Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Hvilken fettprosent får de undervektige som spiser seg opp med ketolysediett?Er det noen her inne som har spist seg normalvektige etter å ha vært undervektige? Hvor havner man på fettprosent? Bare lurer. For hva er det kroppen vil ligge på i fettprosent? Det er jo individuelt også. Ikke noe å ha kontroll over hvis man skal la kroppen bestemme |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken fettprosent får de undervektige som spiser seg opp med ketolysediett?I henhold til boka Bedre uten brød så skal ikke undervektige være ketose, men ligge mer tilsvarende optimal ernæring. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken fettprosent får de undervektige som spiser seg opp med ketolysediett?Det er ganske store individuelle forskjeller på normal fettprosent, og der har nok både forbenning, beinbygning (ramme) og genetikk mye å si. Men det sies jevnt over at en fettprosent på mellom 20 og 30 hos kvinner er normalen. Litt å gå på begge veier, altså. Fettprosenten øker normalt noe med årene, ettersom muskelmassen brytes ned. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken fettprosent får de undervektige som spiser seg opp med ketolysediett?Jeg vet ikke hva min fettprosent er men har nå etter 3 års "slit" gått opp 9 kg på 6 mnd. Før det har vekten bare rast nedover..
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ketolysediett igjen? | mama67 | Spørsmål og svar | 13 | 21-10-10 18:01 |
Ketolysediett | torill*** | Generell diskusjon | 3 | 04-10-10 00:42 |
Lavkarbo for kresne og undervektige barn? | Sorgfri | Barns kosthold | 10 | 08-09-10 11:46 |
Legen sa: slutt med ketolysediett ... | karikins | Ketolysekuren | 71 | 09-07-10 18:13 |
Hva med de som er undervektige? | Tidligere bruker | Spørsmål og svar | 6 | 18-09-06 23:23 |