Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

"Lovlig" med Bacardi Razz?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-12-10, 15:05   #1
Fluffy79
Juniormedlem
 
Fluffy79 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 27
Fluffy79 er på en erverdig vei

"Lovlig" med Bacardi Razz?

Hei på dere! Og god jul!
Vet dere om et er karber i bacari razz? Kan jo hende jeg skal ta meg en fest i romjula og Razz er jo så godt da! har bare festet en gang i ketose, men da holdt jeg meg til vodka. Spurte på polet, men de visste ikke..

__________________


Fluffy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 24-12-10, 15:08   #2
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "lovlig" med bacari Razz?

Vodka er lov, tror jeg, men Bacarida Razz inneholder vel en del sukker vil jeg tro. Kan du ikke heller kjøpe fun light å blande selv- det vil nok være mer lovlig

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-12-10, 15:54   #3
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "lovlig" med bacari Razz?

Ren Bacardi har ingen kh, men bacardi razz har 3g per fl oz, altså ca 100g kh per liter. Om det er noe du vil unne deg eller ei, er opp til deg. BTW så har de smaksatte Absolutt-vodkaene tilnærmet 0g kh. [Kilde]

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 24-12-10, 23:12   #4
Fluffy79
Juniormedlem
 
Fluffy79 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 27
Fluffy79 er på en erverdig vei

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

Tusen takk for svar!
Nei jeg har ikke så lyst på gitt. Holder meg til vodka jeg da

__________________


Fluffy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 01:42   #5
Anitave
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 47
Innlegg: 144
Anitave er ny på veien

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

Den er den drinken jeg vil savne 2 juledag da jeg skal på fest.
Men jeg fant eple og jordbær cider på boks på Meny men lite kb i.
0,2 eller var det 0.5 kb pr 100ml...
Håper de smaker godt så det blir "fest" på meg og.

Anitave er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg bare lukter litt rundt først... Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 12:32   #6
Fluffy79
Juniormedlem
 
Fluffy79 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 27
Fluffy79 er på en erverdig vei

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

Opprinnelig lagt inn av Anitave, her.

Den er den drinken jeg vil savne 2 juledag da jeg skal på fest.
Men jeg fant eple og jordbær cider på boks på Meny men lite kb i.
0,2 eller var det 0.5 kb pr 100ml...
Håper de smaker godt så det blir "fest" på meg og.

Å, cider med så lite karbo?? Det må jeg sjekke ut

__________________


Fluffy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 19:30   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

De smaker ikke så mye - men jeg synes jordbær-typen er helt greit. Friskt og greit - og lovlig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 19:45   #8
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

Er det alkohol i den cideren?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 16:24   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Er det alkohol i den cideren?

Det er det - 4 komma noe? Cider-styrke

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:39   #10
megselv
Medlem
 
megselv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 38
Innlegg: 470
megselv er ny på veien

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

Jeg ser på matvareguiden nå og der står bacardi razz md 0 karber???

__________________
Ketolyse her
Oppstart 24 januar
megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:41   #11
megselv
Medlem
 
megselv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 38
Innlegg: 470
megselv er ny på veien

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

Hm, jeg som hadde sent ut handleliste til ei venninne med Bacardi razz, var overlykkelig når jeg slo den opp og den inneholdt 0 karber :sukk:
Jeje, kanskje jeg får prøve trikset med fun saft Det kan jo funke.

__________________
Ketolyse her
Oppstart 24 januar
megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:43   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

Opprinnelig lagt inn av megselv, her.

Jeg ser på matvareguiden nå og der står bacardi razz md 0 karber???

Nix. Står ikke oppført noe på den: http://www.matvareguiden.no/sokemask...ype=drikkevare

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:45   #13
megselv
Medlem
 
megselv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 38
Innlegg: 470
megselv er ny på veien

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Nix. Står ikke oppført noe på den: http://www.matvareguiden.no/sokemask...ype=drikkevare

Hm, vet ikke om jeg tør satse på dette.
Jeg drikker aldri og er ikke så veldig glad i alkohol, men bacardi razz er noe jeg kan nyte bittebittelitt.
Lenge siden jeg har drukket absolut, men får kanskje gi det ett forsøk.

Hva med tequila da? det kan jeg faktisk ikke leve uten :knegg: På den festen jeg tar hvert skuddår

__________________
Ketolyse her
Oppstart 24 januar
megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 23:21   #14
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

Opprinnelig lagt inn av megselv, her.

Hm, vet ikke om jeg tør satse på dette.
Jeg drikker aldri og er ikke så veldig glad i alkohol, men bacardi razz er noe jeg kan nyte bittebittelitt.

