Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Er dette riktig?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-01-11, 08:14   #1
sulter
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 9
sulter er på en erverdig vei

Er dette riktig?

I dag er jeg i gang med min andre dag på lavkarbo diett etter mine egne oppskrifter.Skal skaffe meg skaldemann boken etterhvert..
Kan noen vær så snill å fortelle meg om jeg er på rett vei?spiser jeg riktig eller har jeg bomma totalt?
Her er næringsinnholdet for det jeg spiste i går(altså min første dag på lavkarbo)


Næringsinnhold
Energi 898
Basert på ditt ADI
Fett 62.3g Mettede fettsyrer 16.6g Flerumettede fettsyrer 13g Enumettede fettsyrer 15.4g Kolesterol 166mg Natrium 1112mg 74%Karbohydrat 26.9g 21%Kostfiber 6.32g 25%Sukkerartet g Protein 54.6g 119%


Dag nummer to,altså til frokost idag:

Næringsinnhold
Energi 441
Basert på ditt ADI
Fett 37.7g Mettede fettsyrer 6.96g Flerumettede fettsyrer 6.08g Enumettede fettsyrer 4.59g Kolesterol 40.5mg Natrium 297mg 20%Karbohydrat 8.48g 7%Kostfiber 5.15g 21%Sukkerartet g Protein 14.6g 32%
Setter stor pris på tilbakemelidinger!!

sulter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 08:25   #2
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Er dette riktig??

Det som er viktigst er vel hva du har spist og ikke bare næringsinnholdet?

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 09:38   #3
sulter
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 9
sulter er på en erverdig vei

Sv: Er dette riktig??

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Det som er viktigst er vel hva du har spist og ikke bare næringsinnholdet?


ok..

her er det jeg spiste i går:
Frokost:
1 kopp nescafe gull med lettmelk og 1 ts sukker
1 maki med soyasaus
1 skive lavkarbobriks med brie
1 skive lavkarbobriks med port salut ost .kalkunservelat og lett majones


lunsj: 1 bit brie med lavkarbobriks og majnes


middag:
1 stekt laks i masse meieri smør og stekt sopp og en halv brokkoli og to ss hvit fiske saus.

orket ikke spise noe kveldsmat..føler meg nokså mett hele dagen.

sulter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 09:42   #4
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Er dette riktig??

Det hørtes ikke så veldig skaldeman ut.. Lettmelk og sukker og lettmajones? :S

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 09:47   #5
sulter
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 9
sulter er på en erverdig vei

Sv: Er dette riktig??

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Det hørtes ikke så veldig skaldeman ut.. Lettmelk og sukker og lettmajones? :S

Som sagt så har jeg ikke skaffet meg boken enda.
I dag tok jeg halv mengde med melk og litt fløte i kaffen.1/2 ts sukker istedenfor 1 ts.klarer ikke slutte med sukker med en gang.Må trappe ned,skal kutte ut sukkeret til kaffe innen mandag.Har brukt lett majones med 40% fett fordi jeg kjøpte feil.

sulter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 09:51   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Er dette riktig??

Du kan fint bytte ut sukkeret med noe annet, for det er vel bare søtsmaken og ikke akkurat sukkeret du er avhengig av?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 10:04   #7
sulter
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 9
sulter er på en erverdig vei

Sv: Er dette riktig??

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Du kan fint bytte ut sukkeret med noe annet, for det er vel bare søtsmaken og ikke akkurat sukkeret du er avhengig av?

det er søtsmaken jeg er avhengig av ja,ikke sukkeret.Men allikevel kan jeg ikke bruke sukketter eller fruktose.det smaker vondt synes jeg.Jeg skal gå over til espresso fra og med i morgen,og droppe ut melken helt.skal heller bruke en dæsj med fløte.
Men med tanke på mat,er det sånn at man kan spise ubegrenset med fet mat?Føler meg godt mett,sjelden jeg følte meg så mett før.

sulter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 10:23   #8
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Er dette riktig??

Du kan spise "ubegrenset" ja.. For spiser man mye feit mat så blir jo man så mett man ikke klarer å bøtte innpå med tonnevis heller..

