Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Nannahs supergode knekkebrød!

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-03-10, 17:47   #151
jackymor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Stadsbygd - Trøndelag
Innlegg: 6
jackymor er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Hei Nannah

Er det ikke flere karbohydrater i de knekkebrødene altså?
Ser at det er en del karbo i både solsikkekjerner og kruskakli?

Hvordan har du regnet ut karb-mengder?

Hilsen nybegynner

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Jeg ble så inspirert av frokost-tv og hjemmelagde knekkebrød så jeg laget min egen variant. Og de ble bare såååå gode!!!

200 g solsikkekjerner
1dl linfrø(50g)
1dl sesamfrø(50g
2,25 dl kli (50g
2ss fiberhusk
1ts salt
litt søtt
5dl vann

Rør sammen deigen og smør utover bakepair på to plater og rut opp med pizzahjul.
Jeg fikk 32 skiver. stek begge platene samtidig i varmluft 160g 1t 10 min..la platene bytte plass to ganger underveis.
og snu dem med forsiden inn

Jeg som elsker alt som er sprøtt!!! Er i extase

Og ja...bare 1.5 karb pr stk

__________________
Med lavkarbo hilsen
Jackymor
jackymor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 20:37   #152
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Og ja...bare 1.5 karb pr stk

Hei hvordan kom du frem til ant karber i knekkisene?

Jeg fant følgende:
200g solsikkefrø 14.6 g (2 x 7.3g)
50 g linfrø 3g (0,5 x 6g - ikke alle linfrøene vil forbli hele og man må derfor regne litt karber - ser på ulike forum at det er full forvirring hvordan man skal regne for hele og knuste. Men har sett at noe karber har de, så jeg regner med det - better safe than sorry )
50g kruskakli 10g (0,5 x 20g)

Dette blir totalt 27,6 karber og dersom man får 32 stk blir jo det faktisk under 1 karb per stk. Bruker du et beregningsprogam eller?

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 00:30   #153
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Du glemte sesamfrøene!

Oi, men du har faktisk rett! DEt blir i underkant av 1 karb pr stk faktisk!

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/

Sist redigert av Nannah : 29-03-10 kl 00:37.
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 00:36   #154
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Du glemte sesamfrøene!

Med 50 g sesamfrø i tillegg som er 4,5g kh blir det totalt 32g karber - altså 1 karbe per knekkis!! Det er knallbra, gleder meg til å prøve i morgen. Mulig jeg prøver med litt gresskarkjerner i for det er jo så godt.

Nattinatt

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 11:40   #155
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Jeg kjøper solsikkekjerner fra Mølleren...de har 10.5 karber pr 100 g om jeg ikke tar aldeles feil

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 12:24   #156
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Jeg kjøper solsikkekjerner fra Mølleren...de har 10.5 karber pr 100 g om jeg ikke tar aldeles feil

Det er helt urolig hvor store forskjeller det er på merkingen av matvarer og spesielt ulike frøtyper. Jeg kan ikke forstå at det kan være over 10 karber i forskjell fra to ulike produsenter - det er helt ulogisk. At det er litt varisajoner pga sesong og jordsmonn (som f.eks med poteter) kan jeg forstå. Mine solsikkefrø er merket med 19 karber per 100 g , men ettert å ha diskutert med han på den økologiske butikken ble vi enige om at kostfiber nok ikke er trukket fra. Det syndes en del i merkingen for ting som ikke er produsert/pakket her i landet. Har leita litt på nettet og finner alltid det samme, solsikke frø har ca 8-9 netkarber. Se innlegget mitt her:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=31834

Uansett så er knekkisene lavkarbo og veldig gode Tror jeg skal prøve å blande litt skarp ost (f.eks norzola eller gogonzola picante) oppi og få osteknekkis. Det lukter fis når man steker sånn ost, men akk så godt det er

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 14:06   #157
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

De ble virkelig fantastiske, men jeg lagde dem for tykke, og måtte tørke dem nesten en time ekstra i ovnen på rist ... . Tynnere neste gang!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 23:13   #158
Modesty67
Nytt Medlem
 
Modesty67 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 9
Modesty67 er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Kli.....er det kruskakli?

