Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Easy Life høst 09

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-09-09, 20:48   #26
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life Høst 09

Jada, skal gjøre slik jeg får beskjed om.. Er jo en grunn til at jeg velger dette opplegget. Frister å ha en (nesten) personlig trener, og dessuten nyte godt av gruppepresset. Selv om jeg i utgansgpunktet ikke liker det spesielt godt å bli "sett" i slike grupper, så vil det jo likevel være et spark bak..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 18:11   #27
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Hvordan går det med dere alle?? også er det vel noen nye som har begynt??

Her går alt fint.. gikk ned 1kg denne uken, så her går det litt seint synes jeg - men ned er jo ned og 1kg er jo mye igrunnen, prøver å tenke positivt. Men, ønsker jo egentlig å rase ned i vekt og at jeg våknet i morgen og alt fettet var borte -det hadde vel vært herlig....

__________________
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 22:20   #28
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life Høst 09

Opprinnelig lagt inn av kilo, her.

ønsker jo egentlig å rase ned i vekt og at jeg våknet i morgen og alt fettet var borte

Høres ut som du trenger å ta en titt på denne: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23811

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 22:39   #29
Camillas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 28
Camillas er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Hmmm... hadde veie dag i går og hadde gått OPP!!!! 0.4 kg fra forrige uke
men men.... får håpe det meste er væske.
Kanskje jeg spiser litt mye om dagen, skulle jo i utgangspunktet holdt meg til kun pulver fortsatt. Jeg får takke meg selv, holde meg litt mer på pulver

Camillas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 23:14   #30
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Høres ut som du trenger å ta en titt på denne: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23811


Ja, har allerede lest denne linken!! Er bare litt slik at når jeg først har bestemt meg så kunne jeg ønske å være slank og supertrent med en gang... men vet jo at det ligger mye jobb bak... slapper igrunnen godt av iforbindelse med vekttap, selv om det absolutt ikke høres slik ut.

Er så herlig når kurset varer i 6mnd -for vet da at jeg har mulighet til å få veiledning og hjelp lenge -også i tøffe perioder. Er fantastisk å vite at jeg skal nå målet mitt... Det skal bli herlig!!

__________________
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 15:30   #31
tovehs1
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 3
tovehs1 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Easy Life Høst 09

Hei, - jeg har nå gått på EasyLife i 3 uker...vekttap på 9,4 kg. Synes det går forbausende bra, hadde ren pulverkur i 1,5 uker. Startet litt før kurset med å spise forsiktig så jeg har vel gått ned ca 15 kg totalt og har 10 kg igjen. Spiser nå helt lavkarbo og fortsetter min nedgang

Sær som jeg er i matveien holdt det med sjokoladesmaken for min del, kjører den på full speed i blender sammen med 1,5 dl kaffe, 2 dl vann og 4-5 isbiter til isen er knust...blir en deilig moccasmak, og konsistens som milkshake Det sies på kurset at vanilje i samme blandingsforhold også smaker godt, men jeg har ikke prøvd.

Trener minst 3 ganger i uken på treningssentret, samt lange soppturer i skogen og sykkelturer...lykke til alle sammen

tovehs1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 21:01   #32
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

WOW!! jeg har gått ned 3kg på 3 uker... litt av en forskjell.... går også bare på pulver, men spiser litt proteiner i tillegg.. så da kan jeg vel si at det går litt seint her i forhold.... men går nå nedover

__________________
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 07:04   #33
evy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 2
evy er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Opprinnelig lagt inn av Camillas, her.

Helt enig med din kurs leder ;o) min er veldig streng, men mener det sikkert godt da.

I dag har jeg spist en nydelig grønnsaksgrateng m bacon fy fy
Men det er en lavkarborett og jeg holder meg i ketose så da får jeg lov av meg selv

Jepp, vi klarer dette!!!

