Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-01-12, 13:53   #1
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Jeg har spist ting med Maltitol fordi jeg har ledtog hørt masse om at sukkeralkoholer ikke teller. Nå er det stopp!!!

http://hjertetiskogen.com/istedenfor-sukker/

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 15:03   #2
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Jeg har spist ting med Maltitol fordi jeg har ledtog hørt masse om at sukkeralkoholer ikke teller. Nå er det stopp!!!

http://hjertetiskogen.com/istedenfor-sukker/

Har du da spist slik at det har blitt over grensen for lavkarbo eller bare litt? Kan det stoppe opp om man tilfører litt ulovlig sukker?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 15:25   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Har du da spist slik at det har blitt over grensen for lavkarbo eller bare litt? Kan det stoppe opp om man tilfører litt ulovlig sukker?

Endel søtningsstoffer gir blodsukkerstigning i kroppen, selv om de i teorien ikke skal gjøre det. Dermed øker insulinet, og kroppen lagrer fremfor å forbrenne.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 17:01   #4
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Jeg har spist ting med Maltitol fordi jeg har ledtog hørt masse om at sukkeralkoholer ikke teller. Nå er det stopp!!!

http://hjertetiskogen.com/istedenfor-sukker/

Det samme fant jeg ut! Og da gikk vekta ned igjen

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 17:04   #5
siljesfremgang
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
Innlegg: 327
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Det samme fant jeg ut! Og da gikk vekta ned igjen

Er jo nydelig at du fant ut av det slik at du kunne gjøre de endringene som måttes til..

__________________




siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 20:44   #6
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Så flott hvis det skal ha virkning på vekta,når man slutter med det
Men hva har du spist som inneholder det stoffet,kan du gi noen eks.
Fordi jeg bruker natreen,men det er det ikke det samme

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 20:57   #7
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Det er mange som får stopp i vektnedgangen uansett søtstoff. Men jeg har hørt at alt som sluttet på ol kan gi samme effetkt på blodsukkeret som sukker.

Selv merker jeg ikke noe, uansett søtstoffer. Men så bruker jeg vel minimalt av det også...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 21:00   #8
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Så flott hvis det skal ha virkning på vekta,når man slutter med det
Men hva har du spist som inneholder det stoffet,kan du gi noen eks.
Fordi jeg bruker natreen,men det er det ikke det samme

Atkinsbarer f.eks. De inneholder maltitol. Det viser seg at det påvirker blodsukkeret mer enn det jeg hadde trodd.

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 21:59   #9
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Endel søtningsstoffer gir blodsukkerstigning i kroppen, selv om de i teorien ikke skal gjøre det. Dermed øker insulinet, og kroppen lagrer fremfor å forbrenne.

Takk for svar. Men om det er minimalt man spiser av feil sukker, så er det vel minimalt man lagrer? Jeg spiser litt krem med vanlig sukker i, dvs Tines krem på spruteflaske... Det er ikke mye, men kan den lille mengden vanlig sukker gjøre at jeg går opp i vekt? Eller hadde jeg gått ned mer om jeg ikke hadde spist dette? I teorien?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 22:03   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Det er ikke nødvendigvis sukkeret som lagres, men f.eks fett. Kroppen kan ikke lagre fett uten at det er insulin i omløp. Og insulinet slippes ut ved at man spiser ting som får blodsukkeret til å stige. Jo mer blodsukkeret stiger, jo mer insulin frigjøress, og jo mer energi lagres i fettcellene.
Mao vil litt sukker gi lavere bloddsukkerstigning enn mye, men noe vil det kunne påvirke. I tillegg kommer faktorer som hvor følsom man er for blodsukkersvingninger, om man er insulinresistent osv.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 22:09   #11
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Tusen takk Fedona Jeg spiser ikke den,bare litt mørk sjokolade,av og til.
Har prøvd å spise annerledes men vekta står stille i 4mnd nå.Sluttet med Nannahs knekkebrød,etter råd fra forumet,selv om jeg spiste lite av det..
Nå spiser jeg frokostblanding av Hexeberg,med forskjellige frø og mandler med gresk yogurt Skal jeg slutte med det også?Noen sier at det også kan stoppe nedgang...

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 22:29   #12
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

tagatosesjokoladen (helsekost/funksjonellmat.no)er søtet med tagatesse med GI på 2. Den mørkeste er lavest på karbo, og er veldig god.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 23:02   #13
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Tusen takk Fedona Jeg spiser ikke den,bare litt mørk sjokolade,av og til.
Har prøvd å spise annerledes men vekta står stille i 4mnd nå.Sluttet med Nannahs knekkebrød,etter råd fra forumet,selv om jeg spiste lite av det..
Nå spiser jeg frokostblanding av Hexeberg,med forskjellige frø og mandler med gresk yogurt Skal jeg slutte med det også?Noen sier at det også kan stoppe nedgang...

Hva med Pepsi max/ Cola light, Funlight osv. Drikker du det? De kan også være stoppere.

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 23:16   #14
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Nei,er ikke glad i brus drikker bare rent vann jeg mangler sikkert fett..

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 23:29   #15
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Nei,er ikke glad i brus drikker bare rent vann jeg mangler sikkert fett..

