Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-06-11, 19:27   #226
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Guuuuud, så deilig å se deg, ekenna !!! Og så DEN gode champagnen, ikke sant ? Og hva syns du om de flotte servitørene som svinser rundt her i leopardlendekleder ? Snasne ? Ja, jøss !

Nå kommer jaggu de innleide massørene også ! Dæven !!!

Du trenger ikke være redd, Tango. Her står kassevis med god champagne på kjølerommet. Og det kommer stadig noe nytt. Massørene er det siste som har ankommet !

Kom, kom !!!

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 19:39   #227
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Guuuuud, så deilig å se deg, ekenna !!! Og så DEN gode champagnen, ikke sant ? Og hva syns du om de flotte servitørene som svinser rundt her i leopardlendekleder ? Snasne ? Ja, jøss !

Nå kommer jaggu de innleide massørene også ! Dæven !!!

Du trenger ikke være redd, Tango. Her står kassevis med god champagne på kjølerommet. Og det kommer stadig noe nytt. Massørene er det siste som har ankommet !

Kom, kom !!!

Haha, du er helt herlig Antoinette6! Jo, vet du hva, de er så absolutt snasne! Og den massasjen er verdt å kjempe for, så stå på alle sammen! Ikke minst den champagnen, gud så godt.

Nei, nå tror jeg at jeg tar en tur bort til jacuzzien. Noen som blir med?

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 20:04   #228
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Jeg kommer, jeg, - mens vi venter på de andre !

to all, - and welcome !!!

(her går'e i engelsk, da. De snakker ikke norsk, disse massørene. Men vi bruker kroppsspråk også, altså)

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 21:00   #229
Biola
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 226
Biola er ny på veien

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Hei!

Sniker meg inn her, jeg, og håper på et hyggelig medlemsskap her, men ikke så aaalt for lenge. Selv om jeg regner med å bli en god stund, da jeg har endel kilo å ta av før jeg kan melde meg ut igjen. Har lest litt rundt på forumet igjen (vært innom med Eurodiett tidligere, men prøver nå på lavkarbo/ketolyse) og finner så mye inspirasjon! Og håper på å finne enda mer inspirasjon her. Godt å vite at det er noen som følger med på opp- og nedturer. (Satser mest på nedturer, jeg, i alle fall når det gjelder tallene på vekta.

__________________
Min journal


Biola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 21:01   #230
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Velkommen, Biola. Ekenna og jeg står like utenfor her og venter, som du ser !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 21:12   #231
Biola
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 226
Biola er ny på veien

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Ja, jeg ser dere der ute, og jeg gleder meg til å komme ut til dere! Det blir nok en stund til, men bare vent!!

__________________
Min journal


Biola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 21:14   #232
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Vi venter ! Og vi er bare LIKE utenfor, skjønner du. IKKE langt borte, liksom !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 15:54   #233
Kathja
Medlem
 
Kathja sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 104
Kathja er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

veiedag ja... Var syk i forrige uke og regnet ikke med å ha gått ned noe. Jeg *kremt* kosa meg litt ...... var jo syk

Men veide 101.8 idag ! Legen min har notert ned startvekten min og jeg veide faktisk 108 ikke 106.Såå Jeg har gått ned 6,2 kg!!

1.8kg igjen før jeg kan melde meg ut

__________________
Jeg elsker brød og gjær,derfor jeg har blåst opp...
Kathja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-Tror jeg??? Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 16:12   #234
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Biola: Velkommen skal du være! lykke til, og håper ditt medlemskap blir kjekt, men kort!

Kathja: Så fantastisk flink du er! 1,8 kg er jo ingenting, så vi sees jo snart. Jeg og Antoniette6 står utenfor og venter vet dere

Jeg har også veiedag i dag, og kan med glede endelig våge å melde meg ut, offisielt også, av 0,1 tonns klubben, for i dag viste vekten 98,7! Det hadde jeg ikke trodd, jeg hadde faktisk forventet å måtte melde meg inn igjen i dag.

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 00:54   #235
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Åh ! Er ikke det en skummel følelse, ekenna !?? Jeg husker det så godt . . . Og jeg er pokker ikke trygg ennå, jeg. Pinsehelgen gikk uten de helt store utskeielser (bare et par spiseskjeer lapskaus, faktisk) men myyyyye alkohol. Og da jeg veide meg i dag var jeg altså 97,6. Ikke såååå kult. Men jeg tror jeg er kommet til et platå, - og det skal jeg sørge for at skal være UNDER HUNDRE, ja.

