Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Bounty ... Digg!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-06-11, 19:41   #1
*pippi m gutt og jente*
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
*pippi m gutt og jente* er på en erverdig vei
Smile

Bounty ... Digg!

Ja nå prøve eg å laga meg lavkarbo Bounty sjokolade...Nå ska massen bare stå i kjøleskap ein times tid, så ska di dyppas i sjokolade...og deritte SMAKAS!!! Eg GLEDE meg sånn!! hehe...

Oppskrift.


Sist redigert av Photobscura : 25-06-11 kl 09:03. Årsak: Lagt inn lenke til oppskrift.
*pippi m gutt og jente* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:24   #2
*pippi m gutt og jente*
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
*pippi m gutt og jente* er på en erverdig vei

Sv: Bounty...digg!! :))

Det smakte HIMMELSK!!! Gu så godt det va me litt "snop" på lørdagskvelden)

*pippi m gutt og jente* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:35   #3
Linda69
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Jæren
Innlegg: 30
Linda69 er på en erverdig vei

Sv: Bounty...digg!! :))

Høres veldig godt ut! kan du legge ut oppskriften eller link til hvor jeg finner den??

__________________



Linda69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 23:58   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Bounty ... Digg!

Hei,
Regner med at det er denne oppskriften som er brukt; Bounty.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 00:28   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bounty ... Digg!

Hvorfor lage en egen tråd på det, og ikke kommentere i oppskrifttråden? *bare lurer*

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 08:22   #6
*pippi m gutt og jente*
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
*pippi m gutt og jente* er på en erverdig vei

Sv: Bounty ... Digg!

Trodde man kunne skrive hva som helst her jeg...sorry

*pippi m gutt og jente* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 10:59   #7
snurresprett
Juniormedlem
 
snurresprett sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 22
snurresprett er på en erverdig vei

Sv: Bounty ... Digg!

Vet du; jeg syns jammen meg skal få skrive det man vil..En av grunnene til at jeg faktisk sjelden skriver er at det alltid er noen som kommenterer at en burde skrevet der og der i stedet..ikke noe gøy. Jeg er selvsagt med på at noen ting er en selvfølge å plassere under egne tema men.

Bounty; så gøy at du fant noe som smakte! Har også tenkt på å lage dette en dag. Herlig at man kan kose seg med god samvittighet

__________________
snurresprett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 11:21   #8
*pippi m gutt og jente*
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
*pippi m gutt og jente* er på en erverdig vei

Sv: Bounty ... Digg!

Det trodde eg og... Blir jo litt kjekkare her inne hvis der komme litt forskjellige innlegg...å ikkje bare veietråder...syns jaffal eg Skriv ka du vil du,det gjørr visst eg...hehe

Ja du må virkeligt prøva å laga di...va kjempegoe!!

*pippi m gutt og jente* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 12:20   #9
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Bounty ... Digg!

disse skal jeg også prøve meg på senere i dag. glemte å sette kokosmelka i kjøleskapet i går

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 13:01   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bounty ... Digg!

Opprinnelig lagt inn av *pippi m gutt og jente*, her.

Trodde man kunne skrive hva som helst her jeg...sorry

Forsåvidt, men det er tre grunner til at den burde ligge i oppskriftstråden slik jeg ser det:
1: Det er hyggelig for den som har lagt inn oppskrifta med positive tilbakemeldinger og greit for andre å lese positive ting så de vil forsøke den.
2: Man slipper å spørre etter oppskriften i tråden
3: Søkefunksjonen på forumet er ikke verdens beste. Når det opprettes hundrevis av småtråder hver dag om emner som allerede ligger i andre tråder vil det bli helt umulig å finne frem her etterhvert (det er vel egentlig allerede det nå). Om man da søker etter oppskriften, men får opp ti-tyve korte kommentar-tråder i stedet vil man gi opp og forumet miste mye av sin funksjon.

Bare fra et rent praktisk ståsted altså.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 16:54   #11
Hircine
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 35
Innlegg: 55
Hircine er på en erverdig vei

Sv: Bounty ... Digg!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Forsåvidt, men det er tre grunner til at den burde ligge i oppskriftstråden slik jeg ser det:
1: Det er hyggelig for den som har lagt inn oppskrifta med positive tilbakemeldinger og greit for andre å lese positive ting så de vil forsøke den.
2: Man slipper å spørre etter oppskriften i tråden
3: Søkefunksjonen på forumet er ikke verdens beste. Når det opprettes hundrevis av småtråder hver dag om emner som allerede ligger i andre tråder vil det bli helt umulig å finne frem her etterhvert (det er vel egentlig allerede det nå). Om man da søker etter oppskriften, men får opp ti-tyve korte kommentar-tråder i stedet vil man gi opp og forumet miste mye av sin funksjon.