Vann er gull Cocosa er et godt fettalternativ. Den brune til steking og den grønne blandet i kaffe eller mat. Fåes kjøpt på helsekost. Men dette vet du sikkert fra før

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 10:15   #16
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Vel, jeg har spist drops. Slike fra apoteket og sjikoladeprinsens sjokolede frihet. Sistnevnte inneholder jo "bare" 4 karber utenom alkoholene. Snakker bare om en sjokolade hver 14 dag og noen drops eller gummibjørner av og til, men etter hva jeg har forstått er det ikke bra å gå inn og ut av ketose.

Kommer rett inn igjen i løpet av ett døgn, men tror det sliter på kroppen.
Heretter er det kun stevia som gjelder for meg!!!

Bruker flytende stevia med vanilje og den er kjempegod, men kjøpte og med hasselnøtt og den var fæl!!!
Noen av dere som har prøvd flere og som kan anbefale smaker?

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 10:17   #17
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Ja å så spiste jeg en periode atkinsbarer!!!!!
Ikke en bar skal inn i denne munnen mer!

Er jo litt snodig da. Her lager jeg alt fra bunnen av for å vite hva jeg putter i meg, men stoler fullstendig på en ferdiglagde bar bare fordi den har Atkins stempel på...

Nå er det nok. Tilbake til feit mat og mye grønnsaker!!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 10:23   #18
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Det er mange som får stopp i vektnedgangen uansett søtstoff. Men jeg har hørt at alt som sluttet på ol kan gi samme effetkt på blodsukkeret som sukker.

Selv merker jeg ikke noe, uansett søtstoffer. Men så bruker jeg vel minimalt av det også...

Du er absolutt inne på noe når det gjelder -ol endelsene. Junior her på ketigendiett får ikke bruke noe som ender på -ol. (Maltitol, sorbitol etc). Vi merker det på ketosen hans med en gang. Da går den fra å være meget sterk (som den skal være) til svak (da forsvinner en del av beskyttelsen mot epileptiske anfall).
-ol er ikke bra. (Må da ikke forveksles med OL -det er bra det )

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 10:51   #19
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Nå står vel det faktisk om dette med søtstoffer i ketolyseboka også.
Og at atkinsbarer ikke bør spises

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 10:57   #20
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Hm, trodde sukrin var trygt jeg. Det er jo også OL-stoff som i erythritOL.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 11:27   #21
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Ja å så spiste jeg en periode atkinsbarer!!!!!
Ikke en bar skal inn i denne munnen mer!

Er jo litt snodig da. Her lager jeg alt fra bunnen av for å vite hva jeg putter i meg, men stoler fullstendig på en ferdiglagde bar bare fordi den har Atkins stempel på...

Nå er det nok. Tilbake til feit mat og mye grønnsaker!!!!

Kan ikke få sagt meg mer enig med deg!!!

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 11:29   #22
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Ja å så spiste jeg en periode atkinsbarer!!!!!
Ikke en bar skal inn i denne munnen mer!

Er jo litt snodig da. Her lager jeg alt fra bunnen av for å vite hva jeg putter i meg, men stoler fullstendig på en ferdiglagde bar bare fordi den har Atkins stempel på...

Nå er det nok. Tilbake til feit mat og mye grønnsaker!!!!

amen

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 11:37   #23
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er ikke nødvendigvis sukkeret som lagres, men f.eks fett. Kroppen kan ikke lagre fett uten at det er insulin i omløp. Og insulinet slippes ut ved at man spiser ting som får blodsukkeret til å stige. Jo mer blodsukkeret stiger, jo mer insulin frigjøress, og jo mer energi lagres i fettcellene.
Mao vil litt sukker gi lavere bloddsukkerstigning enn mye, men noe vil det kunne påvirke. I tillegg kommer faktorer som hvor følsom man er for blodsukkersvingninger, om man er insulinresistent osv.

Ok, skjønner... Tusen takk!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 14:08   #24
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Eneste søtningsstoffet jeg vet med sikkerhet jeg ikke påvirkes noe av er aspartam. Foruten det trodde jeg at jeg tålte malitol, men den gang ei. Funka noen ganger, men plutselig en dag når jeg spiste ketogent at jeg datt ut av ketose av en liten sjokoladeprinsens drøm. Så da ble det slutt på det.

Så det vil si at sukkerfri brus og funlight saft f.eks er greit for meg, men hvor bra det er ellers for kroppen kan diskuteres...
Har også spist litt produkter av fribol et par ganger som det er sukralose i, har ikke sett at det påvirker meg negativt. Ikke ut av ketose eller noe, men dette har jeg gjort så lite så jeg vil ikke uttale meg om det er en regel eller et unntak.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 14:19   #25
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Fant svaret på hvorfor vekten står stille ...

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Bruker flytende stevia med vanilje og den er kjempegod, men kjøpte og med hasselnøtt og den var fæl!!!
Noen av dere som har prøvd flere og som kan anbefale smaker?

Jeg bruker noen dråper flytende stevia med english toffee smak i min latte. Det er kjempegodt!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor står vekten stille?? Ronemor Ketolysekuren 0 12-04-11 12:39
Vekten står stille. Lilly41 Spørsmål og svar 5 02-12-10 15:15
Vekten står stille tech Spørsmål og svar 6 18-02-07 21:20
Vekten står stille Risneshuldra Ketolysekuren 14 15-02-07 12:43
Vekten står stille her Dagros Ketolysekuren 5 26-05-05 14:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no