Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon

Trening

Informasjon Informasjon fra administrasjonen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-01-09, 09:42   #1
Trulte42
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 32
Trulte42 er på en erverdig vei

Trening

Hei alle, og godt nytt år.

Nå har jeg gått ketolyse noen uker, og som tidligere nevnt, så har jeg ingen vekt å gå ut fra, men merker det på klærne, det går sakte men sikkert nedover. Tester meg på kveldene (tisser på pinnen ;o)) og den slår ut på ca. 50.. Vet ikke hvordan jeg skal få den i 100, eller om det har noe å si.
Men, over til saken. Jeg var på spinning i går, og aldri har det vært så tungt på treningen. Pulsen var skyhøy, og en stund var jeg virkelig bekymret for å "stupe" i utmattelse. Er det farlig å spinne/trene hardt med så lite karbo i kroppen?
Noen som vet?

Trulte

Trulte42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 09:44   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Trening

Jeg anbefaler en ss med Cocsa (virgin) før trening! 15 min etter inntak er energien på topp!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 10:00   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Trening

Opprinnelig lagt inn av Trulte42, her.

Hei alle, og godt nytt år.

Nå har jeg gått ketolyse noen uker, og som tidligere nevnt, så har jeg ingen vekt å gå ut fra, men merker det på klærne, det går sakte men sikkert nedover. Tester meg på kveldene (tisser på pinnen ;o)) og den slår ut på ca. 50.. Vet ikke hvordan jeg skal få den i 100, eller om det har noe å si.
Fargen på sticksen har ingenting å si. Utslag er utslag!
Men, dersom fargen er på det aller mørkeste, kan det bety at du drikke litt i minste laget!

Men, over til saken. Jeg var på spinning i går, og aldri har det vært så tungt på treningen. Pulsen var skyhøy, og en stund var jeg virkelig bekymret for å "stupe" i utmattelse. Er det farlig å spinne/trene hardt med så lite karbo i kroppen?
Noen som vet?

Det er ikke farlig, bare et tegn på at kroppen forbrenne fett og ikke karber. Megvel har et godt tips og ellers må du huske å drikke nok under og etter trening. Jeg fikk vondt i/rundt nyrene om jeg ikke drakk nok på trening i begynnelsen.

Trulte

Masse lykke til videre!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 13:28   #4
Trulte42
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 32
Trulte42 er på en erverdig vei

Sv: Trening

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Jeg anbefaler en ss med Cocsa (virgin) før trening! 15 min etter inntak er energien på topp!

Cocsa - hva i all verden er det, og hvor får jeg tak i det?

På forhånd takk

Trulte42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 13:30   #5
Trulte42
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 32
Trulte42 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Trening

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Masse lykke til videre!

Det beste med denne kuren er å være så heldig å treffe alle disse hjelpsomme menneskene. Tusen takk for god hjelp på langt.

Trulte42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 14:07   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Trening

Opprinnelig lagt inn av Trulte42, her.

Cocsa - hva i all verden er det, og hvor får jeg tak i det?

På forhånd takk

Cocosa er kokosfett. Du får kjøpt det i de fleste helsekost- butikker. Bare pass på å kjøpe den som er grønn og heter Extra Virgin Coconut Oil.
Kan være vanskelig å spise til å begynne med, men den smaker som Bounty- sjokoladen og er bare en vanesak.
Vet mange har den i kaffen eller kakaoen.

Er et fint tilskudd for å få i seg nok fett.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trening via Pc Rime Trening 3 13-11-08 15:34
Trening og Mat Kenny Trening 14 15-01-08 16:46
Trening nettan Ketolysekuren 5 21-08-07 13:30
Trening... pondus Ketolysekuren 0 15-08-07 14:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no