Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Blir lett kvalm

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-10-10, 19:29   #1
angel82
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 37
angel82 er på en erverdig vei

Blir lett kvalm

Jeg kan ikke spise mye fet mat, eller mye fett...f.eks ren krem da blir jeg kvalm å kaster opp, samme med smør på lapper eller lignende og fete sauser...noen tips til hva jeg bør gjøre? for trur jeg får i meg for lite fett for jeg går rundt å er sulten...

angel82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: slank uten sult Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 19:33   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: blir lett kvalm

Opprinnelig lagt inn av angel82, her.

Jeg kan ikke spise mye fet mat, eller mye fett...f.eks ren krem da blir jeg kvalm å kaster opp, samme med smør på lapper eller lignende og fete sauser...noen tips til hva jeg bør gjøre? for trur jeg får i meg for lite fett for jeg går rundt å er sulten...

Helt nederst på siden under tråden din er det andre tråder med samme tema - kan du se om du finner noen tips der først?

Du har holdt på siden mars - har du fulgt noen spesiell retning? Jeg opplevde det som litt vanskelig i starten også - oppvokst med fettfattig GR mat - men dette er en tilvenningsprosess - litt om gangen

Du kan også søke "hvordan få i seg nok fett" feks på forumet og sjekke de trådene som kommer opp

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 19:36   #3
angel82
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 37
angel82 er på en erverdig vei

Sv: blir lett kvalm

nei, holdt på siden første uka i september... kutter det ut når jeg blir så kvalm er ekkelt... følger ketolyse

angel82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: slank uten sult Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 20:20   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: blir lett kvalm

Opprinnelig lagt inn av angel82, her.

nei, holdt på siden første uka i september... kutter det ut når jeg blir så kvalm er ekkelt... følger ketolyse

Spørs om du heller bør vurdere Lindberg. Det er mer karbo og litt mindre fett. Det kan være en fin måte for deg å venne deg på sunt og godt fett over tid - hvis du da senere vil prøve litt mer lavkarbo-ish retning

Det er en tilvenning - LITT mer fett hver uke så går det over. Dessuten er det mange måter å skjule fett i maten. Derimot er det slik at om du går å TENKER på hvor ekkelt det er med alt fettet - vil du automatisk bli kvalm.

Leste du trådene under denne tråden?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blir så kvalm ... Peaches Spørsmål og svar 7 31-07-10 23:14
Blir man for lett? martiana Ketolysekuren 2 23-05-10 15:27
Blir kvalm av fett. What to do? Monna Spørsmål og svar 5 05-11-08 06:05
Jeg blir kvalm etter maten... Kokosbolla :o) Ketolysekuren 5 16-07-07 09:46
Blir så fort kvalm. Miriam Fysisk og mental helse 0 11-07-06 15:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no