Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kaffe?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-07, 11:14   #1
ninni
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 35
ninni er på en erverdig vei

Kaffe?

det er så mange meninger om kaffe, jeg lurer på om det er bra å drikke det på lav carbo diett og en ting til jeg lure på er er det opptimale på lav carbo å ikke spise noe brød eller knekkebrød. er det da bedre å spise en gulerot om man er litt sulten.

jeg ser at det er mange meninger om hva man skal spise men ikke hva som faktisk er best.

kansje jeg er dum men denne hjernen har mange spørsmål hehe

og finnes det en liste over hva som har minst carbo i seg noe sted

ninni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 11:21   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: kaffe?

Opprinnelig lagt inn av ninni, her.

det er så mange meninger om kaffe, jeg lurer på om det er bra å drikke det på lav carbo diett og en ting til jeg lure på er er det opptimale på lav carbo å ikke spise noe brød eller knekkebrød. er det da bedre å spise en gulerot om man er litt sulten.

jeg ser at det er mange meninger om hva man skal spise men ikke hva som faktisk er best.

kansje jeg er dum men denne hjernen har mange spørsmål hehe

og finnes det en liste over hva som har minst carbo i seg noe sted

Jeg kan drikke masse kaffe... Mange opplever "brems" i vektnedgangen ved inntak av kaffe. Mange bytter til koffeinfri..
På ketolyse skal man ikke spise brød, knekkebrød....Eller gulrot...

Matvaretabellen er fin å bruke til å finne ut antall karber i mat og drikke...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 11:23   #3
ninni
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 35
ninni er på en erverdig vei

Sv: kaffe?

hvor finner man da en slik liste?

ninni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 11:25   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: kaffe?

http://www.lavkarbo.no/

Fremsiden her på forumet...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 11:29   #5
ninni
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 35
ninni er på en erverdig vei

Sv: kaffe?

tusen takk gerd..

ha en fin fin dag

ninni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 11:31   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: kaffe?

Ha en flott dag, du også.

Bare stille spørsmål viss det er noe du lurer på

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 11:19   #7
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: kaffe?

Vanlig kaffe (med koffein) er vanligvis ikke noe skadelig hvis vi ser på den fra akkurat det synspunktet. Den er stappfull av antioksidanter, ser ut il å ha en viss beskyttende effekt mot Parkinson, Alzheimer, diverse krefttyper, diabetes, til og med god for nyrene.

En myte om slik kaffe er at den er så vanndrivende. Kaffe er ikke vanndrivende. Den er det kanskje om man er uvant med kaffe og starter med store mengder, men kroppen venner seg fort og da er den ikke vanndrivende.

Det som gjør at enkelte kan bremse sin vektnedgang med bruk av kaffe er at den nok for enkelte kan stimulere insulinproduksjonen, mener noen, men det kan også ha vært misforstått da mange til nettopp kaffe bruker sukker, kaker o.l. Litt omstridt akkurat det der.

Kaffens antatte skadelighet synes mest å ha oppstått innen helsekostmiljøer o.l. Noen mente til og med at den fremmet blærekreft, men det er ingen ting som tyder på det når man har testet påstanden.

  Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 11:30   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: kaffe?

...Likevel kom jeg over mitt platå etter å ha kuttet ned fra 8-10 kopper til en stor om morran.
Jeg tror det er veldig individuellt. At det skal påvirke blodsukkeret er påstått, om det er sant vet jeg virkelig ikke fra et vitenskapelig ståsted.
Men jeg tviler uansett på at for mye av noe som helst er bra. Og ti kopper, heh.. Ikke alltid like deilig å være i kroppen min på slutten av en stresset dag på skolen med kaffekoppen limt til hånda.

Men, satan, det er GODT da!
Mye av tilfredsstillelsen min er å sette på kaffe på morran, og kjenne lukten av den bre seg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 10:30   #9
lilletrine
Medlem
 
lilletrine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 212
lilletrine har en fantastisk aura rundt seglilletrine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: kaffe?

Ikke for å komme her å være påståelig...men jeg har aldri gått så mye ned i vekt som siden jeg begynnte å drikke kaffe.
Drikker MANGE kopper traktekaffe og espresso.
De dagene jeg drikker lite kaffe føler jeg at jeg legger fortere på meg.
Forbrenningen?
Eller bare det at kaffe er vanndrivende.
Men så er jeg flink å drikke 2-3 liter vann hver dag.

Og en ting til som er bannlyst...jeg bruker suketter i kaffe'en min...

lilletrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette<3 Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 11:42   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kaffe?

Lilletrine: du er jo bare et kremekspempel på at mennesker er forksjellige.
Jeg vet ikke hva toleransen min er for kunstig søtning, men jeg er ikke så opptatt av søte ting, men at det hjalp for meg å kutte en del ned på kaffen er jeg ikke i tvil om.

Men da jeg var på en kafé her i går, påstod hun bak disken at all te har koffein i seg, også grønn te. Eneste unntaket er fruktte o.l.
Noen som kan si noe om det???
Ble litt forvirra, da jeg har begynt å drikke mer te enn jeg gjorde før... Og grønn te ikke minst

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 12:29   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kaffe?

Grønn te inneholder også koffein ja....