Bare fra et rent praktisk ståsted altså.

Er ikke sikkert TS fant oppskriften i en tråd her inne da vettu, og ville bare si hvor godt det var med bounty. Det må da få være lov? Veldig strengt blir det om folk ikke kan få starte egne tråder. Just sayin!

Hircine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sundt og godt og karboredusert :) Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 16:58   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bounty ... Digg!

Opprinnelig lagt inn av Hircine, her.

Er ikke sikkert TS fant oppskriften i en tråd her inne da vettu,

Men da burde jo hvertfall oppskrift, eller i det minste link, vært lagt ved.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 17:08   #13
bevaremegvel
Medlem
 
bevaremegvel sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 252
bevaremegvel har en fantastisk aura rundt segbevaremegvel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bounty ... Digg!

haddu ikke laget egen tråd så hadde jeg sikkert scrollet rett over uten å se den

nå står min bounty i kjøleskapet og jeg sitter her og og venter

bevaremegvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbokost Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 20:28   #14
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bounty ... Digg!

Opprinnelig lagt inn av snurresprett, her.

Vet du; jeg syns jammen meg skal få skrive det man vil..En av grunnene til at jeg faktisk sjelden skriver er at det alltid er noen som kommenterer at en burde skrevet der og der i stedet..ikke noe gøy. Jeg er selvsagt med på at noen ting er en selvfølge å plassere under egne tema men.

Bounty; så gøy at du fant noe som smakte! Har også tenkt på å lage dette en dag. Herlig at man kan kose seg med god samvittighet

Enig!!!

Flere ganger har både jeg og andre fått noe som føles som et litt biskt svar,
forøvrig synes jeg ikke svaret over her var biskt, for jeg ser grunnen til det blir sagt, men noen er langt mer
Men som rimelig "ny" blir jeg usikker på om jeg skal lage tråder selv eller svare/fortsette på en tråd fra 2008

Men så lenge jeg får svar på det jeg lurer på er jeg så fornøyd man kan bli jeg

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:11   #15
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bounty ... Digg!

Hurra for god bounty kake! Den skal jeg og prøve, en dag

Jeg og tenker som deg fett-nok, at skal man begynne å skrive i årgamle tråder?? Og søke funksjonen er ikke lett å huske på å bruke som ny
Ikke alle er like forum-vante heller. Ser da igrunn ikke på det som noe problem heller jeg, at det blir laget nye tråder

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 23:22   #16
Mėnulis
Juniormedlem
 
Mėnulis sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 12
Mėnulis er på en erverdig vei

Sv: Bounty ... Digg!

Disse ser fantastisk gode ut! Er oppskriften vanskelig?

Noen som vet hvor lenge disse kan oppbevares i en tett boks i kjøleskapet?

Mėnulis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 23:25   #17
bevaremegvel
Medlem
 
bevaremegvel sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 252
bevaremegvel har en fantastisk aura rundt segbevaremegvel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bounty ... Digg!

Opprinnelig lagt inn av Mėnulis, her.

Noen som vet hvor lenge disse kan oppbevares i en tett boks i kjøleskapet?

aner ikke, men hos meg var ikke det problemet jeg har nemlig spist opp de jeg laget allerede

men fulgte tipset om å legge endel av massen i fryseboksen så jeg kan ta opp og lage nye når jeg får lyst på flere, sånn ca i morgen kjenner jeg

bevaremegvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbokost Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 23:34   #18
stelsi81
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 8
stelsi81 er på en erverdig vei

Sv: Bounty ... Digg!

Jeg har også laget disse, nå for andre gang på en uke
Blir litt sånn usikker jeg, om det liksom er "lovlig" å gå og spise disse bountyene hver dag? Hva tenker dere?

stelsi81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 23:36   #19
Mėnulis
Juniormedlem
 
Mėnulis sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 12
Mėnulis er på en erverdig vei

Sv: Bounty ... Digg!

Opprinnelig lagt inn av bevaremegvel, her.

aner ikke, men hos meg var ikke det problemet jeg har nemlig spist opp de jeg laget allerede

men fulgte tipset om å legge endel av massen i fryseboksen så jeg kan ta opp og lage nye når jeg får lyst på flere, sånn ca i morgen kjenner jeg

He he, såpass, ja. Kan tyde på at disse er farlige, da

Det siste der var jo bare kjempesmart! Da er det egentlig bare å lage en diger porsjon med en gang, og bare hive resten i fryseren. Da er det sikkert piece of cake eller Bounty å lage det når gjester kommer på besøk eller man er fnysen på noe godt.