Hei
Jeg startet på easylifekurs den 17. sept. og har brukt kosterstatter siden det. Har til nå gått ned 6,3 kg. Men kjenner at jeg savner å spise sammen med familien, men kommer til å bruke kosterstatter en stund til. Det kan hende jeg lar meg selv spise på lørdag kveld. Vet du om det blir vanskelig å bare innta kosterstattere etter at man har spist? Eller går dette greit? Lurer også på om du har oppskrift på grønnsaksgrateng m/ bacon?? Håper det fortsatt går greit med deg og dere andre
Hilsen evy.

evy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 08:55   #34
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life Høst 09

Er så blodfersk på dette at jeg knapt har stemmerett.. Starta med pulvershake igår, og var i ketose igår kveld.. Nå vet jeg jo at lav-karbo fungerer for meg, så dette er mest en test for å se om jeg får litt fart på vektnedgangen. Blir litt skeptisk når poenget med pulveret er å gå i ketose, og det ikke sies et eneste ord om at man faktisk greitt kan være i ketose på mat, også. Men, men. Har lovet å være "snill pike" i de ukene vi skal være på kosterstatter, men så regner jeg med at jeg er kjapt over på "egenkomponert lavkarbo" Planen er å være i ketose i alle fall over jul, det er noe med å "klare jula", utrolig så greitt det går på nyåret, da! Been there, done that.

Synes det beste med hele opplegget er å ha "pt", at man er i gruppe (uten å veie seg fremfor de andre, husker fra min grønne ungdom, på GR.. Det var noe dritt.), har tilgang på alle treningsformene de har, og får skikkelig oppfølging mht egentrening. DET trenger jeg, et par, tre spark bak, gode råd om trening, sånn at jeg ikke går på skader, og egentlig greitt at de måler og veier. Kjekt å se at man minker, i alle fall. Vet ikke hvordan det vil føles den dagen man har stagnert. Men, regner jo med at målene (de man måler i cm) minker, åkke som, sålenge jeg er flink og trener slik jeg gjør nå. Og ikke er jeg bare flink, det er gøy, også!

Har forøvrig veiing på torsdager, så oppdaterer tickeren da (håper jeg)..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 22:10   #35
Camillas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 28
Camillas er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Opprinnelig lagt inn av evy, her.

Hei
Jeg startet på easylifekurs den 17. sept. og har brukt kosterstatter siden det. Har til nå gått ned 6,3 kg. Men kjenner at jeg savner å spise sammen med familien, men kommer til å bruke kosterstatter en stund til. Det kan hende jeg lar meg selv spise på lørdag kveld. Vet du om det blir vanskelig å bare innta kosterstattere etter at man har spist? Eller går dette greit? Lurer også på om du har oppskrift på grønnsaksgrateng m/ bacon?? Håper det fortsatt går greit med deg og dere andre
Hilsen evy.

Hei )

Jeg syntes i grunn det går greit jeg altså, jeg tenker på det måltidet som en belønning for at jeg er flink på resten.

Her er oppskriften:
Ca 1/3 del Broccoli, ca. 1/3 blomkål og 1 fedd hvitløk hakkes opp og legges i en ildfastform.

1 egg vispes sammen med 1 - 2 ss creme fraiche og 1 - 2 ss fløte.
Dette helles over grønnsakene.

Så tar jeg ca en halv pakke tines kremost og fordeler den i kltter over grønnsakene.

Tilslutt ost på toppen )

Står i ovnen ca 30 min på 200 grader.

Jeg slumper litt så derfor står det ca. bak det meste ;o)

Camillas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 17:04   #36
Trille71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 52
Innlegg: 24
Trille71 er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Easy Life Høst 09

Hei,

Startet med Easylife 17.09. Gikk ned 2,2 kg første uken og 1,8 andre uken. Jeg har holdt meg slavisk til pulver, vann og te, bortsett fra å spise litt for mange lacerol iblandt...

Ser at det er mange som følger ca samme vekttap som meg her. Kjekt å se, da jeg fikk inntrykk av at de fleste går ned 4-6 kg første uken.

Jeg synes forøvrig ikke at det er noe vanskelig å holde seg til pulver. Ikke er jeg sulten og heller ikke trøtt. Begynner bare å føle meg litt usosial både på jobb og hjemme...

