Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-12-09, 12:58   #151
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Opprinnelig lagt inn av mor til to tette, her.

I dag rak jeg ikke å koke den så jeg la den bare i ildfastform sammen med kyllingfile, fløte, masse masse smør og jarlsberg ost. Stekte den vel på ca 200 grader i 40 min. Blomkålen ble faktisk bedre enn når jeg koker den på forhånd. Anbefalles og man får jo masse masse fett i seg


Det bruker jeg å lage også, men bruker i tillegg å ha litt sopp i. Fløten varmer jeg opp før jeg heller den over og smelter en boks med Snøfrisk opp i.
Bare som ett tips, om du vil variere :-)

__________________


Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 20:17   #152
fett å være slank
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 10
fett å være slank er på en erverdig vei
Thumbs down

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Er nå i gang med min 6 uke, og det går bra med ketosen. MEN! Jeg slanker meg ikke i det hele tatt!!!!

Har før gått på GR kurs i 6 mdr og fulgte deretter opplegget i total 1 1/2 år og tapte hele 5 kilo.

Jeg trener 2-4 ganger i uken i min 60 min.
Skjønner ikke hva jeg gjør feil siden ingen ting ser ut til å hjelpe.

Noen gode råd

fett å være slank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 20:38   #153
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Les denne tråden!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 21:08   #154
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Grovt soyabrød

Opprinnelig lagt inn av Hildeborg, her.

Hei hei

Dette er naboen til Torkil og forresten er eg av hokjønn..

Eg fann ut at det grove soyaproteinbrødet eg laga var litt for vått. Her er min nye versjon.

Grovt soyaproteinbrød

5 egg
0,5 dl. rapsolje (eller annan olje)
1-2 ts LO-salt eller seltin.
2 dl. sæterrømme eller mat yoghurt
2dl. vatn
1 ss bakepulver
100 gr. kruskakli
100 gr. sesamfrø
100 gr. linfrø
50- 100 gr. valnøtter eller solsikkefrø
175 gr ketolyse soyaprotein

Steikast på 175 grader på midterste rille i 50 min.
Når brødet er kaldt , del det i 2. Frys halvparten . Oppbevar resten i kjøleskåp.

Jeg bakte dette brødet idag, og det smaker nydelig

Har nettopp spist en skive med fleskepølse

Gleder meg til frokost i morra

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 22:50   #155
anne.kariin
Nytt Medlem
 
anne.kariin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 8
anne.kariin er på en erverdig vei

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Bakte brødet i dag, fantastisk godt, takk for oppskriften

__________________


anne.kariin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 08:43   #156
algratt
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 9
algratt er på en erverdig vei
Smile

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Skjønner hva du sier, og er stort sett enig. Men å sammeligne Atkins og Herbalife blir vel å trekke det litt langt ?? Det kommer an på hvordan man GJØR Atkins vel ? Jeg maser stadig om at folk skal spise grønnsaker og gjør man Atkins riktig SKAL man spise masse grønnsaker - og kutter de stadig inn til benet med grønnsaker og fyller på med protein og fett, ja da tør jeg påstå at de IKKE gjør Atkins, men sin egen versjon. Hva de nå kaller det for kan ikke Atkins lastes for

...og Atkins vedlikehold er jo i praksis mer likt Lindberg enn noe annet - er det ikke ?
(OK, ikke om man har lest den norske utgaven som er basert på 1992 utgaven av originalen da.... Det er store endringer bl.a. ang. fett i 2003/03 utgaven av DANDR)

Enig her, gikk på Herbalife og som karbohydratfobe var det for mye fruktsukker i shakene til at de kom i nærheten av atkins.

Etter min erfaring har vekt stagnasjon noen ganger med stress å gjøre, holder man følelsene inne går ivertfall jeg saktere ned og kan ha problemer med å holde meg i ketose selv om jeg spiser likt antall karbo. Om jeg har det stabilt med søvn og har det bra går jeg fortere ned enn om jeg er stressa og får lite søvn

__________________


algratt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 09:43   #157
Nutteliten
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 14
Nutteliten er på en erverdig vei

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

HJELP!!!!!!!!!!
Er bare i uke 2 og vekta stagnerte fullstendig! Gikk ned 1,3 kg første uka, som jeg regner med er vann og tomme KH lagrer. Nå ingen bevegelse i det hele tatt!!!!!!!! Jeg syns jeg er veldig flink. Holder meg strengt til dietten min. Ligger på rundt 10 karber om dagen, de siste dagene kanskje 13. Går treningstur hver dag ca 1 time med vogn. Svetter oppover i bakkene! Drikker 3 liter vann. Tar pillene mine.
Hva er galt???????
Jeg spiser feks: 2 egg, avokado, salat, skinke, agurk til frokost. Av og til egg og bacon. Mozarella med spekeskinke.
Lunch: enten middagsrester eller en blandet salat med litt avokado og ost.
Middag: Kyllingfilet stekt i meierismør, med brokkoli smørdampet og rømme. Eller grateng med litt kjøtt, brokkoli, blomkål, fløte og ost, eller kjøttdeig i tomatpure og fløte gratinert i ovn. Eller kjøtt med en god salat til. Spiser en god del grønt i løpet av dagen.
Etter å ha lest her inne, følte jeg at jeg hadde lite fett, og derfor har jeg økt på litt de siste 2 dagene, med resultat at vekta gikk opp de 400 grammene jeg hadde gått ned de siste 5 dagene før.
Jeg føler meg helt knust idag, at vekta var på akkurat samme som sist. Hadde en gyllen drøm om litt godt vekttap de første ukene, men nå vet jeg ikke lenger....... Hva skal jeg gjøre?? Råd og tips???

