Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Starter på intro`n i dag!!

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-08-11, 11:03   #1
hippocampus
Medlem
 
hippocampus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 50
hippocampus er på en erverdig vei

Starter på intro`n i dag!!

Hei jeg har satt i gang introduksjons fasen i dag, er det flere som nettopp har startet?

Kort fra tidligere:
Har gått på introduskjonen i ca 1 mnd +, har gått ned 4 kg.
Stoppet opp i de siste to helgene og gikk da på høy karbo mistet litt motet siden jeg ikke gikk så fort ned som jeg trodde jeg skulle gjøre.. men har jo kansje innsett nå at det er bedre å gå ned sakte en veldig fort
blir fort matlei og mister lett motet

__________________




Min Journal
hippocampus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter mitt hjerte og vekten selvfølgelig..... Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 11:54   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Starter på intro`n i dag!!

Go for it! Sett opp planer for mat og planlegg innkjøp og laging av mat. Noe kan lages på forhånd og fryses ned også.

Jeg er dronning av matlei - og det eneste som fungerer er faktisk og planlegge og "drømme" om god mat på forhånd

Drikk nok vann og spis nok fett!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 12:03   #3
hippocampus
Medlem
 
hippocampus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 50
hippocampus er på en erverdig vei

Sv: Starter på intro`n i dag!!

Takk for det Nerthus

ja jeg er ikke så god på dette med planlegning jeg uff hmm.. bør vel kansje se om jeg finner noen tips inne på matforumet eller noe eheh er så ille lat ser du :P blir jo det av all den karbohydrat spisingen :P
Men nå er det slutt på det

__________________




Min Journal
hippocampus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter mitt hjerte og vekten selvfølgelig..... Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 12:15   #4
hippocampus
Medlem
 
hippocampus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 50
hippocampus er på en erverdig vei

Sv: Starter på intro`n i dag!!

Jeg har forestren spist omelett med salat til frokost i dag,lagde omelett av gårsdagens grønnsaker som vi hadde til biffen også gratinerte jeg ost på toppen av den ble veldig godt har masse igjen til lunch også

jeg har en grønn blandingssalat som jeg har gjort klar som en basis og den tok jeg oliven olje og hvitvins eddik på og det var velig godt

Når det gjelder oster så elsker jeg ost er det farlig om man går over grensen 75-100gr ost pr dag? har en del lagringsoster med lavt karb innhold er jo noe i noen av dem..er det en grei regel å ikke kjøpe inn ost,kjøttpålegg ol som inneholder under 6 karbs pr 100gr? når man går på intro`n ?

__________________




Min Journal
hippocampus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter mitt hjerte og vekten selvfølgelig..... Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 12:22   #5
Melaisa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 22
Melaisa er på en erverdig vei

Sv: Starter på intro`n i dag!!

Jeg styrer langt unna alt som har 6 gram karbo av 100. Langt.

Her går det også langsomt med vektnedgangen, men det finnes så utrolig mange andre gode grunner til å spise lavkarbo.

Melaisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 18:41   #6
hippocampus
Medlem
 
hippocampus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 50
hippocampus er på en erverdig vei

Sv: Starter på intro`n i dag!!

Opprinnelig lagt inn av Melaisa, her.

Jeg styrer langt unna alt som har 6 gram karbo av 100. Langt.

Her går det også langsomt med vektnedgangen, men det finnes så utrolig mange andre gode grunner til å spise lavkarbo.

Jeg har det som regel at jeg ikke kjøper inn noe som er over 6 karbs pr 100gr
Har startet med introduskjonen nå men jeg har blitt dårlig uvel svimmel og tidvis kvalm er det vanlig eller kan det være noe som går...

__________________




Min Journal
hippocampus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter mitt hjerte og vekten selvfølgelig..... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Intro og VVT åpnet HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 0 15-03-04 00:27
Ferdig med intro.hva nå?? deeluxe Induksjonen 14 09-02-04 02:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no