Jeeeez ! Vi skal IKKE inn i denne klubben igjen, ekenna ! Ikke sant!!???

Vi skal bare stå utenfor her og vente på dere. Og heie på dere ! og fortelle at det går an ! Og hvor deilig det er her ute.

Nå tror jeg jaggu en av oppvarterne her kom med norske jordbær og fløte ! I høye dessertglass av krystall. Fem jordbær og en god dæsj med kremfløte ! Og litt sukrin.

Mmmmmm ! Gled dere, alle !

og til hver i sær !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 10:37   #236
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Det er såååå spennende her. Synes jeg skimter utkastelsespapirene i det fjerne!

Bare vekta mi begynner å oppføre seg nå så.. For slik som den gjør nå så stoler jeg ikke på den! Fra tirsdag til torsdag gikk jeg ned 1,7 kilo!?!?!? Og fra torsdag til lørdag har jeg gått ned 0,5!!!
Ikke søttan om jeg stoler på denne vektnedgangen før ut i neste uke.

Men akkurat nå så har jeg BARE 1,2 kilo igjen før jeg blir kastet ut av klubben!

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 12:49   #237
Kathja
Medlem
 
Kathja sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 104
Kathja er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Jordbær? SUKK!!!

__________________
Jeg elsker brød og gjær,derfor jeg har blåst opp...
Kathja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-Tror jeg??? Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 09:52   #238
Spisestue
Juniormedlem
 
Spisestue sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 32
Spisestue er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Kathja, her.

Jordbær? SUKK!!!

Sukker med, men neste år har jeg sjansen igjen.
Skal ikke innføre frukt før tidligst i september, jeg gleder meg.

Kjempebra, ekenna og GreteH! :applaus:

Jeg hadde 2. veiedag i dag, ned 1.3 kg til.
Det betyr at jeg er 54% på vei til målet om å komme under 100!

Spisestue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:57   #239
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Åh ! Er ikke det en skummel følelse, ekenna !?? Jeg husker det så godt . . . Og jeg er pokker ikke trygg ennå, jeg. Pinsehelgen gikk uten de helt store utskeielser (bare et par spiseskjeer lapskaus, faktisk) men myyyyye alkohol. Og da jeg veide meg i dag var jeg altså 97,6. Ikke såååå kult. Men jeg tror jeg er kommet til et platå, - og det skal jeg sørge for at skal være UNDER HUNDRE, ja.

Jeeeez ! Vi skal IKKE inn i denne klubben igjen, ekenna ! Ikke sant!!???

Vi skal bare stå utenfor her og vente på dere. Og heie på dere ! og fortelle at det går an ! Og hvor deilig det er her ute.

Nå tror jeg jaggu en av oppvarterne her kom med norske jordbær og fløte ! I høye dessertglass av krystall. Fem jordbær og en god dæsj med kremfløte ! Og litt sukrin.

Mmmmmm ! Gled dere, alle !

og til hver i sær !

Den er grusom! Men vi skal ikke inn i den klubben igjen, det skal være visst!

Mmm, jordbær og krem ^^

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 08:56   #240
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Fantastisk, damer ! Stå på !

Jeg har veiedag på fredag og har en sterk følelse av at jeg ikke har gått noe særlig ned. . . . Men inn i klubben igjen ? NOPE !!!

*like utenfor*

__________________


Kristin_B er best

Sist redigert av Antoinette6 : 21-06-11 kl 23:00.
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 11:13   #241
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Har bare 1,2 kilo igjen nå!
Så jeg har et ørlite håp om at den norske jordbæra og utmeldelsen kan komme samtidig.
(bor så langt nord at her er jordbæra sein)

MEN torsdag til lørdag så går jeg fra ketolyse til lavkarbo i og med at jeg skal nedover til tigerstaden og høre musikk. Skal feire 11 års bryllupsdag også....så da blir det i hvert fall en urbankaffe om ikke to. hihi

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 15:30   #242
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Jeg blir her en stund til, jeg. Har hatt en aldri så liten (host ... stor) sprekk på en firedagers miniferie. Og vi snakker ikke en liksomsprekk med litt for mye bacongull. Vi snakker megakarbonanza med ostepop, øl, ris, sjokolade, noen brødblingser, pizza ... you name it Jeg skulle egentlig bare ha en liten neve ostepop siden det jo var ferie og jeg likevel ikke var i ketose ved det tidspunktet (bevisst valg for å kunne ha litt flere alternativer på ferie), men suget ble bare helt enormt og jeg mistet alle hemninger. Dårlig ble jeg også og noe så inni gamperæva oppblåst og full av vann. Hoho, sånn kan det gå

Men nå er jeg i hvert fall tilbake på Skaldemannish kosthold igjen, og vekta skal få seg en aldri så liten pause

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 23:02   #243
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

GRATTIS med Skaldemannish, Cyan !

