Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Oopsie-roll

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-11-08, 14:55   #151
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Oopsie-roll

Og jeg tar en dæsj- går fint det også!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 15:12   #152
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av valleygirl, her.

Neste gang jeg lager, skal jeg smøre bakepapiret. De satt dønn fast! Måtte skjære med kniv for å skille dem fra papiret.

Har ikke problemer med mine, de sitter litt fast men det er mest pga
osten som rant utfor.. og jeg bruker bakepapiret mer enn en gang..
kiiip jeg Kanskje dere steker dem for lite? Jeg steker dem jo lengre
enn oppskriften siden jeg lager pizza av dem, og da får de jo noen minutter ekstra på sterkere varme.

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Smakte ikke egg i det hele tatt... beste jeg har smakt på lenge...av lavkarbo "loff/brød/pizzabunn"....og jeg er KRESEN

Jeg brukte creme fraiche i stedet for ost, det var det jeg hadde..så en halv ts jbkm.... Det ble god smak Neste gang skal jeg ha STORE muffinsformer og fylle de godt opp. Da blir det skikkelig bra! Øke til 1 ts jbkm...

Dette var moro å lære, sånn hvis man en dag ikke har smøreost.
Og det smaker IKKE egg! Riktig deilig er det

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 14:31   #153
*lilje*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 49
Innlegg: 38
*lilje* er på en erverdig vei

Sv: Oopsie-roll

Disse har blitt reddningen min!
Jeg elsker desverre brød, og savner mest av alt noe å legge pålegget på.

Har laget mange mange runder med disse nå.
Bakepulver har jeg kuttet helt ut. Det er jo nesten bare egg, og egg hever mer enn nok.

Anbefaler et produkt fra Tupperware som heter Speedy Chef (se tupperware.no)
Denne pisker eggehviten KNALL stiv på 15 sekunder.
Plommen og osten rører jeg bare ut i et glass med gaffel, og så vender jeg det i samme beholder som jeg har pisket eggehviten med en slikkepott.
Så enkelt ,og lite oppvask (alt går rett i oppvaskmaskina)

Og så steker jeg mine på 150g i 37 min på et TW silikon underlag . Dette kan brukes opp og opp igjen som bakepapir, og trenger ikke smøring.
Når de er ferdig stekt, snur jeg de, og slår av ovnen og lar de bare ligge inne i ovnen en stund til med den varmen som er igjen.
Da blir de PERFECT!!

I dag spiste jeg de med avokade, pepper, salt, paprika og kalkunskinke.
Legger en på topp og spiser de som en sandwich

*lilje* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 17:46   #154
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Teflonstekebrett? Hvor får man kjøpt det? Hørtes jo glimrende ut

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 17:50   #155
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Og en link til den "tingsten" som man pisker eggehvite med? Fant den ikke..

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 17:59   #156
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Tupperware!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 18:16   #157
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Hehehe..jeg så det var tupperware..men jeg skulle hatt linken...sett åssen dingsen så ut og HVOR man skal bestille. Orker ikke ha et tupperwareparty ei heller å gå i et..er litt ferdig med tupperwarepartyer.. det har blitt noen opp igjennom årene. Solgte det selv..for 20 år siden nok er nok!

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 19:26   #158
*lilje*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 49
Innlegg: 38
*lilje* er på en erverdig vei

Sv: Oopsie-roll

Trykk på magsinet inne på http://www.tupperware.dk/Norway/
Speedy Chef er på side 10
Silikon stekeunderlag er på side 27

Jeg får sikkert til å hjelpe deg med bestilling.

*lilje* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 11:09   #159
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av *lilje*, her.

Trykk på magsinet inne på http://www.tupperware.dk/Norway/
Speedy Chef er på side 10
Silikon stekeunderlag er på side 27

Jeg får sikkert til å hjelpe deg med bestilling.

Der fant jeg det ja... utrolig ulogisk side Men det silikonbrettet syns jeg var litt lite... må ha noe som fyller HELE plata synes jeg.

