Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Atkins shop!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-08-04, 10:42   #51
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Åh nå vil jeg og bestille..... Money money money.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 23:14   #52
nettie
Medlem
 
nettie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 48
Innlegg: 54
nettie er på en erverdig vei

Sv: Atkins shop!

hvor i alle dager får dere tak i atkins produkter....leter og leter men finner ikke...går det ann å bestille på nettet??? lure lure

__________________
nettie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 23:22   #53
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Atkins shop!

Opprinnelig lagt inn av nettie, her.

hvor i alle dager får dere tak i atkins produkter....leter og leter men finner ikke...går det ann å bestille på nettet??? lure lure

Helsekosten har, eller kan bestille inn produkter for deg.

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 08:20   #54
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkins shop!

Om de ikke har på helsekosten eller om de ikke vil bestille, kan du bestille via www.dialife.dk. Litt dyrere, men....

Igrunnen klarer du deg helt flott uten Atkins produktene. De er ikke så gode som prisen skulle tilsi

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 09:04   #55
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Atkins shop!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Igrunnen klarer du deg helt flott uten Atkins produktene. De er ikke så gode som prisen skulle tilsi

...og DET er en diskusjons- og smakssak...

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 09:35   #56
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Atkins shop!

Jeg kjøper atkins produkter på rimi, rema og ica. Men har bare bar og sjokolade da, sjokoladen er sinnsykt god og veldig mektig.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 10:21   #57
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkins shop!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

...og DET er en diskusjons- og smakssak...

Beklager dypt og inderlig, jeg mente selvfølgelig å si at

"etter min mening er de ikke så gode som prisen skulle tilsi".

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 21:31   #58
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Atkins shop!

Opprinnelig lagt inn av Skorpia, her.

Så lenge du handler for under 1000 kroner skal tollen være på 70 kroner fra 1/4-2004 og betales på postkontoret når varene hentes.

Dette er nytt fra denne dato. Før dette var tollen på 150 kroner for varer under 1000,og de ble betalt ved siden av.
Varer under 200 er tollfritt,men det har liten hensikt å kjøpe så lite når en må betale mellom 250-300 kroner i frakt på varene (39$)
Varer over 1000 kroner fortolles med 24% moms.
Men jeg skal se nærmere på dette når varene kommer:-) og se om dette stemmer.

Forresten så jeg 2 typer såkalte atkins-barer, derav en som var liksomsjokolade, på SmartClub. SmartClub er jo idag del av Coop så det kan hedne andre Coop-butikker kn ha de og.
Jeg kjøpte mange enkle sjokolader for å prøvesmake ,men kjøpte en boks med karamell og nøttesjokolade,for den har fått skryt her.
Kjøpte også splenda og fortykningsmiddel som kan brukes til sauser puddinger både varmt og kaldt.
Dere skal også få rapport på brownie mixen som jeg har bestillt,er veldig spent på hvordan den smaker:-),for den ferdigkjøpte mixen du får på butikken her er sabla god,men fysj a meg masse karboser

Dette skurrer veldig. Jeg tror du forveksler toll med postens gebyr for forenklet fortolling. De tar en sum for å fortolle varer som kommer inn og som har en verdi under 1000kr. Koster varen over 200 (eksklusiv frakt) er det minst moms på hele beløpet+frakt+postens gebyr. Over 1000kr og du må fortolle den ved oppmøte (dvs. hverken posten eller forenklet fortollign på toll.no er gangbart).

Forresten så så jeg sånne Atkins-barer på SmartClub. De er jo en del av Coop så det kan hende andre Coop-butikker også fører Atkins-produkter.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21

Sist redigert av sylwester : 12-09-09 kl 21:38. Årsak: lagt til info om atkins-barer
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 22:35   #59
frkprym
Medlem
 
frkprym sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 48
Innlegg: 213
frkprym er ny på veien

Sv: Atkins shop!

Hei,

jeg har nettopp begynt på Atkins, og trenger litt hjelp til å forstå utregningen av net carbs på Atkins-bars. Noen som kan forklare meg?

