Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 03-12-11, 10:39   #11601
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen tekniske vidundere som vet om det er noen enkel måte å overføre musikk fra kassett til digitalt format? Til opplysning har jeg et (gammelt ) stereoanlegg med kassettspiller som til en hver tid er kobla til pc-en min.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-12-11, 11:29   #11602
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen tekniske vidundere som vet om det er noen enkel måte å overføre musikk fra kassett til digitalt format? Til opplysning har jeg et (gammelt ) stereoanlegg med kassettspiller som til en hver tid er kobla til pc-en min.

Da trenger du line out på stereoanlegget og line in på PCen og en kabel mellom. Da tror jeg det skal være piece of cake. Gå til lydopptaking og velg at kilde skal være line in ett eller annet sted der.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 03-12-11, 11:41   #11603
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Da trenger du line out på stereoanlegget og line in på PCen og en kabel mellom. Da tror jeg det skal være piece of cake. Gå til lydopptaking og velg at kilde skal være line in ett eller annet sted der.

Vel, jeg har jo som sagt kobla pc-en til stereoanlegget, så da er det bare å putte jack'en i mikrofoninngangen på pc-en og kjøre på, eller?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-12-11, 12:21   #11604
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Vel, jeg har jo som sagt kobla pc-en til stereoanlegget, så da er det bare å putte jack'en i mikrofoninngangen på pc-en og kjøre på, eller?

er slik jeg gjør det
edit: NEI VENT NÅ! jeg leste feil. nevermind me! anyroad: prøv?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 03-12-11, 14:09   #11605
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Vel, jeg har jo som sagt kobla pc-en til stereoanlegget, så da er det bare å putte jack'en i mikrofoninngangen på pc-en og kjøre på, eller?

Mikrofon er line in, ja. Men du trenger line out på stereoanlegget også. Stereoanlegget sender ikke noe ut på line in, bare line out.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 03-12-11, 15:11   #11606
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I all min tid så har jeg blitt helt elendig trøtt en gang mellom 14 og 16. HVER dag liksom! Uansett hvor godt jeg har sovet osv. Varer i en times tid også går det liksom over. Hvorfor? Har arvet det av mamma, for hun er helt lik.. Jeg vet jo, fra da jeg hadde praksis å sykehjem, at det er et eller annet stoff som bunner på denne tiden. Er det seretonin eller noe sånt?

Og hva kaller de det som skjer rundt vaktskiftet pga dette igjen? Når det blir helt kaos på avdelingene, ikke pga at personalet har vaktskiftet, men pga dette stoffet som det skjer noe med.

De fleste aner sikkert ikke hva jeg prater om her, men det var mye snakk om det i praksisen. Nyere forskining ftw.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 03-12-11, 15:22   #11607
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vet ikke hvilket stoff det er, men det er naturlig ... Kroppen er ikke alltid tilpasset dagens samfunn, eller omvendt får vi vel si - samfunnet er ikke tilpasset kroppens behov. Vi trenger pauser og hvile om dagen også - spesielt når kroppen ikke er helt i form og bruker mye krefter på å bygge seg opp etter skade eller sykdom. Regner med du er hjemme ennå? Prøv å ta deg en hvil på den tida? En liten lur eller bare legge deg ned og slappe av litt, hvis du har mulighet før henting i barnehage e.l.

Det bare er sånn, tror jeg ... Ikke uten grunn at man har siesta lenger sør!

Paul McKenna har noe om det forresten ... "Eliminate stress" heter den. Der kommer han med forslag til avslappingsøvelser sånn at man ikke nødvendigvis trenger å sove, men kan ta en minipause og bruke noen teknikker som gjør at man blir piggere igjen. Men pauser trenger man!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 03-12-11, 15:31   #11608
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Googla pukka te london, og fikk en del adresser ja! God tur!! Hils London

Takk. Det skal jeg gjøre

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 03-12-11, 15:35   #11609
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Vet ikke hvilket stoff det er, men det er naturlig ... Kroppen er ikke alltid tilpasset dagens samfunn, eller omvendt får vi vel si - samfunnet er ikke tilpasset kroppens behov. Vi trenger pauser og hvile om dagen også - spesielt når kroppen ikke er helt i form og bruker mye krefter på å bygge seg opp etter skade eller sykdom. Regner med du er hjemme ennå? Prøv å ta deg en hvil på den tida? En liten lur eller bare legge deg ned og slappe av litt, hvis du har mulighet før henting i barnehage e.l.

Det bare er sånn, tror jeg ... Ikke uten grunn at man har siesta lenger sør!