Men hvordan kan jeg bestille den vispesaken?

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 14:01   #160
*lilje*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 49
Innlegg: 38
*lilje* er på en erverdig vei

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Der fant jeg det ja... utrolig ulogisk side Men det silikonbrettet syns jeg var litt lite... må ha noe som fyller HELE plata synes jeg.

Men hvordan kan jeg bestille den vispesaken?


Silikon underlaget dekker hele plata. (så sant du ikke har en veeeldig gammel ovn med ekstra store plater)
Jeg lager hele ooopsi oppskriften på. Og steker feks skuffekaker på.
Du kan skrive mail til meg på tovelid@online.no så kan jeg hjelpe deg.

*lilje* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 20:47   #161
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oopsie-roll

*lilje*: har tenkt å prøve meg på denne i morgen og har bare et spm. til deg anngående siste du sier her, kan jeg steke røren i langpanne sånn som med lappene?

Lappene mine ble nok ikke helt bra ser jeg, eggehviten datt helt sammen, så de er skikkelig tynne, og det skal de vel egentlig ikke være- men de smakte godt lell

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 20:58   #162
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Oopsie-roll

Kan disse fryses?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 21:00   #163
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Ja...og tines... like gode etter en tur i fryseren.

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 21:03   #164
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Oopsie-roll

Flott!!! Tusen takk for svar!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 21:55   #165
going down
Medlem
 
going down sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 81
going down er ny på veien

Sv: Oopsie-roll

Har prøvd meg på mange runder med Oopsie-rolls og ikke blitt helt fornøyd. Sist gang blandet jeg en toppet t-skjee bakemix fra ketolyse i oste-egge-blandingen, og de ble perfekt! Litt mer brødaktig Elsker å endelig kunne spise leverpostei med majones og agurk

going down er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 00:17   #166
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.455
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Smart kommet på, Going!

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 01:19   #167
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

åååh! takk for tipset going down! Dette skal testes!!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 09:45   #168
Snuppa
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 46
Innlegg: 16
Snuppa er ny på veien

Sv: Oopsie-roll

Nå har jeg min første ladning med oopsi i ovnene, de ser høye og fine ut roreløpig. Gleder meg til frokost

__________________
Den store nedturen 2009
Fra 18 mai
Snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 21:14   #169
Gunhild
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 86
Gunhild er en juvelGunhild er en juvelGunhild er en juvel

Sv: Oopsie-roll

Wow.... Endelig noe som IKKE smaker egg... selv og dette er nesten bare egg....
Jeg lagde de med Philadelphia Light (med hvitløk og urter) Det ble veldig godt

Det viktige er jo å ha noe å legge det gode pålegget på (og det i store mengder....)

Gleder meg vilt til leverpostei og agurk..... Salat, skinke og masse ost i en "dobbeltdekker"....
Blir litt deilig å slippe alle disse *frø-brød-tingene*... for de ble jeg litt lei av.... Dette er i alle fall en god variasjon til "knekkebrødene" som jeg baker...

Genialt....

(psssst... og et lite tips (mulig det er nevnt i tråden tidligere... har ikke lest hele..) Hvis man har en liten 1/2 ts eller no' sånt med salt sammen med eggehvitene så er det lettere å få de skikkelig stive....)

__________________
Mange klemmer fra Gunhild
Gunhild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 21:02   #170
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Nå har jeg vært inne å lest gjennom alt i den linken som er i det første innlegget her. Såååååå mye godt man kan lage med denne oopsie-røra da gitt!!!