Mėnulis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 23:46   #20
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Bounty ... Digg!

Opprinnelig lagt inn av Mėnulis, her.

Disse ser fantastisk gode ut! Er oppskriften vanskelig?

Noen som vet hvor lenge disse kan oppbevares i en tett boks i kjøleskapet?

Jeg fikk ikke kokosmassen til å henge sammen da jeg lagde slike for en stund siden så jeg la den i muffinsformer og helte den smeltede sjokoladeblandingen over og så puttet jeg dem i fryseren. Noen sekunder i microen så er de vidunderlige!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 23:58   #21
Mėnulis
Juniormedlem
 
Mėnulis sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 12
Mėnulis er på en erverdig vei

Sv: Bounty ... Digg!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg fikk ikke kokosmassen til å henge sammen da jeg lagde slike for en stund siden så jeg la den i muffinsformer og helte den smeltede sjokoladeblandingen over og så puttet jeg dem i fryseren. Noen sekunder i microen så er de vidunderlige!

Jeg er overbevist, så mine havner definitivt i fryseren.


Sist redigert av Mėnulis : 20-06-11 kl 00:24. Årsak: Skrivefeil
Mėnulis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 16:20   #22
bevaremegvel
Medlem
 
bevaremegvel sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 252
bevaremegvel har en fantastisk aura rundt segbevaremegvel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bounty ... Digg!

Opprinnelig lagt inn av Mėnulis, her.

He he, såpass, ja. Kan tyde på at disse er farlige, da

Det siste der var jo bare kjempesmart! Da er det egentlig bare å lage en diger porsjon med en gang, og bare hive resten i fryseren. Da er det sikkert piece of cake eller Bounty å lage det når gjester kommer på besøk eller man er fnysen på noe godt.

men husk skjære dem i ruter først for da er det lett å "brekke" den fra hverandre så du bare kan ta opp så mye som du vil

bevaremegvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbokost Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 16:28   #23
Hircine
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 35
Innlegg: 55
Hircine er på en erverdig vei

Sv: Bounty ... Digg!

Her kommer det så mange gode tips, at jeg må på butikken og kjøpe kokosfett snart! Det er eneste ingrediensen jeg mangler Skal ha besøk (jeg har snart bursdag, hurraa!) på lørdag, og da planlegger jeg å bare servere lavkarbo for første gang. Bounty må jo være en vinner i snopeskålen! Barn kan også spise lavkarbo i besøk ikke sant? De blir ikke dårlige av det? Jeg har ikke peiling.

__________________


Hircine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sundt og godt og karboredusert :) Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 16:45   #24
bevaremegvel
Medlem
 
bevaremegvel sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 252
bevaremegvel har en fantastisk aura rundt segbevaremegvel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bounty ... Digg!

Opprinnelig lagt inn av Hircine, her.

Bounty må jo være en vinner i snopeskålen! Barn kan også spise lavkarbo i besøk ikke sant? De blir ikke dårlige av det? Jeg har ikke peiling.

De blir i alle fall ikke hypre av det slik som de blir av vanlig sukker, men de får litt energi av cocosfettet, men ikke på samme måte som vanlig sukkertøy. Det må jo være mye sunnere for dem med dette hjemmelagede godteriet
Men husk at sjokoladen blir fort litt klissete så server rett fra fryseren eller kjøleskapet

Og kaker til bursdagen er det også ett bra utvalg av lavkarbokakeoppskrifter her på forumet.
Var nettopp en tråd om kake på jobben og i den tråden er det mange gode kakeoppskrifter

bevaremegvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbokost Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 17:32   #25
Buck
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Nord-Norge
Alder: 38
Innlegg: 71
Buck er på en erverdig vei

Sv: Bounty ... Digg!

Nam!!! Denne skal jeg prøve til min manns bursdag

__________________




Buck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bounty cillesnuppa Kake/dessert og snacks 43 30-06-16 22:27
Digg Ostekake Iset Bakst 52 30-04-13 23:35
Kines cocosaboller (bounty) themommy Kake/dessert og snacks 6 16-02-11 15:16
Digg pizzafyll Anne Karin Frokost og kveldsmat 0 05-02-09 14:01
Kurert for lysten på Bounty sjokolade isabella Lavkarbo generelt 1 15-01-09 08:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no