Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Går det virkelig så tregt?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-09-10, 21:59   #1
Dragonfly
Nytt Medlem
 
Dragonfly sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 8
Dragonfly er på en erverdig vei

Går det virkelig så tregt?

Etter 6 mnd og nesten 20 kilo har jeg såvidt gått ned en buksestørrelse, og kan fremdeles bruke samme størrelse som før jeg begynte. Skikkelig demotiverende!!! Altså, jeg skjønner den med 'først på sist av'-greia, men noe må jo forsvinne rundt magen og...! Flere som opplever det samme?

__________________
>- Dragonfly -<



Dragonfly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 22:22   #2
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: går det virkelig så tregt???

Opprinnelig lagt inn av Dragonfly, her.

Etter 6 mnd og nesten 20 kilo har jeg såvidt gått ned en buksestørrelse, og kan fremdeles bruke samme størrelse som før jeg begynte. Skikkelig demotiverende!!! Altså, jeg skjønner den med 'først på sist av'-greia, men noe må jo forsvinne rundt magen og...! Flere som opplever det samme?

Jupp, 10mnd, rett over 20 kg og samme størrelse. Men ekstremt store helsegevinster ellers! Går aldri tilbake til gamle vaner, og veit at det vil vise etterkvart.

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 01:06   #3
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: går det virkelig så tregt???

Opprinnelig lagt inn av camryn, her.

Jupp, 10mnd, rett over 20 kg og samme størrelse. Men ekstremt store helsegevinster ellers! Går aldri tilbake til gamle vaner, og veit at det vil vise etterkvart.

Sånn var det for meg også, men en stund var buksene for store (nå har jeg mått kjøpe nye 36 kg gjør en forskjell.) og i begynnelsen egentlig for trange. Fokuser heller på helsegevinsten enn klesstørrelsene.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 01:07   #4
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: går det virkelig så tregt???

Glemte å si at jeg hadde gått ned nesten 30 kg da jeg måtte kjøpe nye bukser.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 10:05   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: går det virkelig så tregt???

Hei
Jeg ror det er ganske individuellt hvor mye man må ned i vekt før man trenger nye bukser. Jeg synes jo 20 kg er veldig flott og har vanskelig for å forstå at det ikke har virket inn på buksestørrelsen. Men fettfordelingen er jo veldig individuell, noen har allt på rumpen andre på magen.
MVH
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 10:14   #6
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: Går det virkelig så tregt?

Eg ser på det som særs positivt, særleg no når eg ikkje har råd til å bytte garderobe med kvar størrelse. Reknar med at eg har gått ned jamnt over det heile, her er i allefall ikkje 20kg forsvunne frå magen (enda), men nedover går det. Klarer eg 25kg ca til det har gått eit år så er eg vanvittig fornøgd. Sjølv om det ikkje visar størrelsemessig, så kjenner eg det jammen på kroppen. Går til og med med planer om meir fysisk aktivitet , orker jo meir, mindre eksem, ingen kviser, bedre hår, sterkare kropp, mindre trøtt og sliten!

ÅÅÅÅ deilige lavkarbo, som eg elskar deg!

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 15:15   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Går det virkelig så tregt?

Magen går sist her også... veldig lite endring i magemål - men desto mer ellers på kroppen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 15:30   #8
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Går det virkelig så tregt?

Kroppsfasong har mye å si for buksestørrelsen. Jeg er en pæreform med nesten alt lagret på rumpe og lår, og de gamle buksene mine henger fortsatt på, av den grunn. Det er sånn at når noe er stort nok til å komme opp forbi rumpa, er det aaaltfor stort rundt magen...

Nye bukser kan jeg kjøpe i ca 3 størrelser mindre enn da jeg veide 20 kilo mer, men bare om jeg går på en butikk som faktisk har bukser som er laget for folk som er formet slik som meg - de skinny-jeansa som dominerer nesten alle butikker tør jeg ikke å prøve, engang.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 21:34   #9
Dragonfly
Nytt Medlem
 
Dragonfly sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 8
Dragonfly er på en erverdig vei

Sv: Går det virkelig så tregt?

Jeg er jo kjempefornøyd med å ha gått ned såpass, og det vises jo på resten av kroppen Men litt kjipt at buksene henger og slenger rundt lårene og strammer rundt magen. Kanskje jeg må vente til huden trekker seg litt mer sammen og.

__________________
>- Dragonfly -<



Dragonfly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 14:57   #10
MadamMim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 236
MadamMim er på en erverdig vei

Sv: Går det virkelig så tregt?

Vet ikke hva som er best og verst jeg... Har tatt av 25 kg og HELE garderoben min er nå byttet ut omtrent.... å det har tatt på lommeboka... det er sikkert og visst. Men alikevel er det jo utrolig gøy å handle klær som er fine og passer og ikke ser ut som telt...!! :-D

Allerede etter 15 kg fikk jeg beskjed av mine kjære venninner at jeg MÅTTE handle nye bukser.... for de gamle så ikke ut på meg lenger.....

__________________


25 kg er borte på lavkarbo i 2010. Nå starter dansen om å få vekk de siste 15 kg!! :-)

Startdatoen nå er 18. juli 2011! Følg meg i journalen min
MadamMim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 15:13   #11
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går det virkelig så tregt?

Jeg merket veldig liten forskjell på klærene på de første ca 20 kg, og så bare løsnet det. Siden den gang har jeg måttet kjøpe nye bukser flere ganger. Pussig det i grunnen.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dette går tregt Gladys Spørsmål og svar 2 06-04-08 02:51
Går ned, men det går veldig tregt ... Gør jeg noe feil? Petronella Ketolysekuren 15 24-01-08 22:41
Tregt forum! Manina Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 21 30-08-07 23:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no