Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-09-11, 11:41   #51
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt

Min oppfattning av de gamle trådene om barn er at det er krangling mellom de som mener at litt av alt er best (sosialt engasjerte) og de som er opptatt av det biologiske/kjemiske (teknisk engasjerte)

JEG er enig med de som sier at unger (eller voksne) ikke TRENGER f.eks. korn eller sukker. Det betyr ikke at jeg mener ingen skal ha det, men at man bør finne ut hva som er optimalt - og deretter bestemme seg for hvilke kompromiss som passer.

Skjønner ikke at det er noe å bli så provosert av, men men.

Åpent for passiv-aggresive innslag under (Nellie?)

__________________
"HVA du spiser er med på å bestemme HVOR MANGE kalorier kroppen bruker, fordi hjernen justerer energiuttaket etter både HVA SLAGS og HVOR MYE energi vi tar inn"
macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 11:49   #52
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt

Skjønner ikke hvorfor jeg skal komme med et passivt-aggressivt innslag når jeg er enig med deg Gidder ikke diskutere bare for å ha noe å si vettu.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 12:05   #53
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Hvem er det som kommer med disse EKSTREME meningene eller har disse BASTANTE holdningene her inne? Synes det har blitt skrevet mye om "dem" den siste tiden (ikke bare i denne tråden), og jeg har fremdeles ikke fått det med meg hvem dette er. Synes dere heller skal komme med konkrete tilfeller, istedet for å drive med ryktespredning og svartmaling av brukerne her inne.

Mener du at vi skal dra frem innlegg som noen brukere har skrevet og poste de her inne..? Og det er helt greit liksom? Men å diskutere det anonymt, det er IKKE greit...?
Tror du snubla over noen trinn her jeg...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Legg det gjene dødt du Jeg tenkte mer på påstander som oppfattes som bastante jeg da, ikke HVEM som hadde kommet med de

Siden du mener det finnes bastante påstander fra lavkarbosiden, kunne vi jo sett på de om de virkelig ER så bastante eller om de er backet opp med gode argumenter og gode kilder

aah, det blir noe annet Men jeg aner jo ikke å finne de innleggene nå, det er jo flere tråder jeg ikke abonnerer på.. Men når du skriver om de er backet opp av gode argumenter og kilder, mener du da I innlegget? For det har det ikke vært.. ikke de jeg har reagert på.. Om folk henviser til forskning osv, så blir jo det noe annet

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 16:52   #54
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt

Herregud så sinna dere er...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 14:08   #55
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Herregud så sinna dere er...


Neeeeida, ingen som er sinte - bare engasjerte Vi er heldige som har et sånt forum hvor vi kan være litt uenige av og til!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 18:43   #56
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Herregud så sinna dere er...


Hvem er det som er sinna her da..? Har ikke oppfattet noen som sinna i denne tråden jeg

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan er lavkarbo-barna? krokodillen Barns kosthold 23 11-06-13 09:51
Hvordan vil mere fett påvirke Fedons mat? nyher Dr Lindbergs 12 16-07-11 20:17
Kan eksamen påvirke vektnedgang? Lene:) Ketolysekuren 2 30-04-10 23:14
Hvordan vil dette påvirke min kur? Tittentei Ketolysekuren 10 05-09-07 06:56
Hvordan få barna med på lavkarbo? Fjonken Barns kosthold 6 13-02-06 18:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no