Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-12, 22:41   #26
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Hvordan kan det ha seg at da jeg kritiserte Hovig og Norum før Jul fikk jeg så ørene flagret og torde nesten ikke vise meg på forumet igjen...Men nå når Nerthus og andre kommer med de samme argumentene er det plutselig helt i orden? Jeg ba om hjelp mot de ignorante ProNorum-Hovig folka, men ingen av dere kom for å hjelpe til...tråden ble stengt og jeg er nå en persona non grata her på forumet....Jeg forstår ingenting lenger...

Jeg husker ikke nevnte tråd, men skjønner ikke helt hva du ønsker å oppnå med dette innlegget? Jeg vil tro at det ikke er uten grunn at tråden ble stengt, og jeg vil tro at du spilte en aktiv rolle i at den ble stengt?
Jeg tenker som så, at på et slikt forum som dette er det saken som er viktig, og denne tråden her diskuterer en sak, så hvorfor komme med dette innlegget hvor du synes at endel av forumtes medlemmer har behandlet deg urettferdig? Mitt tips til deg er å IKKE ta den diskusjonen opp her, i en ellers saklig tråd som holder seg til saken.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 13:42   #27
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Jeg husker ikke nevnte tråd, men skjønner ikke helt hva du ønsker å oppnå med dette innlegget? Jeg vil tro at det ikke er uten grunn at tråden ble stengt, og jeg vil tro at du spilte en aktiv rolle i at den ble stengt?
Jeg tenker som så, at på et slikt forum som dette er det saken som er viktig, og denne tråden her diskuterer en sak, så hvorfor komme med dette innlegget hvor du synes at endel av forumtes medlemmer har behandlet deg urettferdig? Mitt tips til deg er å IKKE ta den diskusjonen opp her, i en ellers saklig tråd som holder seg til saken.

Har sendt deg linken til den stengte tråden, så kan du selv vurdere om jeg hadde skyld i at tråden ble stengt.

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 14:16   #28
Sprettball
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 55
Sprettball har en fantastisk aura rundt segSprettball har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Når jeg hører "uanstendig-argumentet" så lurer jeg alltid på om langsomt, kollektivt solidarisk selvmord er den anstendige veien å gå...?

Sprettball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 15:20   #29
Vegard L
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 407
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Har sendt deg linken til den stengte tråden, så kan du selv vurdere om jeg hadde skyld i at tråden ble stengt.

Mener du den tråden der du beskyldte Norum og Espelid Hovig for å bevissha ødelagt livet ditt med vilje? Som om myndighetene har som mål å ødelegge helsen til folk...
I såfall er det milevis mellom den tråden og denne, som faktisk er en kommentar på Norums meninger presentert i en kronikk i Aftenposten.

__________________
Blogg: www.friskogfunksjonell.no
Vegard L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat... Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 15:48   #30
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Jeg ble litt nysgjerrig på hva det første bildet var jeg Fikk det ikke med meg og nå har de tydeligvis skiftet det ut. Hva var det bilde av?

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 15:53   #31
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Jeg ble litt nysgjerrig på hva det første bildet var jeg Fikk det ikke med meg og nå har de tydeligvis skiftet det ut. Hva var det bilde av?

Det var bilde av en biff/kjøttstykke med en smørklatt på, og med en svær haug pommes frites ved siden av. Ingen grønnsaker

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 17:26   #32
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

Det var bilde av en biff/kjøttstykke med en smørklatt på, og med en svær haug pommes frites ved siden av. Ingen grønnsaker

Ha,ha da skjønner jeg. Det viser jo bare hvor lite peiling enkelte har...

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 19:00   #33
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Kåre Norum har ikke endret syn på hva som er sunn mat på 40 år...han holder på en matpolitikk som for mange av oss fører til dårlig helse og problemer med å greie å fungere ordentlig....
At han blander sammen moral med ernæringspolitikk gjør ikke saken noe bedre...I tillegg til at vi skal tvinges til å avstå fra kjøtt og animalsk fett skal vi altså også ha dårlig samvittighet fordi folk i andre verdensdeler ikke kan la være å krige og lage barn i massevis istedenfor å produsere mat.... Jeg nekter å ta på meg skylden for verdens sultofre fordi jeg spiser kjøtt og fisk i rikelige nok mengder til at jeg blir mett.....
Om dyra jeg får spise har det godt mens de lever er jeg egentlig nokså fornøyd.
Jeg gjør mitt beste for å få folk til å spørre etter økologisk kjøtt. Ofte har jeg ikke råd til å kjøpe det, men jeg prøver så ofte jeg kan å få tak i det....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 10:36   #34
teleslynga
Medlem
 
teleslynga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 395
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Opprinnelig lagt inn av Vegard L, her.

Mener du den tråden der du beskyldte Norum og Espelid Hovig for å bevissha ødelagt livet ditt med vilje? Som om myndighetene har som mål å ødelegge helsen til folk...
I såfall er det milevis mellom den tråden og denne, som faktisk er en kommentar på Norums meninger presentert i en kronikk i Aftenposten.

Mm. Jeg lurer på om det var der hun skrev om familien Stoltenbergs medisinfirmaaksjer også, og om hvordan de konspirerer sammen med kapitalkreftene for å holde folk syke vha karbohydrater. Eller kanskje det var en annen tråd.

