Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

I ketose, men vekten står stille!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-08-09, 08:11   #1
Karbokarbo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 48
Karbokarbo er på en erverdig vei

I ketose, men vekten står stille!

Først vil jeg bare si at jeg søkte i forumet for å se hva det var skrevet om dette tidligere... i tilfelle jeg kom med et spørsmål som akkurat er svart på men, jeg har ikke funnet noe konkret.

På mandag har jeg vært i induksjon i 4 uker (ja, vet det er litt lenge...) og fra dag én har jeg vært i ketose. Har ikke gått ut av katose siden jeg startet.
Jeg har gått ned ca. 1.5 kg i uken inntil denne uken: nå står vekten BOM STILLE!!! Jeg har bare 4 kg igjen til målet mitt og det er så ufattelig frustrerende å se mållinjen, men ikke komme dit. Jeg blir skikkelig deppa for det koster meg veldig mye å spise egg og gjennomføre denne kuren.

Jeg spiser ingenting med kunstige søtningsstoffer, ikke nøtter, drikker masse vann.. Mitt dalige kosthold ser som regel slik ut:
Frokost: eggerøre av 2 egg med litt matfløte
Lunch: salat av 2 salatblader, 1/2avokado, 1 egg, litt krepsehaler og majones
Middag: et laksestykke stekt i panne
Kvelds og mellom: litt baconcrisp (veldig lite pga saltet), ostebit, oliven.

Jeg har hatt tante rød på besøk denne uken, det skal sies, men hun har reist

Er det noe dere ser her som jeg ikke ser??

Setter veldig stor pris på svar

Karbokarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 09:28   #2
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Opprinnelig lagt inn av Karbokarbo, her.

Er det noe dere ser her som jeg ikke ser??

Jeg ser en utålmodig person som har hatt en solid vektnedgang men som ikke har innsett at vekttapet ikke er lineært, og som burde tenke mer langsiktig kostomlegging til lavkarbo enn at det skal være en kort kur, samt at personen ikke har innsett at jo nærmere vektmålet man er, jo saktere går vektnedgangen.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 09:30   #3
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Syns det ser ut som du spiser litt lite? Og i hvert fall for lite fett.
Jeg ville byttet ut matfløten med kremfløte og ellers ikke brukt lettprodukter i det hele tatt.

Når det er sagt, vil jeg bare si: slapp av Du har hatt en aldeles fantastisk vektnedgang, det er ikke alle forunt å gå ned 1,5 kg i uka! Og at du nå har stått stille den siste uka, er helt naturlig, hadde nesten vært rarere om det ikke skjedde. Kroppen trenger tid til å henge med, den har mistet masse vekt allerede, og har ikke så mye igjen heller, det går gjerne tregere med de siste kiloene. Du må nok bare være litt tålmodig, det er mange som står stille innimellom, før kroppen finner ut at det er greit å gi slipp på de siste kiloene også.

Uansett er det viktig å spise nok, så kroppen ikke tror det er krisetider, da vil den i hvert fall tviholde på alt.
Drikker du mye vann forresten?

Det er også mulig at du trenger mer grønnsaker for å ta de siste kiloene, ikke sikkert kroppen vil være på induksjon lenger.

Ellers gjentar jeg: prøv å slapp av, stress er nemlig en stor partystopper

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 09:32   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Opprinnelig lagt inn av Karbokarbo, her.

det koster meg veldig mye å spise egg

Hvorfor spiser du mye egg hvis det er et offer? Man skal spise mat man trives med, og det finnes massevis av ting som ikke inneholder egg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 09:42   #5
Karbokarbo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 48
Karbokarbo er på en erverdig vei

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Takk for svar.
Ja, jeg er nok definisjonen av utålmodig
Jeg drikker mye vann, men jeg spiser kanskje ikke nok... Matlysten min er helt vekk og da er det vanskelig å spise.

Grunnen til at jeg spiser egg når det ikke er helt favoritten er fordi det er raske, enkle proteiner. Hadde jeg ikke kunnet spise det så aner jeg ikke hva jeg skulle hatt til frokost! Prøvde salatblader med pålegg tidligere, men ble sulten etter 10 minutter.. hehe

Da skal jeg revurdere kostholdet mitt litt, legge inn flere grønsaker så jeg får litt fiber også - og mer fett!!

