Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Startproblemer Atkins??

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-03-10, 11:32   #1
stinemor26
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 6
stinemor26 er på en erverdig vei

Startproblemer Atkins??

Hei,

Hei, startet med Atkins for 14 dager siden, og kom i ketose etter et par dager. Har ikke gått ned noen ting, enda jeg har begynt å trene i tillegg..... Ser ut fra innspill her inne at jeg spiser riktig, men har et spørsmål. Jeg bruker natreen søtningsmiddel i min te, og det går endel tekopper i løpet av dagen Kan dette ha noen innvirkning på min manglende vektnedgang. Det sammen med at jeg spiser tyggegummi uten sukker er det eneste jeg evt. kan se at jeg gjør galt. Hmm...
Vet ikke om dere kan hjelpe meg, men jeg prøver

Dessuten står det at noe lettbrus er ok, hvilken typer er dette?

Ha en super dag

stinemor26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 11:48   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Startproblemer Atkins??

Hei,

Sitat:

Atkins induksjon
10. Unngå kaffe, te eller brus som inneholder koffein. Høyt koffeininntak har vist seg å kunne gi lavt blodsukker, som kan gi deg søthunger.


Tyggegummi uten sukker – sukkerfri ja, men ikke i lavkarbo forstand, xylitol og sorbitol omdannes til sukker i kroppen, eller kroppen reagerer på dem som de gjør med sukker.
På Atkins induksjon er det anbefalt å bruke så lite søtningsmidler som mulig da denne perioden kan anses som en renselsperiode.

Søtstoffer kan trigge søthungeren samtidig som den for noen kan hindre vektnedgang.

Unngå å bli lurt av søtstoffer

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny på Atkins fush Spørsmål og svar 3 23-01-07 16:29
[Atkins] Spiser dere bare kjøtt & fett på Atkins? HP Spørsmål og svar 1 04-09-05 23:20
1 uke på Atkins Monafra72til63 Induksjonen 7 18-12-04 15:45
Ny Atkins bok! Atkins Diabetes Revolusjonen! HP Atkins kosthold 0 29-07-04 20:32
Selges: Boken ATKINS FOR LIVET av Dr. Robert C. Atkins rsy Generell diskusjon 2 25-04-04 20:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no