Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon

[VIKTIG] Vi stenger helt plutselig!

Informasjon Informasjon fra administrasjonen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-04-05, 18:29   #26
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

forumet er nok oppe å går igjen i natt/morgen Selv om det nok blir noe nedetid i løpet av helgen, så stenger vi ikke helt

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 08-04-05, 18:40   #27
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Det var flott å høre HP, kjedelig å forvente seg en heeel helg uten LavKarbo (Ikke min feil at jeg trives så forbasket godt her )

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 08-04-05, 21:45   #28
Silvandar
Administrator
 
Silvandar sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Drammen
Alder: 47
Innlegg: 117
Silvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snill

Utsatt

Siden våre kjære venner amerikanerne ser ut til å ha glemt oss, så ser det ut til å at installasjonen blir utsatt til imorra. Jeg tar jevnlige backups (hver time, stort sett) av alle data som postes her nå, så bare post ivei inntil videre..

Vi forsøker å sette igang 11:00 imorra lørdag, men det kan bli noe seinere. Vi har ikke fått tilbakemelding på den nye tiden enda.

.. Men det skal bli så bra nå

__________________
-Silvandar-
Silvandar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto (65% F/35% P /5% K) Svar med sitat
Gammel 08-04-05, 21:55   #29
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Stilig overskrift det ble endret til.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 08-04-05, 22:14   #30
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Hva innebærer denne oppdateringen egentlig? Er det noe som skjer maskinelt liksom? Gjøre det på natterstid da Er det ikke dag i USA når det er natt her uansett ? Tihi..Neida...

Bra du tar backup Silvandar!! Satt akkurat å tenkte på om alt plutselig bare ble borte..Det hadde gjort seg


__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 08-04-05, 22:30   #31
Silvandar
Administrator
 
Silvandar sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Drammen
Alder: 47
Innlegg: 117
Silvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Lita84

Hva innebærer denne oppdateringen egentlig? Er det noe som skjer maskinelt liksom? Gjøre det på natterstid da Er det ikke dag i USA når det er natt her uansett ? Tihi..Neida...

Sånn røft:
Blir reinstallasjon av maskinen (Slette harddisken og installere alt på nytt og legge tilbake det vi vil ta vare på, som mange har vært gjennom) - og grunnarbeidet for dette blir gjort av amerikanere.

Såå blir det opp til oss her hjemme å få på plass nye programmer/infrastruktur som såå igjen vil gjøre det greiere å få på plass de nye lavkarbo.no(og andre)-tjenestene som er på gang og slik, og deet blir bra

__________________
-Silvandar-
Silvandar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto (65% F/35% P /5% K) Svar med sitat
Gammel 08-04-05, 22:46   #32
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Aha..det hørtes vanskelig ut Bra dere er noen fkupinger - det der hadde ikke jeg klart *fnise*

Stå på, dere gjør en god jobb

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 09-04-05, 02:32   #33
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

It's a tough job, but someone's got to do it. Jeg er glad for at noen gjør den. På samme måte som at jeg er glad for at noen er hjernekirurger, og kriminaletterforskere, og sånt...

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-05, 09:07   #34
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Oppdatering: Nå kan det se ut som at amerikanerne ikke får gjort noe før etter kl 2300. Jeg har bedt dem om å ta det så snart som mulig, så jeg håper det kan bli plutselig etter kl 1500 engang... Selv om jeg har min tvil...

Vi kjører backups hver hele og halve time nå.

Arbeidsoppgaver som å formatere harddisker og installere OperativSystem, er visst ikke oppgaver som planlegges...

1: Hva gjør du på da?
2: Jeg? Sitter nå her å kjeder med...
1: Hmm, skal vi spille kort?
2:Nei, det gidder jeg ikke.
1: Se på TV
2: Nei, der er bare repriser...
1: Øhh... Kom så går vi å legger inn nytt Operativ System på en server!
2: Kult!

Men seriøst - de har sikkert nok å ta seg til...............

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".

Sist redigert av HP : 09-04-05 kl 10:25.
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no