Takk igjen for svar!

Karbokarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 09:57   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Osteknekkebrød, cottage cheese, smoothie, tunfisk-salat, middagsrester... Det finnes massevis av alternativer, se i denne tråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2494

Også kan det være lurt å ta en titt på denne: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23811

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 11:42   #7
Karbokarbo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 48
Karbokarbo er på en erverdig vei

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Haha, den siste tråden der er jo genial. Trenger litt formaning ja..

Jeg så på de frokostalternativene og veldig mye av det er ikke lov på induksjon, det er derfor jeg spiser så mye egg. Men, cottage cheese kan jeg jo klare å spise. Er det et bedre alternativ enn Kesam i forhold til karber?

Karbokarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 11:49   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Opprinnelig lagt inn av Karbokarbo, her.

r ikke lov på induksjon,

men hvis du har vært 4 uker på induksjon, og kun her 4 kg igjen til målet, er det kanskje på tide å begynne å øke på karbene?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 11:49   #9
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Du spiser nok så lenge du er mett, og at du står i ro en uke er helt normalt. Du er også snart i mål med vektnedgangen din og de siste kg er en kjensgjerning at de dessverre går tregere
Se på det som en livsstilsendring og ikke kun en kur, da kommer kg fort på igjen dessvere.
Selv har eg stått stille i snart 9 mnd omtrent, gikk opp i sommerferien grunnet pause fra kur, og jeg har fremdeles 40 kg igjen som skal vekk (30 er borte)

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 07:36   #10
Karbokarbo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 48
Karbokarbo er på en erverdig vei

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Takk for svar
Ja, jeg bør nok bare innse at de siste kiloene vil ta litt lenger tid før de går av, men jeg har bare litt problemer med å godta det... grrrr..
Det er snart 1 år siden jeg fødte og jeg vil at fødselsvekten skal av i går!

Kostholdslivsstilen min er normalt lav GI, så jeg ser frem til å gå over til normal mat igjen og ikke telle karboydrater lenger.

- Og grratulere med en fantastisk vektnedgang! WOWWWW!!!! Veldig imponert!

Karbokarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 09:05   #11
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Hvis du går over til å spise masse karbs igjen så vil nok dessverre vekta krype oppover igjen.
Du skriver at du vil gå over til normal mat samtidig som du har normalt lav GI, dette blir litt forvirrende egentlig, siden "normal" mat i teorien er det som den norske stat anbefaler og det er jo sprekkferdig av karbs, mens lav GI er fedon og der teller man karbs, men ikke like strengt som på Ketoyse og Atkins

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 09:31   #12
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Jeg teller jo forsåvidt ikke karber sånn sett, jeg bare spiser mat jeg vet inneolder lite nok karber til meg, og jeg går ned og har igjen over 50kg... Jeg vet bare at jeg holder meg til mine rundt 12g karber.

Men det går jo an å spise lite karber som normal kost, men hvis du vil tilbake til den normale kosten staten anbefaler med massevis av karber, så er nok sjansen for at du går opp igjen stor. Men det går an å ta seg noen utskeielser når man har nådd målvekten. Min mor har spist etter fedon lindberg i rundt 8år og det er 7 år siden hun var ferdig med vektreduksjonen og hun kan ikke gå tilbake til masse karber, da legger hun på seg og blir rett og slett sjuk. Først når man har kuttet ut mjøl og masse frukt, så oppdager man hva dette gjør med kroppen, og hvorfor dette ikke er daglig kost.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 09:37   #13
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Er akkurat det jeg mener, som Imse sier, normalt kosthold i følge den norske stat er nok ikke lavkarbo dessverre, men med Fedon teller du ikke karbs i den forstand, men du har en viss kontroll over antall karbs du får i deg ved at du ikke spiser tradisjonell norsk mat bestående av poteter og brød til hverdags

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 10:02   #14
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Ser det blir diskutert om dette med å gå tilbake til "normalt kosthold". Lurer på om det er en skinndiskusjon?

For Karbokarbo skrev:
"Kostholdslivsstilen min er normalt lav GI, så jeg ser frem til å gå over til normal mat igjen og ikke telle karboydrater lenger."

Da har hun vel definert hva hun legger i begrepet "normalt"? Slik jeg leser innlegget i alle fall, ser hun frem til å gå tilbake til "normalt lav GI", som er hennes livsstil. Og det er jo noe annet enn de offisielle anbefalingene …

Jeg tror "no need to worry". Eller tar jeg feil her?