ALT er så greit bare an kommer inn på sporet igjen, - og her er du jo !

DET står det respekt av ! til deg !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 12:05   #244
Tulla1966
Medlem
 
Tulla1966 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 60
Tulla1966 er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Melder meg inn her for en liten stund . Dagens vekt viser 108,3 kg.
Har gått ned 6,3 kg siden starten 24.05.11, så under 100 blir det nok i løpet av sommeren.

Tulla1966 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 13:23   #245
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Re: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Denne klubben passer nok fint for meg og mine 120 "følgesvenner". Enn så lenge. Delmålet mitt samsvarer tilfeldigvis med grensa for å melde seg ut herfra, så får man håpe at jeg ikke blir her stort lenger enn et halvårs tid.

Gratulerer til dere som allerede har meldt dere ut (hold dere der!), og lykke til til alle oss andre!

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 14:34   #246
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Velkommen til dere begge
Jeg blir nok følgesvenn med dere en god stund, jeg, selv om jeg "bare" har rundt 4 kilo igjen til jeg er under. Jeg er en av de som går ekstremt sakte ned i vekt, og det hjelper jo ikke på med 4 dagers karbonanza heller. Er sikkert 2-3-4 kilo ekstra etter den da, men det får jeg aldri vite for nå er vekta forvist til skapet inntil videre

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 13:29   #247
Tango
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 126
Tango er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Jeg ønsker dere alle en riktig god sommer med mye god mat og fine opplevelser! Nå blir jeg fraværende i 4 uker, uten veiing og forum. Får prøve å holde humøret oppe likevel. Det er jo tross alt sommer!

Og så håper jeg selvsagt at flere av dere har kommet dere ut av denne klubben i løpet av sommeren. De skryter fælt av alt det deilige som venter utenfor. JEG har laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt igjen, men jeg skal dit jeg også!

Gleder meg til å treffe dere igjen i slutten av juli! Eller kanskje jeg blir helt aleine her????? Både håper og ikke håper det......



__________________
Tango er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pål Jåbekk + MUP Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 13:57   #248
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Du blir garantert ikke alene. Jeg er nok her fortsatt da
Sneik meg på vekta i dag, og det var 1 kilo over minstenotering. Syns ikke det var så ille, tross alt, men jeg skal jo helst nedover da

God ferie, Tango!

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 14:33   #249
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Re: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Ingen fare for å være alene når du kommer tilbake, Tango! Jeg skal nok ingen steder med det første; jeg har jo bare nettopp begynt.

Ha en riktig god ferie, og velkommen tilbake om en måned!

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 14:48   #250
Tango
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 126
Tango er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Du blir garantert ikke alene. Jeg er nok her fortsatt da
Sneik meg på vekta i dag, og det var 1 kilo over minstenotering. Syns ikke det var så ille, tross alt, men jeg skal jo helst nedover da

God ferie, Tango!

Det var da sørgelige greier, men hvis dette bare var ei snikveiing, KAN det jo hende det bare var en midlertidig fiasko før den egentlige veiedagen. Men du klarer brasene, helt sikkert!

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Ingen fare for å være alene når du kommer tilbake, Tango! Jeg skal nok ingen steder med det første; jeg har jo bare nettopp begynt.

Ha en riktig god ferie, og velkommen tilbake om en måned!

Tusen takk for hilsen til dere begge! Jeg må snike meg innom her mens jeg har sjansen. Reiser ikke før i morgen ettermiddag, men pakking, pakking og pakking krever sin kvinne - og min mann.

__________________
Tango er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pål Jåbekk + MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Hvordan melde seg ut? valleygirl Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 02-04-09 13:18
Den skal tidlig krøkes som god kvinne skal bli Albertine Livets lyse side 0 31-10-05 08:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no