Nutteliten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 09:46   #158
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Om du søker på vektstagnasjon vil du se at dette er ganske vanlig
Det kan ta opptil 4 uker før fettforbrenninga kommer skikkelig i gang, så bare fortsett å være flink så løsner det nok
Stress er forøvrig en av de store vektstopperne, så forsøk å ikke heng deg for mye opp i vekta

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 10:06   #159
Nutteliten
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 14
Nutteliten er på en erverdig vei

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Takk.
Prolemet er nok akkurat tålmodigheten.... Lett å være litt tålmodig når man ser resultater. Men ikke motsatt syns jeg.

Nutteliten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 10:11   #160
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Måler du deg? Slett ikke umulig at du minsker i cm selv om vekta viser lite i minus. Selv krympet jeg stadig i cm selv om vekta tilsynelatende sto stille

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 10:58   #161
Nutteliten
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 14
Nutteliten er på en erverdig vei

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Har ikke målt. Men vet at jeg krympet første uka. merket det på en bukse som plutselig passer. Andre uka merker jeg ingen endring...
Det som er så vanskelig er at jeg ikke aner hva jeg gjør feil, og hva jeg kan gjøre bedre.
Det er enklere på vanlig diett, da er det jo bare spis mindre og sunnere, og TREN. Men nå er jeg et stort spørsmålstegn...

Nutteliten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 13:53   #162
4me
Medlem
 
4me sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 45
Innlegg: 217
4me er ny på veien

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Rundt eggløsning og mensen så pleier man å gå opp i vekt. Mulig det er derfor og for å være helt ærlig så 2 uker og 1,5 kilo er faktisk veldig bra. Forstår deg da jeg lagte omtrendt samme innlegg som deg for 1 år siden. Og nå når jeg tenker meg om så humrer jeg over den tiden.

Lykke til videre, stå på videre så vil du se resultatene komme!

__________________


4me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 12:34   #163
Normal+
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 48
Innlegg: 3
Normal+ er på en erverdig vei

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Hvor lenge kan man være i fase 1?

Står to uker i boka, men kjenner noen som har vært i fase 1 mye lenger. Har selv vært litt over tre uker i fase 1. Har gått ned 1 kilo per uke i 3 uker nå, og har ca 5 igjen. Går veldig greit, er fornøyd med 0,5 kg i uken fremover. Vurderer å øke karbohydrat inntaket litt fremover, men også skeptisk til det mhp at jeg skal få stagnasjon. Ellers spiser jeg mye blomkål og brokkoli, salat, kjøtt og fisk. Og har laget brødet med ketolyse bakemiks - som jeg synes er veldig godt. Deilig å kunne ta seg en eller to skive brød med salami og ost som et mellommåltid på jobb eller til frokost.

Normal+ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 12:44   #164
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Opprinnelig lagt inn av Normal+, her.

Hvor lenge kan man være i fase 1?

Står to uker i boka, men kjenner noen som har vært i fase 1 mye lenger. Har selv vært litt over tre uker i fase 1. Har gått ned 1 kilo per uke i 3 uker nå, og har ca 5 igjen. Går veldig greit, er fornøyd med 0,5 kg i uken fremover. Vurderer å øke karbohydrat inntaket litt fremover, men også skeptisk til det mhp at jeg skal få stagnasjon. Ellers spiser jeg mye blomkål og brokkoli, salat, kjøtt og fisk. Og har laget brødet med ketolyse bakemiks - som jeg synes er veldig godt. Deilig å kunne ta seg en eller to skive brød med salami og ost som et mellommåltid på jobb eller til frokost.

Det står ketolyse i filosofiboksen din. Og der er det ikke faser.....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 14:45   #165
Normal+
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 48
Innlegg: 3
Normal+ er på en erverdig vei

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Ja, jeg begynte med Atkins dietten, og har lest litt på Ketolysekuren underveis. Anser dem for tilnærmet like: poenget er å spise proteiner og fett, samt grønnsaker og salat med lav GI. Men poenget mitt var hvor lenge man kan holde seg med rundt 15 gram karbohydrater om dagen (Atkins) før man bør øke?

Normal+ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 14:51   #166
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Opprinnelig lagt inn av Normal+, her.