Feks Advantage Chocolate Hazelnut Crunch:
På fremsiden står det bare 2,8 Net Carbs per serving.
Bak står det at én serving er 60 gram - dvs hele bar'en. Ergo skal jeg komme frem til 2,8 carbs ved å regne etter i næringsinnholdsoversikten for 60 gram, men det får jeg ikke til å stemme.

Carbohydrate 18 gram: 1 gram sugars, 15 gram polyols - hvorav 11 gram grlycerine, Dietary Fibre: 5,4 gram. Uansett hvordan jeg vrir og vender på tallene, får jeg det ikke til å bli 2,8.
Og da lurer jeg på om det er noe viktig jeg har misforstått?

Og har jeg regnet feil på andre matvarer?? (Tross alt burde jeg i det minste klare å regne på Atkins-barene!!)

Håper på en reddende engel...

frkprym er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 22:42   #60
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Atkins shop!

Opprinnelig lagt inn av frkprym, her.

Hei,

jeg har nettopp begynt på Atkins, og trenger litt hjelp til å forstå utregningen av net carbs på Atkins-bars. Noen som kan forklare meg?

Feks Advantage Chocolate Hazelnut Crunch:
På fremsiden står det bare 2,8 Net Carbs per serving.
Bak står det at én serving er 60 gram - dvs hele bar'en. Ergo skal jeg komme frem til 2,8 carbs ved å regne etter i næringsinnholdsoversikten for 60 gram, men det får jeg ikke til å stemme.

Carbohydrate 18 gram: 1 gram sugars, 15 gram polyols - hvorav 11 gram grlycerine, Dietary Fibre: 5,4 gram. Uansett hvordan jeg vrir og vender på tallene, får jeg det ikke til å bli 2,8.
Og da lurer jeg på om det er noe viktig jeg har misforstått?

Og har jeg regnet feil på andre matvarer?? (Tross alt burde jeg i det minste klare å regne på Atkins-barene!!)

Håper på en reddende engel...

18 minus 15 er lik 3karber og så er det vel noe stivelse som er ute å går og fibrene skal ikke regnes med og.......

Neeei, det viktigste er jo at sukkeralkoholer ikke skal regnes med! Da blir det 3 karber igjen!
Hvor de mener de siste 0.2 karbene har forsvunnet, det aner jeg ikke!

Pleier ikke ha problmer med å regne ut sånt, men dette henger ikke sammen!

Andre osm har noen glupe forslag???

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 23:01   #61
frkprym
Medlem
 
frkprym sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 48
Innlegg: 213
frkprym er ny på veien

Sv: Atkins shop!

Hei og takk for raskt svar.

du har nok rett, er vel bare jeg som var litt nøye på summene.

Trodde Kostfiber skulle trekkes fra på mat fra USA (at de kun var trukket fra på forhånd i EU/EØS). Skjønner jeg har mye å lære

frkprym er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 14:49   #62
LabbeLis
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bodø
Alder: 37
Innlegg: 59
LabbeLis er på en erverdig vei

Sv: Atkins shop!

ÅHÅHÅHÅHÅ!!! SEEEE hva jeg fikk fra fine postmannen på døra i dag!

DSC02105.jpg

vel, har jo bestilt, kjøpt og betalt det fra USA, og venta i 15 dager på treig fortolling i Norge, men ÅÅÅÅH, så glad! Namnamnam!! Det var også med tre pakker med Mama Lupe's tacolefser, men de heiv jeg i frysern med det samme! Det øverst i venstre hjørne på bildet, er 3 pakker à 4 "milkshaker" fra Atkins Har smakt på en med kaffe, og den var supergod!

Går til vanlig ikke på Atkins-diett, men det funker for meg

__________________

*LabbeLis startet 31. januar 2009*
Diett? Hva er det? Nei, dette er en livsstil! *Foseid - Atkins - Lowcarb*
LabbeLis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid med egne inngrep Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 19:00   #63
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Atkins shop!