Paul McKenna har noe om det forresten ... "Eliminate stress" heter den. Der kommer han med forslag til avslappingsøvelser sånn at man ikke nødvendigvis trenger å sove, men kan ta en minipause og bruke noen teknikker som gjør at man blir piggere igjen. Men pauser trenger man!

Ja, det er vel et ganske utbredt fenomen, bare at noen merker det mer enn andre.
Det hadde nok vært en ide å sove litt ekstra pga skuldern, men er redd for at jeg skal bli helt avhengig av den søvna og at jeg bare skal bli ENDA mer trøtt hvis jeg ikke får den, når det er back to normal life.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 03-12-11, 15:43   #11610
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ja, det er vel et ganske utbredt fenomen, bare at noen merker det mer enn andre.
Det hadde nok vært en ide å sove litt ekstra pga skuldern, men er redd for at jeg skal bli helt avhengig av den søvna og at jeg bare skal bli ENDA mer trøtt hvis jeg ikke får den, når det er back to normal life.

Ja, sant det, noen merker det mer enn andre . Jeg må sove hver ettermiddag, og det er ikke alle med ME som trenger det ...

Skjønner det med å være redd for å bli avhengig, og det kan sikkert bli sånn en periode, men det tar ikke lang tid å venne seg til nye vaner, 2-4 uker har jeg nettopp lært. Da kan du jo ta i bruk noen sånne teknikker når den tid kommer, og så la kroppen din få den hvilen den trenger i form av søvn i mellomtiden

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 03-12-11, 16:22   #11611
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Mikrofon er line in, ja. Men du trenger line out på stereoanlegget også. Stereoanlegget sender ikke noe ut på line in, bare line out.

Darn in. Det er jo bare phono og cd in, og sorround inngang, så da må jeg vel bruke microphoneutgangen?! Da blir det vel monolyd, da.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-12-11, 16:45   #11612
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg får feber hver natt. Min normale kroppstemperatur er 35,8, men ca to om natten stiger tempen min til 38, og om morgenen er den lav igjen
Blodsukkeret er lavt og fint. så det er ikke det iallefall.
Dette fenomenet har jeg opplevet hver natt de siste ukene. Noen som har en anelse om hva som skjer?
Såvidt jeg vet skal kroppstemperaturen være på det laveste om natten....

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 03-12-11, 18:06   #11613
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Darn in. Det er jo bare phono og cd in, og sorround inngang, så da må jeg vel bruke microphoneutgangen?! Da blir det vel monolyd, da.

Hvis du har CD in, så tror jeg det blir det samme som line in. Samme plugg der vel?

Men har du line out på stereoanlegget da? Ikke alle anlegg som har det.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 03-12-11, 18:09   #11614
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Hvis du har CD in, så tror jeg det blir det samme som line in. Samme plugg der vel?

Men har du line out på stereoanlegget da? Ikke alle anlegg som har det.

Nei, det er det jeg snakker om, bakpå er det kun inngang til platespiller og cd pluss sorround. Og så er det headphone (ikke mikrofon som jeg visstnok skrev) foran.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-12-11, 19:19   #11615
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Når man leser dusinvis av råd mot bihulebetennelse og finner rådet om å stikke et hvitløksfedd opp i nesa helt fantastisk.. Et det et tegn på at man er i overkant glad i hvitløk?

Jammen herregud da, drikk kamillete :P

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 03-12-11, 20:51   #11616
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg får feber hver natt. Min normale kroppstemperatur er 35,8, men ca to om natten stiger tempen min til 38, og om morgenen er den lav igjen
Blodsukkeret er lavt og fint. så det er ikke det iallefall.
Dette fenomenet har jeg opplevet hver natt de siste ukene. Noen som har en anelse om hva som skjer?
Såvidt jeg vet skal kroppstemperaturen være på det laveste om natten....

Jeg blir også veldig varm om natten. Jeg tror det har med ketose og fettforbrenningen å gjøre.

Visste du forresten at man svetter ut ca 1/2 liter vann hver natt?
Ta og vei deg rett før du legger deg og rett etter at du har stått opp. Da er det ca et halvt kilo i forskjell !

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 03-12-11, 20:53   #11617
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg blir også veldig varm om natten. Jeg tror det har med ketose og fettforbrenningen å gjøre.

Visste du forresten at man svetter ut ca 1/2 liter vann hver natt?
Ta og vei deg rett før du legger deg og rett etter at du har stått opp. Da er det ca et halvt kilo i forskjell !

Tror sengetøyet må skiftes OFTE, ja

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 03-12-11, 21:04   #11618
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg blir også veldig varm om natten. Jeg tror det har med ketose og fettforbrenningen å gjøre.

