Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Blir så sulten

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-06-14, 15:39   #1
LorelaiLeigh
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Utti huttuheita
Alder: 37
Innlegg: 68
LorelaiLeigh er ny på veien

Blir så sulten

Hei! Er det flere som blir mer sultne av å trene? Jeg spiser tre måltider om dagen for jeg har ikke trengt mer,men nå når jeg har begynt å trene så føler jeg meg sulten hele tiden jeg drikker mye også så det skal ikke være drikke sult heller. Skulle jeg kanskje lagt inn flere og hyppigere måltider,eller går dette over når kroppen får vent seg på det? Jeg kan jo ikke gå å småspise dagen lang heller

LorelaiLeigh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 13:36   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Blir så sulten

Spiser du den samme mengden nå som før du begynte å trene? Om ikke, ville jeg spist større måltider. Mer aktivitet krever mer energi, uten at jeg vet særlig mye mer om trening enn akkurat det.
Du har oppgitt atkins induksjon som kostholdsfilosofi, og da skal du strengt tatt ikke trenge å spise små måltider mange ganger om dagen, men igjen skal induksjonen i følge boka ikke vare mer enn i fjorten dager, så kanskje det er nå du skal begynne på stigen og finne ditt nivå?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 18:50   #3
LorelaiLeigh
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Utti huttuheita
Alder: 37
Innlegg: 68
LorelaiLeigh er ny på veien

Sv: Blir så sulten

Jeg har spist det samme hele tiden ja,spiser meg alltid mett og det er ikke små porsjoner jeg har tatt av velsig mye og har hatt induksjon hele veien fordi det var så mye som skulle av. Men nå har jeg ca. 20-25 kg igjen så kanskje kroppen rett og slett vil ha mer og noe annet?

LorelaiLeigh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 22:17   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Blir så sulten

Induksjonsfasen har ikke med antall kg av å gjøre, det er det vedvarendestigen som har. Induksjonen er bare en måte å rense kroppen på. Har du lest boka? Den norske inneholder mange feil, så den engelske er bedre.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 23:59   #5
LorelaiLeigh
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Utti huttuheita
Alder: 37
Innlegg: 68
LorelaiLeigh er ny på veien

Sv: Blir så sulten

Nei,jeg har ikke boka,har skumlest litt,men ikke sånn ordentlig. Har all info fra nettet det sto et sted at om man har en del å ta a kan man gå på induksjon lengre så det har jeg gjort. Nå har det sikkert blitt en vane da,hehe...men det kan jo være på tide å gå videre. Usikker på hva jeg skal kan ta med så kanskje jeg må lese boka

LorelaiLeigh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 00:22   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Blir så sulten

Du finner endel info her inne også http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=7

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 04:08   #7
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Blir så sulten

Kroppen trenger mer energi ved trening, helt logisk at man blir mer sulten.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 13:45   #8
Anna82anna
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2014
Innlegg: 3
Anna82anna er på en erverdig vei

Sv: Blir så sulten

Jag märker det framførallt om jag tränar på morgonen. Går runt hela dagen och är hungrig

Anna82anna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blir fort sulten ... Eirin91 Lavkarbo generelt 17 03-05-13 15:09
Hvorfor blir jeg så sulten av hvetebakst-erstatninger? shailene Spørsmål og svar 12 30-03-12 23:22
Blir ikke sulten - cocosaens "feil"? TrillTrall Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 23-11-10 13:06
Jeg er så sulten at jeg snart blir gal ... lille bolle Andre dietter 3 18-02-10 10:09
Man blir ikke skikkelig sulten på denne kosten Iset Spis deg ned i vekt med Skaldeman 21 31-01-06 22:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no