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 10:08   #15
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Men på normalt lav GI så teller man jo karbs, altså ikke kcal. Var bare det som var mitt poeng. Teller ikke karbs som å veie alt, men man må jo ha en viss kontroll ellers vil jo det bli ganske så likt ett såkalt normalt norsk kosthold.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 11:41   #16
Karbokarbo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 48
Karbokarbo er på en erverdig vei

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Opprinnelig lagt inn av Løvetann, her.

Jeg tror "no need to worry". Eller tar jeg feil her?

Du har tolket meg helt riktig. Normal mat for meg er lav GI - og det er det jeg gleder meg til.
Jeg teller ikke karber eller kalorier på lav GI.

Karbokarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 13:40   #17
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Men det er jo på en måte det du går på nå da eller? Du har jo skrevet lavkarbo ett eller annet (altså ikke lengre atkins induksjon)? og lever du normalt lav gi så er du jo i lavkarboverden uten å telle.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 13:45   #18
Karbokarbo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 48
Karbokarbo er på en erverdig vei

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Jeg har bare glemt å endre på den beskrivelsen (endrer den nå!).
Jeg har vært i induksjon og ketose i 4 uker i dag - bare Atkins, og teller karber som bare det Men, nå som jeg har fått full vektstopp så tror jeg at jeg kommer til å gå videre i neste Atkins fase for å se om noe skjer da.

Karbokarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 13:54   #19
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Oki, trodde du hadde gått over til generell lavkarbo, men vil bare minne deg på at eg har omtrent stått i ro i 9 mnd, gått opp i sommer og litt nå etter at eg begynte på ketolyse igjen så det er helt normalt og ja veldig fortvilende.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 19:13   #20
Karbokarbo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 48
Karbokarbo er på en erverdig vei

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Ja, det må være frustrerende. Jeg som holder på å dø pga platå i halvannen uke
Nå har jeg lest litt rundt omkring på forskjellige forum og kommet frem til en slagplan for å komme meg ut av platået:
- Kutte ned på protein og spise mer fett og
- Kutte kaffeinntaket til 1/2 kopp.

Så får jeg se hvordan det går

Karbokarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 19:19   #21
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Trener du noe? Prøve å legge inn en halvtimes mosjon hver dag og se om det løsner?

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 20:35   #22
Karbokarbo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 48
Karbokarbo er på en erverdig vei

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Jeg går veldig mye. Jeg merker at kroppen ikke har nok karbohydrater til at jeg kan klare å trene. Jeg har rimelig god kondis, men nå får jeg melkesyre i bena av å bare gå ned i vaskekjelleren...haha

Karbokarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 14:58   #23
Karbokarbo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 48
Karbokarbo er på en erverdig vei

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Jeg taklet ikke å være i vektplatå en eneste dag til, så jeg karbo-sjokket kroppen en dag og gikk tilbake i induksjon dagen etter.
Jeg selvfølgelig ut av ketose med en gang og er fremdeles ikke i ketose i følge stix'en og ånden min , men vekten rører i hvertfall på seg! Så håper dette gjorde susen og at jeg kommer i ketose SNART! (4. dagen i dag uten å være i ketose).

Noen som har noen råd for å komme raskt tilbake i ketose igjen?

Karbokarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 15:06   #24
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Antageligvis er du i ketose, selv om det ikke viser.

Du går ned i vekt og det er det som teller

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 18:48   #25
Karbokarbo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 48
Karbokarbo er på en erverdig vei

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Ah! Stix'en viste akkurat rosa, så du har rett - jeg er i ketose og har sikkert vært det i et par dager allerede. Det har føltes sånn i hvertfall.
Håper bare ikke vekten stagnerer igjen før de siste 4 kg er borte vekk nå!

Karbokarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når vekten står stille? Lobelia Ketolysekuren 10 04-06-08 09:02
Vekten står stille tech Spørsmål og svar 6 18-02-07 21:20
Vekten står stille Risneshuldra Ketolysekuren 14 15-02-07 12:43
Vekten står stille her Dagros Ketolysekuren 5 26-05-05 14:49
Hjelp - vekten står stille! Nutte Eurodiett 3 07-09-04 11:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no