Jeg har veiedag på torsdagene og håper at jeg får begynne med et måltid om dagen fra førstkommende fredag. Da kommer jeg til å innføre lunsj :-).

Ellers trener jeg 5 ganger i uken. Styrke 2 ganger, Spinning 1 gang og gå/jogge 2 ganger. Synes selv jeg er vanvittig flink.

Gleder meg til å følge dere videre og utveksle noen oppskrifter etterhvert.

__________________




Trille71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 15:55   #37
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Hei hei

hvordan går det med dere alle?? synes at motivasjonen begynner å dale litt nå, ganske kjipt egentlig for jeg har ikke holdt på sååå lenge.... er akkurat som jeg drømmer om å sprekke, men at jeg kke kunne finne på å gjøre det... ca 90% lyst å fortsette og ca 10%lyst å gi opp..

kommer meg nok igjennom dette også, tror jeg skal fokusere mer på treningen -det gir energi

__________________
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 16:40   #38
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life Høst 09

Mulig du vil kalle det en sprekk, men jeg har kassert resten av pulveret mitt, og gått over på "vanlig lavkarbo", bare skikkelig lavt i karbo Ble superstresset av å gå ned over 3 kilo i uka, hodet henger ikke med på sånt, ikke mitt, i alle fall. Tok konsekvensen av det, bare. Skal selvfølgelig følge resten av programmet, veiing og trening, og så si når jeg også går ned. Syntes nesten jeg kunne kjenne at musklene mine forsvant..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 17:58   #39
Nitea
Nytt Medlem
 
Nitea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 4
Nitea er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Easy Life Høst 09

Nå har jeg gått på EasyLife i 3,5 uke, og det går greit. Men har begynt å spise litt, ikke etter mix modulen, men har flettet inn en del fra ketylysekuren (nesten karbo-fritt).
Har dessuten kjøpt boka til Torkel P. Andersen, og kjenner at dette med lavkarbo er noe for meg. Jeg trener nå 3-4 dager i uken, kombi sykkel og vekter, men opplever at jeg nå står bom stille i vekta. Har også kjøpt ketostix da jeg trodde jeg hadde ramlet ut av ketosen, men den testet så fin og lilla så jeg er glad.
Hvorfor jeg begynte å spise 1 protein måltid, jo fordi jeg etter 2,5 uke kjente at sulten kom og var grusom (det var derfor jeg trodde jeg ikke var i ketose lengre), men det kan nok være at kroppen sier fra at den må ha mere næring enn de 500 kcal som kosterstatterne gir pr. dag når man trener slik jeg gjør.
I allefall, jeg spiser 1 måltid om dagen og er altså i ketose, så da venter jeg at vekten skal begynne å røre på seg igjen.
Fredag, like motivert og 8 kg. lettere på 3.5 uke.

Nitea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 18:15   #40
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life Høst 09

Flott vektnedgang! Er nok "proteinsuget" som tar meg, har egentlig ikke matlyst, men sikler nesten over kjøtt.. (Ulempen med å lage mat) Trener jo 4-5 dager i uka, og kjenner det på kroppen at noe mangler. Ikke karbo-hydrater, de savner jeg ikke, men kjøtt. Kan ikke si at jeg savner det å tygge, eller spise sammen med andre (evner godt å være sosial utenfor måltider, også.. ) Blir sånn at shakene byr meg imot, rent fysisk kvalm. Så, for å lytte til kroppen, så blir det mere proteiner til denne jenta, ja..
Synes det egentlig er rart at de ikke har mere protein i de shakene, siden de markedsfører seg med at vi skal både gå ned i vekt, OG trene. Vil ikke bare bli slank, vil bli sunn, med muskler som trives, de også.. Vil gjerne beholde endel av de min overvektige kropp faktisk har trengt for å holde meg oppreist og igang. Kjente også på det stresset jeg fikk av 3 kilo på en uke. Kan jo bli 2-4 neste uke, og så? Vil jeg klare å takle "hverdagen", med 0-1kg i uka, kanskje OPP 1kg? Kanskje.. Har bare ikke lyst til å teste det ut, er kommet for godt igang til det.. Holder meg til min smale vei, tenker jeg.. Better safe than sorry.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 20:36   #41
Trille71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 52
Innlegg: 24
Trille71 er på en erverdig vei
Thumbs down