I morgeg skal jeg prøve en slags vannbakkels. Skal i bursdag og har bakt gulrotkake og sjokoaldekake til ALLE DE ANDRE. men det skal jo ikke JEG ha.... Skal ta med oopsie vannbakkels og noen biter av den brownien jeg laget her om dagen

Så kan de andre bare sitte der med sukkeret sitt!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 17:08   #171
Stella
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Aust Agder
Alder: 40
Innlegg: 106
Stella er på en erverdig vei

Sv: Oopsie-roll

Må være noe feil med mig ... Likte de ikke i det hele tatt og ja de smakte egg

Stella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 19:51   #172
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: Oopsie-roll

Prøvde du å krydre dem, Stella? Jeg laget dobbelt porsjon, krydret halvparten med litt salt, oregano og noe annet - den andre halvdelen hadde jeg splenda i. De smakte egentlig veldig lite, og kunne ikke merke eggesmak. Men det var så deilig å ha noe å putte pålegg på! La dem i hver sin boks i kjøleskapet og smurte meg 2-3 ettersom jeg hadde lyst på, med økologisk peanøttsmør (inneholder ikke sukker, bare peanøtter, salt og olje), men jarlsberg/sennep, med krem og bittelitt sukkerfritt eple/pæresyltetøy (fra lerum, veldig godt!). Nå har jeg kjøpt sylte også. Synes det er deilig å vite at det er eggeproteiner i lappene, så gjør det ikke så mye om det ikke er så mye protein i pålegget.

Men for all del, det er lov å ikke like dem, altså. Man klarer seg jo fint uten. Brød vil jeg ikke kalle det, men noe å holde maten i. Det hadde jeg visst savnet

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 09:17   #173
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av Stupedama, her.

Prøvde du å krydre dem, Stella? Jeg laget dobbelt porsjon, krydret halvparten med litt salt, oregano og noe annet - den andre halvdelen hadde jeg splenda i. De smakte egentlig veldig lite, og kunne ikke merke eggesmak. Men det var så deilig å ha noe å putte pålegg på! La dem i hver sin boks i kjøleskapet og smurte meg 2-3 ettersom jeg hadde lyst på, med økologisk peanøttsmør (inneholder ikke sukker, bare peanøtter, salt og olje), men jarlsberg/sennep, med krem og bittelitt sukkerfritt eple/pæresyltetøy (fra lerum, veldig godt!). Nå har jeg kjøpt sylte også. Synes det er deilig å vite at det er eggeproteiner i lappene, så gjør det ikke så mye om det ikke er så mye protein i pålegget.

Men for all del, det er lov å ikke like dem, altså. Man klarer seg jo fint uten. Brød vil jeg ikke kalle det, men noe å holde maten i. Det hadde jeg visst savnet


Jeg brukte de som pølsebrød forrige søndag jeg

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 17:19   #174
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: Oopsie-roll

Smart Elian! Har du funnet noen lure pølser?

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 19:27   #175
Stella
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Aust Agder
Alder: 40
Innlegg: 106
Stella er på en erverdig vei

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av Stupedama, her.

Prøvde du å krydre dem, Stella? Jeg laget dobbelt porsjon, krydret halvparten med litt salt, oregano og noe annet - den andre halvdelen hadde jeg splenda i. De smakte egentlig veldig lite, og kunne ikke merke eggesmak. Men det var så deilig å ha noe å putte pålegg på! La dem i hver sin boks i kjøleskapet og smurte meg 2-3 ettersom jeg hadde lyst på, med økologisk peanøttsmør (inneholder ikke sukker, bare peanøtter, salt og olje), men jarlsberg/sennep, med krem og bittelitt sukkerfritt eple/pæresyltetøy (fra lerum, veldig godt!). Nå har jeg kjøpt sylte også. Synes det er deilig å vite at det er eggeproteiner i lappene, så gjør det ikke så mye om det ikke er så mye protein i pålegget.

Men for all del, det er lov å ikke like dem, altså. Man klarer seg jo fint uten. Brød vil jeg ikke kalle det, men noe å holde maten i. Det hadde jeg visst savnet

Nej jeg lagte de uten krydder, men tror ikke det var smagen som var så feil men mere konsistensen - vet ikke helt jeg . Prøvde å lage minipizza dagen etterpå men den ble svidd og smagte helt grusom
Vil prøve igjen en gang med noe krydder eller sødt.
Kanskje det er fordi jeg ikke savner brød så veldig mye.

Stella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
brøderstatning, oopsie


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no