny runde med fase 1? Jeg startet første gang for sbart 1 år siden,å har vært kjempe fornøyd. Levd helt normalt,kosa meg med masse god mat og drikke siste halve året. Har klart å holde vekta,å det er jo utrolig. Har hoppa litt opp å ned mellom to kilo,å det er jo ingenting. Jeg har som mål å ta av 5-6 kilo denne gangen,å holde meg der. Har jo tatt av 16 kg til nå siden oktober 09 Hadde vært gøy å høre hvordan dere andre liker denne dietten?

__________________
Førstegangs SB
Lavapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 23:05   #2
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Der har man startet opp på nytt med fase 1:-)

Hallo på deg!

Jeg starter på nytt i dag! Friskt mot... Begynt på jobb i dag etter en ferie som jammen meg har satt sine spor ja. Offamei, mye god mat og enda mer vin..jaja, får håpe det blir fart på sakene når man setter igang meg nytt strengt regime.
Blir gøy og følge noen flere på veien da, alltid kjekt med motivasjon.

Min middag i dag var min nye store favoritt; Scampi. Marinert i hviløk og chilli. Skikkelig snadder. Blomkål og tzatsiki ved siden.

Nå får jeg starte på frokosten, er der jeg fort kan ryke på en smell om jeg ikke er forberedt når den altfor tidlige morgenen begynner. Blir vel og smelle sammen en omelett tenker jeg, det blir skjelden feil..

Lykke til da, dette blir bra!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 08:02   #3
Lavapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 22
Lavapia er på en erverdig vei

Sv: Der har man startet opp på nytt med fase 1

Heisann.
Veldig hyggelig å være flere. Denne fase 1 ble ikke no stor suksess,jeg har mista bare tre kilo,og kan love deg at motivasjonen og er mista. Derfor hoppa jeg over på fase 2 et par dager før jeg skulle. Håper på å miste noen kilo til altså.......Jeg baker meg brød nå,uten hvetemel,kun grovt,de er knall gode:-))
Enig med deg at man må være forberedt på måltidene,ellers sprekker det. Omelett er jo godt,å den kan varieres i det uendelige.
Lykke til videre.

__________________
Førstegangs SB
Lavapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 09:04   #4
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Der har man startet opp på nytt med fase 1

Off jeg kjenner følelsen av at fase 1 ikke alltid funker helt som den skal ja.. Frykter at min også blir litt redusert til helgen, skal satse hardt på at hvertfall maten blir ok, men er vel fare for at man igjen ryker på vinsmellen. Får bare ta det med ro og ikke gi helt opp tror jeg. Opp på hesten og prøve igjen.
Akkurat spist frokost på jobbe nå, laks, kokt egg og tzatsiki. Omelett til lunch ligger klar i kjøleskapet. Dag to er reddet.

Lyst og legge ut oppskrift på brødet ditt kanskje?
Ha en flott dag!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 09:05   #5
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Der har man startet opp på nytt med fase 1

Og du, tre kilo er bra da!
Du har jo gått ned masse fra før av, så kanskje kroppen ikke er klar for og gi fra seg så mye på en gang denne gangen.

Lykke til!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 21:17   #6
amelon
Nytt Medlem
 
amelon sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 8
amelon er på en erverdig vei

Sv: Der har man startet opp på nytt med fase 1

endelig noen som går på SB
jeg begynte for litt over tre uker siden, og har gått ned 3,5 kilo kjempefornøyd. holder nok fortsatt på med fase 1. begynner å få bra rutiner på å ta med meg mat på farten. det jeg er mest positivt overrasket over er at jeg føler meg så mye mer energisk! en veldig riktig livstil for kroppen min.

amelon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 22:29   #7
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Der har man startet opp på nytt med fase 1

Hei og velkommen!

Ja vi er ikke så mange her... Men jeg liker dietten godt! Har havnet fullstendig ut på feil kurs i sommer da, men er i gang på nytt strengt regime nå, begynte på mandag og det går strålende!
Godt og være igang igjen kjenner jeg..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 12:33   #8
amelon
Nytt Medlem
 
amelon sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 8
amelon er på en erverdig vei

Sv: Der har man startet opp på nytt med fase 1

i dag er det 4 uker siden jeg startet. og vekten viser -4,5 kilo!
jeg har funnet ut at planlegging er nøkkelen for meg. passe på at jeg har mat tilgjengelig, og lager alltid salater som kan deles opp i to-tre posjoner.
det går mest i egg, ost, salater, kylling, fisk og kjøtt.

__________________
amelon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 12:21   #9
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Der har man startet opp på nytt med fase 1

Nå veide jeg meg for første gang siden start forrige mandag: -3 kg! Hipp Hurra! Med tanke på at jeg har hatt nok en helg med mengder av vin er jeg meget fornøyd! Bare og satse hardt fremover.
Mellommåltider er noe jeg fortsatt ikke er spesielt god på... har du noen tips og komme med?
Og GRATULERER med flott resultat!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 17:38   #10
amelon
Nytt Medlem
 
amelon sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 8
amelon er på en erverdig vei

Sv: Der har man startet opp på nytt med fase 1

gratulerer!!! det er utrolig bra

jeg har kanskje gjort det litt annerledes. mellommåltidene er blitt en neve nøtter, skinke og lettost rullet sammen med salat rundt, eller en del av omeletten fra frokost. men det blir mye salater. gode salater

nå snuser jeg litt på produktene fra supernature også. utrolig spennende. supermat!

__________________
amelon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 09:14   #11
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Der har man startet opp på nytt med fase 1

Supermat... er det spesielle produkter eller bare "vanlig" mat men ekstrem sunn?? Hehe.. bra forklaring! Egen diett?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 14:09   #12
amelon
Nytt Medlem
 
amelon sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 8
amelon er på en erverdig vei

Sv: Der har man startet opp på nytt med fase 1

det er kosttilskudd etc. sjekk det ut på supernature.no

__________________
amelon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 15:43   #13
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Der har man startet opp på nytt med fase 1

Hvordan går det med southbeacherne?? Syns ting går litt sakte jeg...undrer om jeg skal føle meg frem med litt mer fett? Tenkte jeg skulle lage noen slike osteknekker av taffel eller kavli ost, men de har jo mye høyere fett prosent enn vi egentlig skal ha. Men så lenge man ikke har gått over til fase 2 og introdusert flere karboer burde det jo egentlig ikke ha noe og si.. får føle seg litt frem.
Men om noen føler de klarer dette bra så gjerne legg ut en dagsmeny altså!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nybegynner,startet fase 1 7mars. fornebu Fase I 0 18-03-10 14:31
Matlisten for fase 2 (og fase 3) Vektplatå Fase II 0 14-02-10 22:11
I dag har jeg startet! snuskebolla Ketolysekuren 14 07-03-08 17:50
Nå har jeg startet på fase 1 Donkea Fase I 32 08-11-04 21:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no