Sv: Easy Life Høst 09

3 uker med shaker og 5 kg lettere. (1 kg siste uken)

Trener fortsatt 5 ganger i uken. Begynner å bli mektig lei shaker og faktisk mer og mer sulten. Trodde jeg skulle begynne å spise et måltid fra uke 3, men kursleder ønsket at jeg skulle gå en uke til slik ta 50% av vekttapet er borte før mat inntas. Håper derfor på 1 kg neste uke også.

Har vært på fjelltur med familien i dag. Utrolig kjipt å ikke delta i matpakke-spisingen sammen med mann og barn.

__________________




Trille71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 20:55   #42
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life Høst 09

Flink du har vært! snart kan du også spise matpakke..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 09:07   #43
Trille71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 52
Innlegg: 24
Trille71 er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Takk :-)

__________________




Trille71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 12:52   #44
Maja
Medlem
 
Maja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 211
Maja er ny på veien

Sv: Easy Life Høst 09

Jeg har gått på EasyLife i 5 uker nå og har gått ned 14 kg. Jeg har hatt en god energi og formen har vært fin, men jeg plages veldig med sultfølelse, spesielt om kveldene. Så nå begynner jeg å spise igjen. Jeg skal holde meg til streng lavkarbo, for å fortsatt være i ketose. EasyLife ligger jo på ca 500 kcal i døgnet og karbohydratinnholdet er relativt høyt med ca 50 g pr døgn. Jeg har sjekket med ketostix at jeg er i ketose. Jeg skal øke kcal-inntaket sakte, så derfor blir det fokus på både karbohyrater og kalorier nå i starten.

__________________
Klem fra Maja

88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58
Maja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 17:55   #45
Nitea
Nytt Medlem
 
Nitea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 4
Nitea er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

14 kg. på 5 uker er jo fantastisk. Gratulerer. Som jeg skrev tidligere så var sultfølelsen min så vanvittig at jeg visste for meg selv at jeg ikke ville fortsette på dette om det skulle være plagsomt og vondt. Derfor begynte jeg igjen å spise, ett måltid om dagen og det nesten bare karbo. Har byttet ut den ene av posene med dette måltidet, og i går pushet jeg 9 kg. ned på 3,5 uke.
Fikk en vannvittig følelse her for en ukes tid siden. Er jo veldig påvirket av bladene til Easylife som viser mennesker som har gått ned xxxxxx kg på kort tid, og da syntes jeg ikke 8 kg. for min del ikke var så imponerende. Det er bevis hvilken vranglære man kan komme i en slik prossess som jeg er i nå. Men så tok jeg opp en 8 kg. manual på treningsstudioet, og du hverden, dette ga meg en helt ny følelse. Skal jo også bare være glad for en langsom prossess, da jeg som 47 åring må innse at jeg ikke har den elastisiteten i huden jeg hadde da jeg var 20, og huden skal jo ha tid til å henge med den også da, eller skal jeg kanskje si holde kroppen og ikke bli hengende som en ny utvendig kroppsdel.
God ny motiverende uke, aller der ute.

Nitea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 03:18   #46
-Lilletrille-
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 46
Innlegg: 40
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Hei folks) Da har jeg også meldt meg på easylife, har fullført 2 dager med shake, og synes det går forbausende bra!!! Føler meg fin, har ikke hatt trang til å spise noe enda, går liksom bare venter på at den dagen skal komme, da mange sier at dag 3 el 4 er verst... Vi får se, blir vel ei tøff helg uten hverken lørdagskos eller pils..menmen, alt det får jeg ta igjen senere Denne gangen SKAL jeg klare å komme ned i ei vekt jeg trives med og BLI der Er så utrolig spent på hvor fort dette egentlig skal gå, ser mange av dere har rast ned i vekt.... Målet mitt i første omgang er å gå 2 uker med bare pulver, så får vi se...tipper jeg er rimelig lei bare shake da... Skal ned iallefall 15 kilo i første omgang. Tror jeg må kjøpe sånne sticks i morgen for å sjekke om jeg er i ketose...oioi....spennende dette her Hvordan går det med dere andre? Hvilke dager er verst nå i starten? Klemmer fra fersking

