Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Hva leser du nå?

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-14, 18:45   #1026
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå?

Ble akkurat ferdig med 'En mann ved navn Ove' av Frederik Backman. Hysterisk morsom, litt trist, og svært godt skrevet bok! Anbefales på det varmeste

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer.
Gammel 27-06-14, 19:14   #1027
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

Miss Peregrine's Home For Peculiar Children. Kjemperar bok. Liker den kjempegodt!

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 29-06-14, 13:10   #1028
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Sønnen av Jo Nesbø.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 29-06-14, 18:22   #1029
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Ble akkurat ferdig med 'En mann ved navn Ove' av Frederik Backman. Hysterisk morsom, litt trist, og svært godt skrevet bok! Anbefales på det varmeste

Veldig fin bok!
Leser nå Et helt halvt år av Jojo Moyes. Halvveis nå og god lesing.

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo
Gammel 29-06-14, 22:09   #1030
Hubba Bubba
Medlem
 
Hubba Bubba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 239
Hubba Bubba har en fantastisk aura rundt segHubba Bubba har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Leser her på forumet..... Lærer mye. Har lest Pondus i dag
Holder på med en bok av jens Lapidus Aldri fucke opp men det er så mye råskap der at jeg har lagt den til side en stund. Er på jakt etter en feel good bok.

Hubba Bubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 30-06-14, 21:01   #1031
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Hubba Bubba, her.

Leser her på forumet..... Lærer mye. Har lest Pondus i dag
Holder på med en bok av jens Lapidus Aldri fucke opp men det er så mye råskap der at jeg har lagt den til side en stund. Er på jakt etter en feel good bok.

Hvis du vil ha feel good, må jeg reklamere for 'En mann ved navn Ove' igjen, flott, flott bok!

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer.
Gammel 30-06-14, 21:40   #1032
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

Divergent. Denne går ned på høykant!

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 04-07-14, 06:53   #1033
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Miss Peregrine's Home For Peculiar Children. Kjemperar bok. Liker den kjempegodt!

Jeg blei forbanna når jeg nærma meg slutten! Det er jo en oppfølger (som jeg har nå, men ikke kommet i gang med!), måtte jo vente i flere måneder på at den skulle komme ut.

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 04-07-14, 08:52   #1034
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Begynte på "Mørke hjerter" av Anne Kristin Rohde i går, men vet ikke helt om jeg synes språket i boka er spesielt godt. Avsluttet i går "Helvetesilden" av Karin Fossum - en av hennes beste synes jeg! Hun skriver jo "enkel og grei" krim (og ikke mursteiner på 800 sider, men en bok man kommer gjennom på et par kvelder), men det kom en aldri så liten overraskelse mot slutten allikevel.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 04-07-14, 08:58   #1035
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Det som aldri skjer, av Anne Holt

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 09-07-14, 19:34   #1036
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Nå har jeg endelig kommet i gang med En mann ved navn Ove. Morsom.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 10-07-14, 00:25   #1037
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Niels Christien Geelmuyden: Sannheten på bordet - det du ikke får vite om maten din

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 10-07-14, 08:57   #1038
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Har akkurat gjort ferdig "Rekykjaviknetter" av Arnaldur Indridason. I overkant mye dialog og et litt annerledes språk enn i de andre bøkene (har ikke lest Tvekampen) synes jeg. Trodde kanskje det var en ny oversetter, men det er det ikke, samme dama har oversatt alle. Litt usikker på hva jeg egentlig synes om denne.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 16-07-14, 13:45   #1039
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av mereo, her.

Jeg blei forbanna når jeg nærma meg slutten! Det er jo en oppfølger (som jeg har nå, men ikke kommet i gang med!), måtte jo vente i flere måneder på at den skulle komme ut.

Haha, det kan jeg godt forstå.
Har nå endelig summet meg til å bestille oppfølgeren. ^^,

Også har jeg bestilt meg Kindleeeee! <3
Og nååå leser jeg An Abundance of Katherines av godeste John Green. Og hører på Harry Potter-lydbøker på si.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 16-07-14, 14:07   #1040
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Haha, det kan jeg godt forstå.
Har nå endelig summet meg til å bestille oppfølgeren. ^^,

Også har jeg bestilt meg Kindleeeee! <3
Og nååå leser jeg An Abundance of Katherines av godeste John Green. Og hører på Harry Potter-lydbøker på si.

Bra valg Kindle er konge

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 16-07-14, 15:40   #1041
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

"Stormfulle høyder" av Selma Lønning Aarø, en liten morsom sak, bare for fornøyelsens skyld.

Ellers er jeg nettopp ferdig med "Ektemannens hemmelighet" av Liane Moriarty og "Historien om huset ved havet" av Elisabeth Gifford. Litt usikker på hva jeg synes om "Ektemannens hemmelighet", ikke helt overbevist, men grei nok tidtrøyte. Jeg likte "Historien om huset ved havet", men jeg liker godt historier fra de britiske øyene (og Island) har jeg funnet ut, så denne falt i smak.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 16-07-14, 18:22   #1042
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Frels oss fra det onde av Kjetil Try.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 17-07-14, 02:59   #1043
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Jeg er i engelsk landskap, og leser (dvs hører på som lydbok), alle om kriminalinspektør Thomas Lynley og assistent Havers fra Scotland Yard, av Elizabeth George, som morsomt nok er amerikaner, men delvis bor i England. Jeg må låne betegnelsen "teflonhjerne" av en annen her, og si det er fordel når man sluker underholdningslitteratur.

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 18-07-14, 22:01   #1044
Hubba Bubba
Medlem
 
Hubba Bubba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 239
Hubba Bubba har en fantastisk aura rundt segHubba Bubba har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Hvis du vil ha feel good, må jeg reklamere for 'En mann ved navn Ove' igjen, flott, flott bok!

Meldte meg inn i en bokklubb i går. Og "en mann ved navn Ove" var en av bøkene jeg kjøpte. Takk for tips. Gleder meg til jeg får pakken.

Hubba Bubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-07-14, 22:11   #1045
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Begynte å høre the brightest star in the sky av marian keyes på lydbok, men tror ikke jeg kommer til å høre hele.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-07-14, 10:23   #1046
Cho
Støttemedlem
 
Cho sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 18.128
Cho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Bobs bok av James Bowen

__________________
Cho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingenting
Gammel 21-07-14, 19:05   #1047
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Cho, her.

Bobs bok av James Bowen

vurderer å lese den selv også, hva syns du?

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 21-07-14, 20:31   #1048
Cho
Støttemedlem
 
Cho sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 18.128
Cho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

vurderer å lese den selv også, hva syns du?

Jeg likte boken veldig godt.

__________________
Cho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingenting
Gammel 21-07-14, 22:59   #1049
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Isklad tirsdag av Nicci French.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 23-07-14, 01:58   #1050
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hva leser du nå?

Hva skjedde med Amy? av R.S Pateman.

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no