__________________
Min 2012-journal
teleslynga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ordentlig mat! Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 11:20   #35
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Fenon svarer på tiltale, Aftenposten 3/2-2012:

Høykarbo er uanstendig

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 11:33   #36
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Fenon svarer på tiltale, Aftenposten 3/2-2012:

Høykarbo er uanstendig

Fedon er flink og saklig, men at han orker å stadig vekk imøtegå de så ekstremt usaklige argumentene!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 11:38   #37
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Fedon er så flink!

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 11:51   #38
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Har lest kommentaren til Fedon Lindberg, og han kommenterer på en så saklig og fin måte. Heia Fedon!

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 12:18   #39
teleslynga
Medlem
 
teleslynga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 395
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Jeg elsker den mannen.

__________________
Min 2012-journal
teleslynga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ordentlig mat! Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 12:40   #40
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Mannen skulle hatt en blomst

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 13:11   #41
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Fenon svarer på tiltale, Aftenposten 3/2-2012:

Høykarbo er uanstendig

Bra innlegg!

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 13:12   #42
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Fedon er min hjertes kjær.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 13:49   #43
teleslynga
Medlem
 
teleslynga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 395
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Mannen skulle hatt en blomst

Han kan godt få blomsten min. :bluss:

__________________
Min 2012-journal
teleslynga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ordentlig mat! Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 14:01   #44
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Opprinnelig lagt inn av teleslynga, her.

Han kan godt få blomsten min. :bluss:

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 15:25   #45
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Bra Fedon Lindberg svarte...Kåre Norums artikkel kunne ikke stå uimottalt og etterlate leserne i tvil om hvem som har de gode argumentene......

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 19:57   #46
Vegard L
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 407
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

http://www.friskogfunksjonell.no/nor...bo-uanstendig/

Har skrevet en kommentar til denne debatten. Den ble litt rotete, men tror det er tydelig hva jeg mener i hvertfall

__________________
Blogg: www.friskogfunksjonell.no
Vegard L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat... Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 20:10   #47
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Opprinnelig lagt inn av Vegard L, her.

http://www.friskogfunksjonell.no/nor...bo-uanstendig/

Har skrevet en kommentar til denne debatten. Den ble litt rotete, men tror det er tydelig hva jeg mener i hvertfall

Veldag bra kommentar!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 10:48   #48
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Skal vi også ha dårlig samvittighet for alt det rene vannet som ramler ned over oss her på berget og lager (på verdensbasis) billig strøm?

Vi kan enøk'e til vi blir blå av kulde, men ingen kraftselskap vil gi bort strøm av den grunn og det vil heller ikke regne i Sahara, elvene i India blir ikke rene av det heller.

Det er begrenset hva dårlig samvittighet bidrar med.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 11:16   #49
jojomesteren
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 183
jojomesteren er ny på veien

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Hadde Norum prediket vegetarkosthold, skulle jeg akseptert hans argumentasjon. Verdens befolkning vil øke til 9-10 milliarder i løpet av få år, jorda som det kan dyrkes på reduseres som følge av klimaendringene. Eneste mulighet framover kan være å hugge ned regnskog, for å dyrke den jorda - som igjen øker klimaendringene. I et slikt perspektiv kan det hende at vi alle - om 50 år - må akseptere at kaloriene ikke kan kastes bort ved at korn går gjennom dyr (i industriell kjøttproduksjon) før de spises. Det argumentet syns jeg er gyldig.

Men han prediker jo ikke det! Han prediker at vi bare skal spise kyllingfilet, selv om kyllingen også har 2 vinger og 2 lår! Og at vi skal skjære bort og kaste fettranden på kotelettene! Bruke karbonadedeig, ikke kjøttdeig! Skummet melk, og kaste melkefettet! Hvor er anstendigheten i forhold til global matvarekrise i det!!

Jeg respekterer hans syn på at mettet fett er helsefarlig, og hans rett til å predike det. Jeg tror på at han gjør det av ekte overbevisning og mener at han bidrar til bedre folkehelse på den måten. Men å bruke global uanstendighetsargumentasjon når han selv ønsker å kaste så store deler av kjøtt-og melkeproduksjonen - det er virkelig uanstendig.....

__________________


jojomesteren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo i retning Fedon, 50-70 g om dagen Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 14:21   #50
plast
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 31
plast er på en erverdig vei

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Veldig bra svar fra Fedon. Med det forbruket vi har i Norge, der vi kaster mat, der vi stadig skal ha den nye TVen, den nye bilen, den nye mobiltelefonen, der vi instisterer på å få alt servert i hendene på oss - gjerne med argumentet "i verdens rikeste land i 2012" - kommer lavkarbokostholdet langt ned på lista over hva som faktisk utgjør en forskjell.

Fremfor alt klarer Fedon å vise Norums ideologiske tunnellsyn. Og takk for det!

__________________


plast er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent - prøver igjen... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Aftenposten 22/1-12: Halvparten slanker seg med lavkarbo arnakristin Artikler 0 22-01-12 23:47
Kaare Norum IGJEN! MHM Lavkarbo generelt 36 13-01-12 13:28
Aftenposten med slakt av lavkarbo ... Bestemamma Nyheter / media 2 30-08-11 20:58
Jøje meg, her blir jeg POSITIVT overrasket av Kaare Norum! Iset Lavkarbo generelt 3 28-08-06 08:49
Færre søte saker - Kaare Norum........ mofe Nyheter / media 2 07-03-05 10:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no