Mon tro om du kanskje ikke så dette innlegget? Står jo ikke oppgitt noen kilder, men Aeryth pleier å være velinformert før hun uttaler seg

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

bacardi razz har 3g per fl oz, altså ca 100g kh per liter. Om det er noe du vil unne deg eller ei, er opp til deg. BTW så har de smaksatte Absolutt-vodkaene tilnærmet 0g kh. [Kilde]

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 00:00   #15
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

Takk for tillitten, MAR. Hm, det kan jo hende at Bacardi har begynt å bruke andre ingredienser. Det jeg fant var fra 2003, så det er jo ikke utenkelig. Google litt igjen... Fant denne, og den ser ut til å stemme med det jeg fant forrige gang. Bacardi Razz. Det står at næringsinnholdet er verifisert, så altså ca 100g per liter. Ser ingenting om når den ble oppdatert da...

Crap, mine bacardi razz flasker får ligge litt til. Bacardi razz og 7up free med masse isbiter er herlig! Jaja, det får vente noen år.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 00:05   #16
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

Hihi, du får heller ta deg en mange-dagers når du engang kommer i gang med de flaskene

Opprinnelig lagt inn av megselv, her.

Hva med tequila da? det kan jeg faktisk ikke leve uten :knegg: På den festen jeg tar hvert skuddår

All sprit som er "bare" sprit, altså uten smakstilsetninger er i alle fall helt kurant. Tequila skal gå bare fint. På polet her har vi en frue som er på Atkins, så her er det bare å komme ramlende inn og stille alle mulige slags rare spørsmål uten at hun stusser

.. om jeg nå ga inntrykk av at jeg tilbringer mye tid på polet, må jeg bare få dementere. Mine fester er også mest av typen "en gang i skuddåret"

__________________



Sist redigert av MAR : 28-01-11 kl 00:58.
MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 00:07   #17
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

lurer på om det funker å lage en skikkelig smoothie med brennevin oppi jeg. bringebærsmoothie med brennevin. blir jo regne bringebær daiquiri det

men er deilig med eggemelk, espresso kaffe og en skvett whisky oppi og

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 00:53   #18
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

Opprinnelig lagt inn av MAR, her.

Hihi, du får heller ta deg en mange-dagers når du engang kommer i gang med de flaskene

Huff, så hard er jeg ikke. Drikker ikke så mye og ikke så ofte. Men liker å ha barskap med litt gøye ting likevel.

Opprinnelig lagt inn av MAR, her.

All sprit som er "bare" sprit, altså uten smakstilsetninger er i alle fall helt kurant.

Det varierer litt. Ser på f.eks. noen av romtypene som ser rene ut har en del kh likevel. Men det er en fin generell regel, ja.

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

lurer på om det funker å lage en skikkelig smoothie med brennevin oppi jeg. bringebærsmoothie med brennevin. blir jo regne bringebær daiquiri det

Burde fungere helt fint det. Selvfølgelig, det spørs jo hva annet du har i, men det blir jo fort daiquiri-lignende med masse knust is i, ja. Mmm daiquiri. Jeg har en veldig søt tann og liker også veldig søte drinker... Men helt utrolig hvor mye lettere det er å holde seg unna sukker nå som jeg har kontroll på blodsukkeret! Før tok det sterk selvkontroll å holde fingrene unna godterifatet, men nå er det så lett som bare det. Det kan stå godteri foran ansiktet mitt konstant, og jeg vil ikke røre det.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 01:00   #19
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

Oh, beklager. Trodde jeg kunne anta at de ansatte på vinmonopolet ville vite hva de snakket om, men det ser ut til at der er det i det minste en som har uttalt seg litt for vidt. Men da kan i alle fall jeg, som ikke drikker brunt brennevin, følge den regelen?

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:11   #20
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Lovlig" med Bacardi Razz?

Opprinnelig lagt inn av MAR, her.

Oh, beklager. Trodde jeg kunne anta at de ansatte på vinmonopolet ville vite hva de snakket om, men det ser ut til at der er det i det minste en som har uttalt seg litt for vidt. Men da kan i alle fall jeg, som ikke drikker brunt brennevin, følge den regelen?

Du sier noe der, det var sikkert brun rom. *sjekke* De var brune, ja. Jeg har ikke kontroll på alle brennevinstyper. Så lenge jeg kan drikke vodka og rødvin, så klarer jeg meg helt fint.

Forøvrig er denne linken her fantastisk for oss som vil ha minst mulig sukker i alkoholen.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Høres denne smoothien lovlig ut? Stor&liten Ketolysekuren 22 24-08-10 11:48
Captain morgan, og bacardi razz! marita22 Spørsmål og svar 3 14-03-10 14:00
Hva er lovlig godteri? Ludviginne Spørsmål om matvarer og oppskrifter 14 13-02-10 19:31
Lovlig med fedonbrød på ketolyse? jannekristin Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 28-09-09 19:21
KH i Bacardi Razz? Pombagirl Spørsmål og svar 9 13-01-09 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no