Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

LCHF og Ketolyse

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-09-10, 13:00   #1
Trulte42
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 32
Trulte42 er på en erverdig vei

LCHF og Ketolyse

Hei

Hva er forskjellen på Ketolysekuren og LCHF?

Jeg følger Ketolyse, men ser flere er på den LCHF, og når jeg er på hjemmesiden til LCHF så er det jo samme opplegget de kjører.

Jeg har fulgt ketolyse i ca en måned nå, kjenner vektreduksjon (Kjøpte vekt i går så jeg har egentlig ikke peiling på hva jeg har tatt av), men synes det går sakte og det til tross for at jeg sykler hver dag (1,2mil) og går en time eller to med hunden.
Om jeg har skeiet ut med f.eks hjemmelaget sauser med hvetemel så har jeg likevel fullt utslag på stixen om kvelden. Kan det være syklingen og turgåingen som tapper kroppen for karbo?

Håper på svar. Synes forresten dette er et kjempebra forum. Har lært masse av dere alle.

Trulte42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 13:19   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: LCHF og Ketolyse

LCHF = Low Carb High Fat = En korrekt betegnelse for det kostholdet for eksempel Ketolysekuren er. Altså, du spiser LCHF når du spiser ketolysemat!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 20:34   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: LCHF og Ketolyse

De som følger LCHF er ofte ikke så strikte med 20g karbo pr dag, men heller å velge matvarer med mindre enn 5g karbo pr 100g. http://lillemaane.no/lchf/lavkarbo3minutter.pdf

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
lchf


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
LCHF og CLA StegforSteg Generell diskusjon 2 27-04-10 10:49
Ny på LCHF Virgo2 Generell diskusjon 6 26-01-10 22:32
Ketolyse VS LCHF Imali Spørsmål og svar 14 22-09-09 18:06
Overgang fra Eurodiet til Ketolyse/LCHF? Starry Eyes Ketolysekuren 12 23-07-09 18:00
LCHF Kokebok sma Oppskrifter 9 15-02-09 16:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no