Hvor lenge kan man være i fase 1?

Står to uker i boka, men kjenner noen som har vært i fase 1 mye lenger. Har selv vært litt over tre uker i fase 1. Har gått ned 1 kilo per uke i 3 uker nå, og har ca 5 igjen. Går veldig greit, er fornøyd med 0,5 kg i uken fremover. Vurderer å øke karbohydrat inntaket litt fremover, men også skeptisk til det mhp at jeg skal få stagnasjon. Ellers spiser jeg mye blomkål og brokkoli, salat, kjøtt og fisk. Og har laget brødet med ketolyse bakemiks - som jeg synes er veldig godt. Deilig å kunne ta seg en eller to skive brød med salami og ost som et mellommåltid på jobb eller til frokost.

Jeg tror man kan gå på den helt til man føler man har kommet langt nok ned i vekt...? Hvis du skal ha vekk 5 kg til, ville jeg nok holdt meg på fase 1 en stund til

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 16:00   #167
Normal+
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 48
Innlegg: 3
Normal+ er på en erverdig vei

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Takk :-)

Normal+ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 13:01   #168
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Jahha, nu har vekta stått bom fast i over 4 uker. Hva spiser jeg?
Tomater,agurk, brokkoli, chrispisalat slik at jeg får 20gr karbo/døgn.
Så spiser jeg kjøtt/egg/fisk.
Har forsøkt å øke eller senke fettinntaket. Ingen forskjell.
Har forsøkt mere/mindre proteiner. Null forskjell.
Så, hva skal jeg gjøre?
Hoppe til Lindberg?

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 14:39   #169
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Jahha, nu har vekta stått bom fast i over 4 uker. Hva spiser jeg?
Tomater,agurk, brokkoli, chrispisalat slik at jeg får 20gr karbo/døgn.
Så spiser jeg kjøtt/egg/fisk.
Har forsøkt å øke eller senke fettinntaket. Ingen forskjell.
Har forsøkt mere/mindre proteiner. Null forskjell.
Så, hva skal jeg gjøre?
Hoppe til Lindberg?

Ta bort tomaten som er en frukt, eller rett og slett bare gi kroppen noen måneder til på seg? 4 uker er jo ikke så lenge da..
Jeg har ikke vurdert å ta bort noe enda jeg, selv om vekta i grunn har stått bom siden jul, men jeg minker i cm altså, det gjør kanskje ikke du?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 14:30   #170
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Hvor mye grønnsaker, i gram, bør vi spise hver dag på lavkarbo? Ernæringsfysiologer anbefaler 750 gram. Men dette er jo allslags grønnsaker.

Her nevner jeg de jeg bruker
Noen som vil legge til flere?

Blomkål
Brokkoli
TOmat
Agurk
Salat (kinakål, isberg)
Løk
Paprika - grønn (men ikke så mye. Hva er mye?)

Avocado (men vet ikke om det er grønnsak)

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 16:33   #171
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Purre
Vårløk
Stangselleri (Vansindig god når man dypper den i smøreost)
Minimais, hermetiske. Smaker lite, men knaser godt som kveldssnacs
Sorte oliven (Obs sjekk karboinnhold)

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 19:49   #172
mona71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 52
Innlegg: 18
mona71 er på en erverdig vei

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Kan man spise for mye fett på ketolysekuren? Kan det bli så altfor meget mener jeg...

__________________


mona71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 11:42   #173
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Kunne noen gi meg et eksempel på hva jeg må spise for å få 85 gram med protein i meg??

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 15:00   #174
Sjanten
Medlem
 
Sjanten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 390
Sjanten er på en erverdig vei
Question

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Jeg har passert 2,5 uke på ketogen kost. Får i meg mellom 5 og 15 karber per dag, stort sett ligger det rundt 10 og de kommer utelukkende fra grønnsaker, fløte, rømme, creme fraiche. Jeg bruker ikke lettprodukter, drikker ikke lettbrus. Bruker ikke brøderstatninger, barer, sjokolade, bær eller lignende. Drikker koffeinfri te, noe kaffe med koffein (ikke hver dag).

SÅ - vekta har ikke rikket seg siden oppstart. Ikke målene heller. Og da mener jeg virkelig INGENTING. Venter ikke mensen, den har jeg akkurat hatt. Det kan vel knapt kalles stagnasjon når vekta ikke har begynt å gå nedover, men likevel - noen tips? Vurderer IKKE å slutte, jeg føler meg vel på denne kosten. Men kan ikke hjelpe for at jeg klør meg litt i hodet over ikke engang å ha følelsen av å miste vann i starten. Har ikke engang tisset mer enn vanlig....

__________________


Min journal
Sjanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 20:22   #175
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Opprinnelig lagt inn av Sjanten, her.

Får i meg mellom 5 og 15 karber per dag, stort sett ligger det rundt 10

Jeg tror du med fordel kan øke litt på karbene, de som kommer fra grønnsaker.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no