Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

- 20kg!

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-08-09, 11:35   #1
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av
Talking

- 20kg!

I dag viser vekta 96.9 kg, og det betyr at jeg har "mistet" 20 kg
Og selv om dette ikke har vært et mål i seg selv, så er det uansett kjekt å ha oppnådd et slikt resultat. For 20 kg er mye!!! Det er nesten så jeg ikke greier å se det for meg. Så jeg skal fylle en sekk med bøker el. slik at den veier 20 kg, bare for å få et realistisk bilde på hvor mye dette egentlig er

Må jo innrømme at jeg har vært på vekta hver morgen denne uka for å ikke gå glipp av denne hendelsen , så kanskje dette burde vært et mål i MUP'en min. Og da jeg så tallene på vekta i dag, så må jeg jo si at jeg fikk en stolthetsfølelse - og en følelse av at dette blir en kjekk dag, ingen skal få ødelegge denne dagen

Gleder meg allerede til å være kvitt de neste 20 kiloene, og skal sloss hver dag for å greie det
Takk til dere alle for all inspirasjon og gode råd så langt, det har virkelig vært til hjelp underveis

Ønsker dere alle sammen en riktig god dag videre - nå skal jeg ut i solen og bare nyte dagen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 11:44   #2
4me
Medlem
 
4me sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 45
Innlegg: 217
4me er ny på veien

Sv: - 20kg!

Wooohooo Gratulerer så masse!!!

__________________


4me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 11:47   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: - 20kg!

Grattis! Så bra jobbet!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 14:23   #4
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: - 20kg!

Gratulerer så mye med et fantastisk resultat

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 14:33   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: - 20kg!

Jeg har fyllt bøtter med vann bare for å få et begrep om hvor mye ekstra jeg faktisk bar på før vektnedgangen min. Det føles veldig rart å stå der å kjenne på det! Dette har jeg faktisk hatt fordelt på kroppen min for ikke lenge siden, liksom!

Gratulerer!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 14:44   #6
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: - 20kg!

Så fantastisk bra! Gratulerer!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 14:46   #7
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: - 20kg!

Wow, 20 kg er mye! Det er så tungt at man nesten ikke orker å bære på det! Gratulerer!

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 14:53   #8
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: - 20kg!

Takker takker, har akkurat gått en runde rundt huset med en 20-kilos sekk på ryggen. Det er tungt!!! Er nesten ikke til å forstå at dette har vært fordelt på kroppen min - men det er utrolig deilig å være kvitt dem

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 19:17   #9
RitaE.
Juniormedlem
 
RitaE. sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Åsane
Alder: 57
Innlegg: 25
RitaE. er ny på veien

Sv: - 20kg!

Gratulerer med kjempe resultat og lykke til videre

__________________
RitaE. er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 19:33   #10
Rosekinn
Medlem
 
Rosekinn sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 76
Rosekinn er på en erverdig vei

Sv: - 20kg!

Gratulerer!! vær stolt av deg selv og jobben du har utført!!

Rosekinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 20:06   #11
Peach
Medlem
 
Peach sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 84
Peach er på en erverdig vei

Sv: - 20kg!

Grattis!!
Fantastisk innsats!

__________________
Peach er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtypedietten Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 20:22   #12
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: - 20kg!

Utrolig bra jobba! Gratulerer!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 21:10   #13
plumma
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 8
plumma er på en erverdig vei

Sv: - 20kg!

Gratulerer!!

plumma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 21:42   #14
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: - 20kg!

Takker og bukker for alle de herlige tilbakemeldingene

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 22:09   #15
Egg hver dag
Medlem
 
Egg hver dag sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 134
Egg hver dag er på en erverdig vei

Sv: - 20kg!

Gratulerer så masse, du har gjort en kjempejobb
En innspirasjon for alle oss andre som har mange kilo og ta av Masse lykke til videre...

__________________
Første delmål:

Egg hver dag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 00:33   #16
Mitt nye jeg
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 3
Mitt nye jeg er på en erverdig vei

Sv: - 20kg!

Gratulerer og lykke til videre! Dette er god inspirasjon for oss som akkurat har begynt

Mitt nye jeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 00:39   #17
Emmie
Medlem
 
Emmie sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 52
Emmie er på en erverdig vei

Sv: - 20kg!

Utrolig bra jobbet !! Slike historier er jo en kjempeinspirasjon for oss som ennå er i "startgropa! !

Emmie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/prøver meg frem..... Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 00:43   #18
vera82
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 58
vera82 er på en erverdig vei

Sv: - 20kg!

Gratulerer så masse

__________________
vera82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 00:53   #19
Sarabi
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 51
Sarabi er på en erverdig vei

Sv: - 20kg!

Gratulerer med kjempebra resultat.

__________________




Sarabi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 07:01   #20
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: - 20kg!

Gratulerer 20 kg er en kjempeinnsats!
Imponert, jeg!

chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 07:08   #21
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: - 20kg!

Gratulerer så masse Supert!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 09:30   #22
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: - 20kg!

Tusen takk for alle de kjekke hilsningene

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 09:43   #23
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: - 20kg!

Gratulerer kjempemye!
Det er supermotiverende å lese for meg som skal ned like masse som deg.

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 09:54   #24
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: - 20kg!

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

Gratulerer kjempemye!
Det er supermotiverende å lese for meg som skal ned like masse som deg.

Så flott at jeg kan være til inspirasjon
Jeg har lært meg til å ta en dag av gangen, og ikke irritere meg over det som skjedde i går eller bekymre meg for i morgendagen.
Lev i nuet

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 11:24   #25
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: - 20kg!

Gratulerer. Dette var gøy å lese

Du er superduper flink.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
20 kg, fornøyd, mål, stolt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no