-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 09:05   #47
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life Høst 09

Har da minsket 5 kilo på to uker, forventet ikke mere, heller mindre, siden jeg har spist "lavkarbo" siden i sommer, målene mine har minsket enda mer.. Minus 18cm rundt livet, 9cm rundt armen og 12cm rundt låret!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..

Sist redigert av frifuggel : 16-10-09 kl 14:00.
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 13:23   #48
Maja
Medlem
 
Maja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 211
Maja er ny på veien

Sv: Easy Life Høst 09

Opprinnelig lagt inn av Nitea, her.

14 kg. på 5 uker er jo fantastisk. Gratulerer.

Takk for det. Jeg synes også at det er fantastisk. Spesielt tatt i betraktning at jeg ikke er av de mest overvektige på kurset mitt. Jeg skal ned totalt 20-25 kg, så jeg er over halvveis til målet mitt.

Det er bare fire dager siden jeg begynte å spise igjen. Jeg er av den oppfatning at EasyLife shakene inneholder for mye karbohydrater (50 g karbohydrater pr dag) og da ligger man ganske tett opp til ketosegrensen. Jeg har bestemt meg for å innta færre karbohydrater og har derfor kuttet helt ut shakene. Jeg har valgt å legge meg på på 1000 kcal pr dag (fordelt på fire måltider) og 15-20 gram karbohyrater. Dette har jeg levd på i fire dager nå, og jeg har det helt strålende. Har gått ned ytterligere 1 kg på fire dager!!! Det synes jeg er helt fantastisk, spesielt siden kurslederen sier at de fleste stagnerer den uken de begynner med ett måltid, samtidig som man går ut av ketose og blir mer sulten enn da man bare gikk på shakene. Jeg synes kostholdfilosofien til EasyLife er gammeldags og fullstendig utgått på dato. På kurset lærer vi hvordan vi kan unngå fett i kosten. Jeg vet at det er karbohyratene som har gitt meg insulinresistens og gjort meg feit. Nå som jeg kjører mitt eget løp, så trenger jeg ikke EasyLife-konseptet lenger, men jeg tviler på at jeg kommer meg løs fra kontrakten som jeg har bundet meg til i 6 mnd. Jeg skal selvsagt fortsette å trene. Treningen har en stor del av æren for det raske vekttapet jeg har oppnådd.

__________________
Klem fra Maja

88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58
Maja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 13:56   #49
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life Høst 09

Har, som sagt tidligere, valgt å kutte pulveret, jeg også. Ligger på 15-20 karbohydrater pr.dag, prøver å holde meg nede på 15, og nok over deg mht kalorier. Tenker også det er treningen som gjør susen, og gikk heller ikke opp da jeg la om fra pulveret.. Skal følge kurset pga veiing og måling, og det å få trent i gruppe, ikke minst det å få nye venner. Er relativt ny på stedet, og det er veldig kjekt å finne "egne venner", ikke bare samboerens, selv om de er greie, de Går ned, så da synes jeg det fungerer. Har jo bare vært igang siden 1.oktober. Idag er det to uker siden jeg startet med pulver, en uke siden jeg byttet til mat, og har gått ned 5 kilo. Synes det er slettes ikke verst

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 14:03   #50
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life Høst 09

Dette kurset + pulveret, hva koster det i mnd? Hvor lenge varer det?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy Life pulverkur Strutsen Spørsmål og svar 17 27-07-12 20:23
Easy Life Propellen74 Spørsmål og svar 3 24-09-09 17:59
Easy life kurs celma Spørsmål og svar 4 15-06-09 22:03
Easy life? cathrine Andre dietter 3 25-03-08 15:41
Easy-Life Carisma Lavkarbo generelt 1 11-09-06 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no