Visste du forresten at man svetter ut ca 1/2 liter vann hver natt?
Ta og vei deg rett før du legger deg og rett etter at du har stått opp. Da er det ca et halvt kilo i forskjell !

Oi! Jeg svetter bestandig mye om natten. Spesielt når jeg får elveblestutbrudd også. Da er alt sengetøyet vått.

Får nesten lyst til å skifte sengetøy hver dag jeg nå

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 03-12-11, 21:21   #11619
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Noen som har tips for hva man kan gi til en mann i julegave?
Eller i f.eks julestrømpe?

Seg selv, servert nydusjet, parfymert og kun iført dyrisk villskap kanskje?

Hadde nå jeg foretrukket iallefall...

 
Gammel 03-12-11, 21:59   #11620
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Seg selv, servert nydusjet, parfymert og kun iført dyrisk villskap kanskje?

Hadde nå jeg foretrukket iallefall...

Vanskelig og pakke inn da

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 03-12-11, 22:04   #11621
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tung eller lett benbygning, hvordan måler man det

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 03-12-11, 22:59   #11622
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Tung eller lett benbygning, hvordan måler man det

Da jeg gikk på GR målte hun albue- benet vårt. Dersom du holder opp armen i rett vinkel forran deg og kjenner etter på hver side av albuen, skal du kunne kjenne en kul på hver side.
Dette tallet sendte hun inn, og så fikk vi beskjed om hvor kraftig benbygning vi hadde.
Hun måtte finne opp en ny betegnelse på meg, da. Det holdt ikke med kraftig benbygning, hun måtte legge til EKSTRA forran!

Dog skal det sies at fra lett til kraftig benbygning skiller kun ca 3kg. Skjelettet vårt veier faktisk ikke stort, men det er klart at jeg med brede føtter og knær, skikkelige hofter og rette, brede skuldre trenger mer "fullstoff" på beina for å se velproporsjonert ut enn en som er smal med spinkel beinbygning!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 03-12-11, 23:06   #11623
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Oi! Jeg svetter bestandig mye om natten. Spesielt når jeg får elveblestutbrudd også. Da er alt sengetøyet vått.

Får nesten lyst til å skifte sengetøy hver dag jeg nå

Jeg sier bare en ting: Ulldyne! Med kunstfiberdyne tar jeg svømmeknappen om natten. Med dundyne er det hakket bedre, men der også hender det jeg våkner og er så svett at det renner mellom puppene.

Med ulldyne derimot... Den puster og varmer på en helt annen måte og holder meg deilig temperert og tørr og fin hele natten. Har hatt ulldyne hos Lille Gubben i 3 år nå (tror jeg det er) og har enda til gode å våkne og være svettevåt. Elsker den dyna!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 03-12-11, 23:16   #11624
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Da jeg gikk på GR målte hun albue- benet vårt. Dersom du holder opp armen i rett vinkel forran deg og kjenner etter på hver side av albuen, skal du kunne kjenne en kul på hver side.
Dette tallet sendte hun inn, og så fikk vi beskjed om hvor kraftig benbygning vi hadde.
Hun måtte finne opp en ny betegnelse på meg, da. Det holdt ikke med kraftig benbygning, hun måtte legge til EKSTRA forran!

Dog skal det sies at fra lett til kraftig benbygning skiller kun ca 3kg. Skjelettet vårt veier faktisk ikke stort, men det er klart at jeg med brede føtter og knær, skikkelige hofter og rette, brede skuldre trenger mer "fullstoff" på beina for å se velproporsjonert ut enn en som er smal med spinkel beinbygning!

Takk for svar! Jeg hadde håpa på at skelettet mitt veide mye, for da kan jeg jo trekke det i fra totalvekten

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 03-12-11, 23:23   #11625
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Da jeg gikk på GR målte hun albue- benet vårt. Dersom du holder opp armen i rett vinkel forran deg og kjenner etter på hver side av albuen, skal du kunne kjenne en kul på hver side.
Dette tallet sendte hun inn, og så fikk vi beskjed om hvor kraftig benbygning vi hadde.
Hun måtte finne opp en ny betegnelse på meg, da. Det holdt ikke med kraftig benbygning, hun måtte legge til EKSTRA forran!

Dog skal det sies at fra lett til kraftig benbygning skiller kun ca 3kg. Skjelettet vårt veier faktisk ikke stort, men det er klart at jeg med brede føtter og knær, skikkelige hofter og rette, brede skuldre trenger mer "fullstoff" på beina for å se velproporsjonert ut enn en som er smal med spinkel beinbygning!

Min mor fikk samme beskjed. EKSTRA, EKSTRA stor beinbygging . Så da har vel jeg mest sannsynlig ganske stort også?? Eller er ikke det arvelig?

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no