Ikke for å være gledesdreper, men vær obs på at du kan bli fryktelig (og jeg mener FRYKTELIG) dårlig av atkins produktene! Jeg drømte seriøst om å dø da jeg hadde testet atkins vaffelmix. Lå på badegulvet og ba om å få slippe

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 19:28   #64
frkprym
Medlem
 
frkprym sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 48
Innlegg: 213
frkprym er ny på veien

Sv: Atkins shop!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ikke for å være gledesdreper, men vær obs på at du kan bli fryktelig (og jeg mener FRYKTELIG) dårlig av atkins produktene! Jeg drømte seriøst om å dø da jeg hadde testet atkins vaffelmix. Lå på badegulvet og ba om å få slippe

Carisma - blir du dårlig av mye slikt, søtstoffer etc. Har du blitt dårlig av alle Atkins-produktene, eller spist mange og så reagert på vaffelmixen feks?

Har spist de (få) Atkins Advatage-bar'ene som jeg har fått tak i her, er vel egentlig bare to. Og jeg tåler de, så da tåler jeg kanskje resten? Har ikke holdt på så lenge, kan det hende at jeg reagerer etter hvert like vel?

Nå har den eneste butikken jeg fant de i blitt borte, så jeg vurderer å bestille selv. Tror jeg trenger å ha noen lettvinte produkter i skapet, til de dagene jeg er helt utslitt, mannen er borte og tulla ikke lar meg stå på kjøkkenet og kokkelere i fred, og sønnen ikke gidder være barnepike...

(Mange forbehold der, men det hender forbausende ofte at alle de klaffer sammen )

__________________
Du spør meg hva jeg ler av, lille venn. Jeg ler fordi jeg lever, simpelthen.(André Bjerke)
frkprym er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 21:35   #65
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Atkins shop!

Jeg reagerer overhodet ikke på barene. De bare lar jeg være å spise pga smaken
Kan reagere litt på sukkerfri sjokolade, men ikke i nærheten av den mixen

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 21:48   #66
BigO
Juniormedlem
 
BigO sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Bærums Verk
Alder: 48
Innlegg: 33
BigO er på en erverdig vei

Sv: Atkins shop!

Hvor fikk du bestilt produktene? Jeg forsøkte i går å finne noen som sendte til norge.

__________________




Min mat blogg: http://lav-karbo.blogspot.com/
BigO er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 22:49   #67
frkprym
Medlem
 
frkprym sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 48
Innlegg: 213
frkprym er ny på veien

Sv: Atkins shop!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg reagerer overhodet ikke på barene. De bare lar jeg være å spise pga smaken
Kan reagere litt på sukkerfri sjokolade, men ikke i nærheten av den mixen

Hmm, kanskje best å klare seg uten da. Men hva med bakemixen til Torkil da, feks? Kan den også virke sånn?

__________________
Du spør meg hva jeg ler av, lille venn. Jeg ler fordi jeg lever, simpelthen.(André Bjerke)
frkprym er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 22:14   #68
LabbeLis
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bodø
Alder: 37
Innlegg: 59
LabbeLis er på en erverdig vei

Sv: Atkins shop!

Opprinnelig lagt inn av BigO, her.

Hvor fikk du bestilt produktene? Jeg forsøkte i går å finne noen som sendte til norge.

Sjekk ut www.netrition.com - genial side. Utrolig mye Atkins-produkter! Og hvis du er glad i taco, ikke glem av å kjøpe Mama Lupe-lefsene! Veldig gode. Spiste taco i dag, og det er bare å stappe hele posene med lefser i frysern, også lirker du de forsiktig fra hverandre etter hvor mange du skal ha til tacoen for hver gang

Carisma, jeg har ikke smakt vaffelmixen - og har ingen intensjoner om å prøve dem heller etter å ha smakt på Thor Foseids vaffelmix...! Det var et sant og evig kardemomme-HELVETE! Stinka i leiligheta i 2 døgn (IKKE en overdrivelse)! Det vil si; jeg har ingen intensjoner om å steke den andre boksen jeg har av den... Æsj og fysj!

Men ellers er Atkins-barene DEILIGE!

__________________

*LabbeLis startet 31. januar 2009*
Diett? Hva er det? Nei, dette er en livsstil! *Foseid - Atkins - Lowcarb*
LabbeLis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid med egne inngrep Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fra Medscape om Atkins og fett Maz Lavkarbo generelt 4 21-02-05 15:03
Harselering av Atkins på radio i dag Carbokiller Generell diskusjon 2 02-03-04 22:34
Tillatte matvarer på Atkins Induksjon! HP Induksjonen 0 25-02-04 21:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no