Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Drikkebelter

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-05-14, 18:26   #1
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Drikkebelter

Jeg er på jakt etter et bra drikkebelte, helst med flere små flasker fremfor 1 stor. Leter rundt på nett, men det er få det faktisk står oppgitt hvor langt beltet er (jeg er jo omfangsrik). I tillegg til at det skal rekke rundt mine 118 cm store hofter må det også ha en lomme eller to som er stor nok til å romme en stor telefon (Samsung galaxy Note 3), nøkler og en kortholder.

Noen som har et drikkebelte å anbefale som oppfyller disse kriteriene?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 22:51   #2
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Drikkebelter

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg er på jakt etter et bra drikkebelte, helst med flere små flasker fremfor 1 stor. Leter rundt på nett, men det er få det faktisk står oppgitt hvor langt beltet er (jeg er jo omfangsrik). I tillegg til at det skal rekke rundt mine 118 cm store hofter må det også ha en lomme eller to som er stor nok til å romme en stor telefon (Samsung galaxy Note 3), nøkler og en kortholder.

Noen som har et drikkebelte å anbefale som oppfyller disse kriteriene?

Jeg har prøvd utrolig mange ulike og er du over meteren rundt magen så er det få gode løsninger dessverre. Men tror det kan spesialbestilles hos xxl.

Det som jeg ville sett nærmere på er slike anatomiske drikkesekker som eksvis Nathan, camelbak og andre kjente produsenter lager. Galaxy note kan du uansett glemme å oppbevare i de aller fleste drikkebelter....Der får du plass til en iphone og knapt det om du skal ha noen desiliter drikke.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-06-14, 10:40   #3
Lmtjom77
Juniormedlem
 
Lmtjom77 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2014
Hvor: Vestlandet
Alder: 47
Innlegg: 28
Lmtjom77 er på en erverdig vei

Sv: Drikkebelter

Nå har jeg ikke tatt mål, men jeg har et drikkebelte jeg nettopp kjøpte hos Intersport. Det har to drikkeflasker og en lomme. Lommen er nok for liten til din mobil, men jeg har anskaffet meg en sånn mobilholder til å ha på armen(sånn at jeg SER litt proff ut :P ) og da har jeg plass til alt

__________________


Lmtjom77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bailine og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 19:55   #4
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Drikkebelter

Jeg har nå kjøpt et Nathan drikkebelte som viste seg å være mer enn stort nok selv om målene oppgitt på nett tilsa noe annet Jeg har allerede armbånd til mobilen, men liker ikke å bruke det. Er så kronglete hvis man må taste på den mens man løper. Hadde vært enklere å bare plukke den opp av en lomme, menmen, det får bare være.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 24-06-14, 00:26   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Drikkebelter

Jeg vil også ha drikkebelte, men er jo nesten ikke plass til vann jo. 5 dl er en slurk.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-06-14, 11:38   #6
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Drikkebelter

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg vil også ha drikkebelte, men er jo nesten ikke plass til vann jo. 5 dl er en slurk.

Ta en titt på Nathan. De har slike på xxl for en rimeligere penge enn en del andre sportsbutikker.

Mener de har belter som tar opp til en liter og kanskje mer. Men jo mer drikke, jo mer går det på bekostning av kanskje andre kjekke lommer. Noen av de beste med over 1 liter drikke er slike Swix belter, men de er ikke spesielt tilpasset store midjer, men verdt på sjekke ut da de kommer i forskjellige størrelser.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-06-14, 12:49   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Drikkebelter

Hvor stor er en "stor" midje?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-06-14, 22:49   #8
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Drikkebelter

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvor stor er en "stor" midje?

Hvis 5 dl er som en slurk for deg å regne, så er antakelig begrepet ditt for "stor" fullstendig anderledes enn hva jeg vil kalle en stor midje.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no