Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

2 HØY-karbodager ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-07-10, 07:33   #1
Iza
Medlem
 
Iza sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 74
Iza er ny på veien
Unhappy

2 HØY-karbodager ...

Hei og hopp. 7 uker på lavkarbo nå og ned 8 kg..har 20 kg igjen. I mange dager har jeg vært sååå sugen på noe annen mat, men klarte å la være. Nå er vi på ferie på sørlandet, og i går bestemte jeg meg for å ta en høykarbodag og spise det jeg hadde mest lyst på. Det ble grovt rundstykke med brunost..hehe, hjemmelaget pizza, softis, potetgull og sjokolade....Jeg VEIT det er mye...uff, men orket ikke samme mengder som før og ble rett og slett kvalm. Så jeg følte at den dagen ble som jeg ønsket. Jeg fikk det ut av systemet. Kjenner at kroppen min ikke trenger disse tingene og det er en fin erfaring. Men i dag skal vi på familieutflukt til et sted vi ikke kan ha med mat. Vi skal være der hele dagen og må jo spise. Så det må bli litt HØY-karbo i dag også. Men jeg skal ikke spise is og godteri.
Men så er det slutt på slik mat i mange uker....
Flere som har hatt det slik?
Tar det fryktelig lang tid å gå ned det man legger på seg slike dager? Har ikke med vekt på feire, men viede meg før vi dro...

Ha en fin sommer.
Hilsen Karborella

Iza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 07:48   #2
barfor
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Telemark
Alder: 42
Innlegg: 83
barfor er på en erverdig vei

Sv: 2 HØY-karbodager...blæh

Pleier å ta opptil flere dager for meg å få vekk vannvekta igjen hvis jeg har spist mye karbohydrater eller noe veldig salt, og for den reelle vektøkninga så spørs det på hvor mange kalorier det ble. Det er nok ingen krise

__________________


barfor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 08:41   #3
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: 2 HØY-karbodager...blæh

Etter ferien hvor jeg selv hadde 2 veldig høykarbodager (eller faktisk 3) kostet det meg 1,4 kilo på vekta. Fra mandagen av har jeg vært nazi i forhold til det jeg har hatt i meg, og heldigvis så er jeg en av de hvor vannet går fort av igjen. Minus 800 gram på 2 dager - og jeg er kjempefornøyd.

Jeg har dog kun spist middag på mandag, ellers vann og kaffe med cocosa og lunch og middag på tirsdag ellers vann og kaffe med cocosa. Veldig lite salt, slik at vannet slipper lettere, og da går alt så mye bedre Så pass deg litt for saltet de neste dagene og pøs på med vann, så skal nok dette gå kjempebra

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 10:11   #4
Tvilling82
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Indre Østfold
Innlegg: 54
Tvilling82 er på en erverdig vei

Sv: 2 HØY-karbodager...blæh

Hadde det også slik for 3 uker siden... Spiste høykarbo i 2 dager, og gikk opp 6KG!!!! Har bare fått av 4 igjen foreløpig...

Tvilling82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no