Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Mellommåltider

Gresk Yoghurt

Mellommåltider Har du gode tips til lavkarbo-mellommåltider? Her er plassen å dele dem med andre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-04-08, 20:33   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Gresk Yoghurt

Det fås kjøpt en nøytral gresk yoghourt på mega med bare 3 karber...

Bøtta er på 1 kg og koster litt over 40 kr...!!

Den kan brukes både til kosemat og til koking....

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 20:58   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Gresk Yoghourt

Hva heter den?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:16   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Gresk Yoghourt

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Hva heter den?

Æhhhh det er den Tyrkiske yoghourten jeg har kjøpt... den er på 3 karber
Den greske er på ca 5... De heter bare det da... Gresk eller tyrkisk yoghourt... Står sammen med vanlig yoghourt...

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:24   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Gresk Yoghourt

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Æhhhh det er den Tyrkiske yoghourten jeg har kjøpt... den er på 3 karber
Den greske er på ca 5... De heter bare det da... Gresk eller tyrkisk yoghourt... Står sammen med vanlig yoghourt...

Da skal jeg jammen sjekke mega i morra. Tyrkisk yoghurt. Hva bruker du den til ?
Hilsen masekråka

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:29   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Gresk Yoghourt

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Da skal jeg jammen sjekke mega i morra. Tyrkisk yoghurt. Hva bruker du den til ?
Hilsen masekråka

Den smaker som vanlig naturell yoghourt... Det står at den kan brukes der man vanligvis bruker rømme og CF... Jeg blander den med fiberhusk, nøtter og litt bær og har den som frokost... Jeg lager gryteretter og blander litt sånt i isteden for CF..Lager dipper og div dressinger...

Den er meeeget allsidig! OG den blir i allefall like billig som rømme og CF, om ikke billigere!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:32   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Gresk Yoghurt

Thanks

Ja viss det er ca. 40 kr for en kilo så blir det billigere

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 20:42   #7
Life_Tone
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Finland
Innlegg: 83
Life_Tone er på en erverdig vei

Sv: Gresk Yoghurt

Må bare svare på denne jeg!
Jeg bruker ALLTID Tyrkisk yogurt
Den funker på samme måte som CF og Römme og naturell yogurt..

Jeg bruker den gjerne sammen med fun light saft, smaker vanlig yogurt

__________________
Nå skal jeg ned i vekt for 2. gang etter en graviditet og anser meg nå ferdig med babylaging! Så denne gangen skal jeg BLI nede
:

Life_Tone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, helt enkelt.. Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 20:57   #8
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Gresk Yoghurt

Ojsann...hva man ikke lærer etterhvert her på forumet....dette må jeg prøve

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 20:58   #9
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Gresk Yoghurt

Er den annerledes på smak, eller noe sånt?

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 21:02   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Gresk Yoghurt

Opprinnelig lagt inn av Life_Tone, her.

Må bare svare på denne jeg!
Jeg bruker ALLTID Tyrkisk yogurt
Den funker på samme måte som CF og Römme og naturell yogurt..

Jeg bruker den gjerne sammen med fun light saft, smaker vanlig yogurt

Jeg har blitt kvitt søtsuget, så jeg spiser yoghourten slik den er med litt nøtter og soyaflak i... Nammis!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 21:15   #11
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Gresk Yoghourt

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Æhhhh det er den Tyrkiske yoghourten jeg har kjøpt... den er på 3 karber
Den greske er på ca 5... De heter bare det da... Gresk eller tyrkisk yoghourt... Står sammen med vanlig yoghourt...

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Yoghurt? Hyper Spørsmål og svar 11 19-09-09 10:35
Yoghurt naturell Hjørdis Ketolysekuren 3 21-01-08 11:47
fitline yoghurt nøtta Lavkarbo generelt 57 23-04-06 07:00
Hva, ingen yoghurt? Hvitveis Induksjonen 4 17-03-06 23:09
Biola Naturell Yoghurt Carisma Generell ernæringsdebatt 1 11-11-04 12:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no