Det er noen som må telle kalorier også men det trenger du ikke tenke på om du går ned i vekt.. Finnes masse annen søtning. Splenda, stevia, sukrin, natreen feks...

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 12:04   #9
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Er dette riktig??

Dropp lettprodukt! Skaldeman seier du skal ete protein og feitt, lite karbo. Egg er supert, men i melk er det jo ein del melkesukker som ikkje er så bra... Og eg ville ha redusert brøderstatningane litt, i alle fall i starten, så kan du evt. innføre dei litt og litt?

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 15:59   #10
blucher
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 813
blucher er på en erverdig vei

Sv: Er dette riktig??

Jeg ble veldig inspirert av å lese Skaldeman-bøkene, men jeg kan ikke alt som står der og følger det nok ikke fullt ut heller.
Men jeg er i alle fall enig med dem som sier at du må kutte ut lettprodukter og sukker!
Skaldeman er vel egentlig ganske ekstrem på det med at man ikke skal bruke noe som helst sukker og ei heller noe kunstig søtning.
For meg er kremfløte i kaffen søtt nok - prøv det!
Er mange bra tråder øverst i dette underforumet også, som kan leses!

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 20:25   #11
Alkazelters
Seniormedlem
 
Alkazelters sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 504
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Sv: Er dette riktig??

Opprinnelig lagt inn av blucher, her.

Jeg ble veldig inspirert av å lese Skaldeman-bøkene, men jeg kan ikke alt som står der og følger det nok ikke fullt ut heller.
Men jeg er i alle fall enig med dem som sier at du må kutte ut lettprodukter og sukker!
Skaldeman er vel egentlig ganske ekstrem på det med at man ikke skal bruke noe som helst sukker og ei heller noe kunstig søtning.
For meg er kremfløte i kaffen søtt nok - prøv det!
Er mange bra tråder øverst i dette underforumet også, som kan leses!

På den annen side er skaldemann motstander av kunstig søtning, og anbefaler heller sukker i ørsmå mengder, eller stevia.

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 10:27   #12
sulter
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 9
sulter er på en erverdig vei

Sv: Er dette riktig?

Jippppiiiiiiiiiiii!
Veide meg i går kveld og fant ut at jeg har gått ned 3,6 kg på to dager.Altså på dag nummer to med lavkarbo diett.Siden jeg ikke har skaffet med skaldemann boken,så har jeg spist etter mine egne oppskrifter.
Her er noe av det jeg har spist: Stekt laks med stekt sopp og kokt brokkoli og masse meierismør.
Hjemmlagde kjøttkaker med fløtesaus og masse meierismør samt brokkoli.Omelett med ost til frokost den ene dagen.
Jeg har også spist mine favorittoster som jeg ikke har spist på over ett år..som for eksempel brie,port salut,smørbar pepperost og nøkkelost.Istedenfor brød har jeg spist lavkarbobriks.Den er skikkelig mektig.Jeg har også drukket nescafe med lettmelk og en teskje sukker den første dagen.dag to brukte jeg en halv teskje sukker.Har også spist en del lettmajones,men det er fordi jeg kjøpte feil pakke.Jeg hadde en liten sprekk allerede igår,følte meg helt tørr i munnen og fikk litt på noe søtt.Tok meg en sukkerfri tyggis,den har aldri smakt så godt som igår.spiste også 1 plate med 70% sjokolade.det smakte himmelsk.jeg er av typen som ikke drikker vann,men på dag 1 drakk jeg nesten 1 liter og andre dag litt over en liter.Føler meg tørst og tørr i munnen,føler ikke sult lenger.spiser enda jeg ikke er sultenDette er for godt til å være sant rett og slett!!

__________________


sulter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 14:28   #13
*lilje*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 49
Innlegg: 38
*lilje* er på en erverdig vei

Sv: Er dette riktig?

Opprinnelig lagt inn av sulter, her.

Jippppiiiiiiiiiiii!
Veide meg i går kveld og fant ut at jeg har gått ned 3,6 kg på to dager.Altså på dag nummer to med lavkarbo diett.!


Ikke for drepe gleden din. Men det vekttapet der hørtes veldig rart ut. Hvis du i hele tatt har klart å miste nesten 2 kg pr dag, må det hovedsaklig være mat i magen og væske i kroppen.