:-)

__________________




Modesty67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 01:27   #159
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Modesty67, her.

Kli.....er det kruskakli?

:-)

Jepp!

Mine solsikkefrø fra Mølleresn kjøpt på Rema inneholder 7.2 karber! Slett ikke ille!
Og det er ikke karber i linfrø, knust eller ei! Det har jeg bestemt! Noe som er så py må jo være supersunt og kan da pr def ikke inneholde karber!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 10:08   #160
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Menijøssenavn!! her har jeg gått rundt i den tro at Møllerens solsikkekjerner har 10,5 karber
Herlig med 7,2 da

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 12:55   #161
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Må bare skrive under på at disse knekkebrødene er helt utrolig gode - og som en bonus, SÅ enkle å lage. Nannah er en superhelt!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 15:11   #162
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på disse knekkebrødene. Men så har kjøkkenvekten min avgått med døden. Er det noen som kan fortelle meg hvor mange desiliter 200 gram solsikkefrø er?

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 22:34   #163
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

200g solsikkekjerner ble nøyaktig 3.5dl

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 03:18   #164
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

200g solsikkekjerner ble nøyaktig 3.5dl

Takk

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 20:23   #165
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

I Nanna's knekkebrød

Men, jeg har et lite problem, for jeg får nesten ikke løsnet knekkebrødene fra bakepapiret når de er ferdige. Er det noen som har et godt tips til meg?

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 20:48   #166
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Legg bakepapiret med knekkebrødene over på rist med en gang de er ferdig stekt.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 21:04   #167
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Disse fikk jeg veldig lyst til å lage

Men går det uten fiberhusk og solsikkekjerner?

Evt. hva kan jeg erstatte med?

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 21:04   #168
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Skal det ligge litt med bakepapiret på da eller?
For jeg la det på rist med en gang, men fikk ikke av bakepapiret

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 00:45   #169
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Du må ikke ha for våt deig...la deigen/røra hvile til vannet er absorbert av fiberhusken.

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 10:02   #170
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Jeg er blitt storspiser av disse knekkebrødene, elsker de bare!!
Prøvde en ny variant i går, erstattet halvparten av solsikkekjernene med gresskarkjerner.
Det ble veldig godt,det også!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 11:08   #171
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Tusen takk Nanna, det er nok der feilen ligger.. Jeg hiver det over på bakepapiret med en gang jeg har blandet det sammen

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 21:49   #172
neelam
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Tusen takk, fra meg også!

Laget de for første gang i går - og serverte dem, sammen med godt smør, som "brød" før biffmiddagen til hele familien i dag.
Små og store likte virkelig sorten;0)

En nydelig intro til lavkarbomat

  Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 09:15   #173
tropico
Juniormedlem
 
tropico sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 29
tropico er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!



Nydelige knekkebrød! Blir vanskelig å begrense seg!
Tusen takk Nannah!

__________________
Besøk bloggen min: http://slankogfin.blogspot.com
tropico er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 09:39   #174
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Forøvrig kjempegode med masse hjemmelaget rekesalat på. Nam nam!

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 09:40   #175
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

I dag har jeg tenkt å bake en porsjon m gresskarkjerner i

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Supergode muffins Cornelia Kake/dessert og snacks 35 14-01-13 19:51
Supergode lavkarbo knekkebrød Gunhild Bakst 31 22-09-11 11:41
Knekkebrød? Ramboline Ketolysekuren 12 13-09-10 13:45
Knekkebrød AltforStor Ketolysekuren 2 21-08-07 20:35
Enids supergode biffsalat Enid Middag 0 23-05-07 18:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no