Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
% fordeling av karbo, proteiner og fett?Nå har jeg glemt hvor jeg har lest det, men forestiller meg at riktig fordeling mellom k, p og fett for meg bør være 70 - 75 % fett og ca 25 % proteiner. Resten blir jo da karbohydrater, og når jeg skal prøve å holde meg rundt 20 gram karbo om dagen, så tilsvarer det under 5 %. Da går regnestykket mitt opp.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() Sist redigert av nalana : 17-09-04 kl 16:29. Årsak: tabell |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Alder: 64
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan bare svare deg ut fra et Atkins synspunkt. Dvs hva Atkins Support anbefaler. Det er omdiskutert om BMI betyr noe og i tilfelle hva og hvor mye. En indikator er det vel uansett !!
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Kjempebra......svar. Klart det er mye hjelp i. Må snart hoppe i dusjen, skal på Anne Cath show i kveld, så jeg skal kose meg med linkene dine sent i kveld
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Nå har jeg......jeg fått studert litt mer og blitt mye klokere.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() Sist redigert av nalana : 18-09-04 kl 01:02. Årsak: har ingen noe med ; ) |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Sonen vs Atkins - ketose | Huldr | Atkins kosthold | 16 | 06-07-04 10:37 |
Fett æ'kke lett | Mokia | Induksjonen | 1 | 26-04-04 00:01 |