*lilje* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 14:33   #14
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Er dette riktig?

Opprinnelig lagt inn av sulter, her.

Jippppiiiiiiiiiiii!
Veide meg i går kveld og fant ut at jeg har gått ned 3,6 kg på to dager.Altså på dag nummer to med lavkarbo diett.Siden jeg ikke har skaffet med skaldemann boken,så har jeg spist etter mine egne oppskrifter.

Dersom dette stemmer,gratulerer og du er heldig!
Eg slit nemleg.

I dag var måling igjen, og eg hadde gått opp sidan sist. Både i mål og på vekta, ikkje mykje, men nok til at det stressar meg. Les jo her om alle som raser ned i vekt, og ingenting skjer med meg. Eg vil i utgongspunktet følge Skaldeman sine prinsipp, og det blir ofte til at eg et to-tre gongar om dagen.
Til frokost gjerne to kokte egg med smør, egg og bacon eller tunfisksalat
Til middag steikt kjøt eller fisk med blomkål, brokkoli eller salat. Samt smør og gjerne ein saus på kraft og fløte.
Til kvelds gjerne litt ostesnacks.
Drikk i overkant av to liter vatn, kanskje eg skulle forsøke å auke mengden?

Treng nokon innspel no, eg blir litt frustert når det ikkje skjer noko. Dessutan synest eg det blir så vanskelig å fortelle til folk at eg et lavkarbo når ein ikkje ser nokon forskjell...

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 15:02   #15
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Er dette riktig?

Opprinnelig lagt inn av Mithila, her.

Dersom dette stemmer,gratulerer og du er heldig!
Eg slit nemleg.

I dag var måling igjen, og eg hadde gått opp sidan sist. Både i mål og på vekta, ikkje mykje, men nok til at det stressar meg. Les jo her om alle som raser ned i vekt, og ingenting skjer med meg. Eg vil i utgongspunktet følge Skaldeman sine prinsipp, og det blir ofte til at eg et to-tre gongar om dagen.
Til frokost gjerne to kokte egg med smør, egg og bacon eller tunfisksalat
Til middag steikt kjøt eller fisk med blomkål, brokkoli eller salat. Samt smør og gjerne ein saus på kraft og fløte.
Til kvelds gjerne litt ostesnacks.
Drikk i overkant av to liter vatn, kanskje eg skulle forsøke å auke mengden?

Treng nokon innspel no, eg blir litt frustert når det ikkje skjer noko. Dessutan synest eg det blir så vanskelig å fortelle til folk at eg et lavkarbo når ein ikkje ser nokon forskjell...

Hei samboern min gikk litt opp ibegynnelsen på lav.k ( mars 2010) for så og rase ned 26kg Bare vær tålmodig

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 15:05   #16
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Er dette riktig?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hei samboern min gikk litt opp ibegynnelsen på lav.k ( mars 2010) for så og rase ned 26kg Bare vær tålmodig

Takk for oppmuntring! Blei litt skuffa i dag.....

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 15:12   #17
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er dette riktig?

Jeg la også på meg de første 2 -3 ukene,men nå har jeg plutselig gått ned 3 kilo

Ha tålmodighet dere, er ikke alle som er heldige å raser ned første dagene, eller ukene for den saks skyld

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 15:28   #18
sulter
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 9
sulter er på en erverdig vei

Sv: Er dette riktig?

Jeg kan jo nevne at jeg har vært en del oppblåst,men vet ikke om jeg har hatt noe vann i kroppen.Før drakk jeg sjelden vann..kanksje to-tre glass i uken.nå drikker jeg over 1 liter per dag.Jeg har gått opp på vekten flere ganger for å forsikre meg om at jeg har gått ned disse 3,6kg.Men et bevis er at jeg faktisk har gått ned to cm i midjen.Uansett hva det er,oppblåst eller ei,så er jeg fornøyd jeg er under 70kg igjen.Det er lenge siden jeg har vært der for å si det sånn.
Til dere som ikke ser noe resultater,så vet jeg ikke hva jeg kan anbefale dere,siden jeg ikke har peiling.Men jeg holder meg på under 30 karbohydrater om dagen og spiser mest fett som smør og masse forskjellige type oster,majones og fløte.ellers så anbefaler jeg å drikke MYE vann!!!

__________________


sulter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 15:40   #19
tullemor74
Medlem
 
tullemor74 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 69
tullemor74 er på en erverdig vei

Sv: Er dette riktig?

Etter som jeg forstår skal man holde seg under 20 karbo om dagen de første 14 dagene...
Jeg begynte i dag..å følger ei venninnes opplegg...kutter ut alt som har sukker i seg å holder meg under 20 karbo...spent på fortsettelsen

Lykke til videre...å går du ned så fort, så er du vel i mål før du aner ord av det

tullemor74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 11:58   #20
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Er dette riktig?

en enkelt regne stykke skaldeman har funnet opp heter forholdstall.
du tar fett gr og deler på protein + karb, er tallet 1 el høyere er det ett godt tall.
feks kremfløte har pr 100 gr vare 38 gr fett, karb er 2.9 og protein 2,1.
regnestykket blir 38 dele på 5 = 7,6. supert forholdstall

  Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 12:59   #21
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Er dette riktig?

Opprinnelig lagt inn av sulter, her.

Jeg kan jo nevne at jeg har vært en del oppblåst,men vet ikke om jeg har hatt noe vann i kroppen.Før drakk jeg sjelden vann..kanksje to-tre glass i uken.nå drikker jeg over 1 liter per dag.Jeg har gått opp på vekten flere ganger for å forsikre meg om at jeg har gått ned disse 3,6kg.Men et bevis er at jeg faktisk har gått ned to cm i midjen.

Flott du har gått ned, og lurt med måleband! Men som folk seier, det kan vere ein del vatn i byrjinga. Det har ingenting med om du har drukke lite vatn før. Med mykje karbohydrat-eting, så lagrar kroppen vatn på ein heilt anna måte enn om du et lavkarbo/ketogent. 1 liter per dag er heller ikkje SÅ veldig mykje. Til samanlikning drikk eg vanlegvis minst 3.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 16:50   #22
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Er dette riktig?

Hei! Støtter formeltenkingen her. Dette skriver Skaldeman mye om! Man bør ha minst 70% fett, gjerne 75%. Så max 5% karber og resten protein.

Det ligger en del gratis programmer ute på nett hvor man kan legge inn det man spiser og automatisk få opp prosentdelingen på disse rettene.

Jeg har gått ned 6 kilo siden midten av januar, en kilo i uka er best, da mister man ikke så mye muskler

Typsk mat for en dag:

Brunsj: 2-3egg, stekt med en fløteskvett og med bacon eller røkelaks til. Litt ekstra med smør i eggerøra om laks.

Middag: Kotelett eller laksestykke med hvitløkssmør og blomkål/brokkoli-pure
Eller en halv kylling med litt grønt og aioli til.

Kvelds: tapas med ost, skinke, snøfrisk, oliven (spekeskinke med rødløk/timian-snøfrisk rullet inn i er utrooolig digg! ) - og et glass rødvin i helga, det er lov! )

Eller en boks tunfisk blandet med majones, litt løk, agurk og salat/spinat og oliven.

Da ligger jeg på en 73-75% i fettmengde og ca.3% karbo.
Lykke til!

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:

Sist redigert av Snorkfroken76 : 17-02-11 kl 16:52. Årsak: legge inn litt mer info
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 16:55   #23
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Er dette riktig?

Miste muskler?
Trodde ikke man gjorde det på lavkarbo, uansett retning, jeg!

0.5- 1.0kg vekttap pr uke er bra, for da klarer både hode, kropp og hud å følge med, men miste muskler......

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 16:58   #24
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Er dette riktig?

Trådstarter har ikke skrevet et innlegg på over en mnd snart - hvordan går det med "sulter" egentlig?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan dere si om dette er riktig? Tussi74 Ketolysekuren 51 13-12-10 16:26
Gjør jeg dette riktig? Fofa Ketolysekuren 3 19-09-10 20:23
Er dette riktig? Humle Ketolysekuren 2 01-06-07 18:15
er dette riktig ?? Ruska Induksjonen 3 26-01-05 16:19
er dette riktig? pandalakris Induksjonen 28 11-11-04 20:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no