Jeg får dra fram litt teori fra lindbergkurset igjen da når det gjelder kaffe
Kurslederen sa at den viktigste årsaken til at hun ikke anbefalte kaffe var at den senker blodsukkeret (på samme måte som sigaretter) og at kaffe på tom mage kan trigge søtsuget. I tillegg har veldig mange en vane med kaffe og sjokolade/kaffe og kaker som gjør at den rent psykologisk trigger søtsuget fordi man liksom må ha den lille vanen. Men lindbergbøkene sier man kan drikke 3-4 kopper så hun mente hvis man ikke har noen sånne "linkinger" så var det helt OK.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 16:25   #12
ninni
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 35
ninni er på en erverdig vei

Sv: Kaffe?

hei ja nå drikker jeg kaffe vær dag drikker den coffe slender ( den er laget på grønne kaffebønner) jeg skal ikke mere ned og hadde funnet det jeg kunne spise for å holde meg stabil.

men de ukene jeg har drukket kaffe har jeg gått mere ned ca 3 kg så det virker som om det har satt opp min forbrenning. har også sukketter oppe i.
så resultate mitt er at jeg kan spise litt ekstra :-)

men så har ikke jeg noen samenligninger med kaffe og kaker da så det trigges ikke av den grunn.

kaffe er godt og jeg er sikkert litt rar men jeg kan drikke kaffe om kvelden og faktisk bli søvnig

?????

ninni

ninni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 17:55   #13
lilletrine
Medlem
 
lilletrine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 212
lilletrine har en fantastisk aura rundt seglilletrine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kaffe?

Da er jeg heldig

Jeg blir søvning av og til når jeg drikker kaffe jeg også.
Har aldri forstått det, for om morgenen virker den oppkvikende.
Men om ettermiddagen så kan en espresso være rene sovemedisinen.
Har alltid undres over det, så om noen har svaret hadde det vært kanon

lilletrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette<3 Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 19:48   #14
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a
Unhappy

Sv: Kaffe?

Opprinnelig lagt inn av lilletrine, her.

Da er jeg heldig

Jeg blir søvning av og til når jeg drikker kaffe jeg også.
Har aldri forstått det, for om morgenen virker den oppkvikende.
Men om ettermiddagen så kan en espresso være rene sovemedisinen.
Har alltid undres over det, så om noen har svaret hadde det vært kanon

I gamle dager, da jeg var ung (av år) , het det seg at når man ble trøtt av kaffe om kvelden, så var det et tegn på at man var begynt å bli gammel. Jeg blir opplagt av kaffe om kvelden.

Her kan man bare spekulere. Om morgenen er du vanligvis uthvilt, selv om du kan føle deg trett. Koffeinet har jo en viss oppkvikkende effekt og sparker deg i gang. Du kommer jo i gang av deg selv også, mn en koselig kaffekopp, som du liker, og litt hjelp av stimuli kvikker deg.

Om ettermiddagen? Kanskje er du sliten og psykisk trett......Hva om du IKKE drikker kaffe? Blir du døsig da? Selv er jeg uansett litt trett om ettermiddagen.....

Koffeinet kan jo også virke beroligende --- om man er blitt "avhengig".
Da roer kroppen seg når den får sitt.

Hvem vet?

  Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:28   #15
lilletrine
Medlem
 
lilletrine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 212
lilletrine har en fantastisk aura rundt seglilletrine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kaffe?

Ja, tankegangen er jo logisk
Men en ettermiddag uten kaffe tror jeg ikke at jeg klarer.
Er nok litt nedfor og stresset for tiden også...
MEN drikker jeg veldig store mengder blir det oppkvikkende igjen.
Det er bare det at da sover jeg så urolig også

lilletrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette<3 Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 09:30   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kaffe?

Eneste kaffekoppen jeg etterhvert fant ut at jeg var avhengig av, er den på morran. Da er det så stille og fint, jeg og kjæresten min står opp grytidlig, selv om jeg som regel ikke skal noe før tidligst ni, så synes jeg det er stas å stå opp sammen med ham, sette på kaffe og bare døse til Frokost-TV med en stor kopp kaffe.
I helgene slacker jeg også på kravene med kaffen. Virkningen jeg ellers har merket er at jeg er mindre "sur" i magen. Det skal nevnes at jeg hadde magesår da jeg var 24. At det kan ha noe å si for meg.
Jeg har egentlig aldri hatt det forholdet til kaffe at det skal kombineres med annet enn kanskje røyk. Jeg begynte å drikke kaffe på videregående da det nærmet seg eksamenstid, og det var liksom det nærmeste vi kom oppkvikkende greier, ettersom amfetamin-markedet i Trysil var ganske flatt på den tiden, Bare tøyser.

Men det ser ut til at det har lite å si for de fleste. Eneste poenget kan vel være å kutte ned, eller ut dersom man merker at vekta stagnerer.

Når det gjelder fruktte o.l, er blitt veldig glad i f.eks eple og kanel-te, og tyrkisk krydderte. Men vil det være noen verdier av sukker i fruktte, altså fruktose? Og er det koffein i chai?
Vil bare være obs på det. Nå som jeg har kutta ned kaffen er jeg litt mer følsom for koffeinen, merker jeg...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 10:22   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kaffe?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

ettersom amfetamin-markedet i Trysil var ganske flatt på den tiden, ...

Trodde det var stabilt høyt jeg med alle de svenske feristene (feriegjester, ikke fe-rister... ) og den hippe vestkantungsommen

Jeg blir også sløv av kaffe om kvelden, i ca 40min, så blir jeg veldig oppkvikka og det kan holde i timesvis. Så hvis jeg drikker kaffe seint må jeg passe på å legge meg ganske raskt. Men som det ble nevnt over sover jeg også urolig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 11:08   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kaffe?

Nå, det gikk vel mer i kola blant de menneskene, som vi hippislaskerokkerne holdt oss langt unna... Turister og innbygdinger don't mix much...

He, men jeg tror ikke kjemisk dop var så eksisterende i vår bevissthet uansett. Bare tulla også da. Kaffe hjelp i alle fall meg gjennom eksamen da jeg var fersk konsument på den tiden for en mange herrens år siden. Eller 10-12 å i alle fall.
Nå merker jeg ikke effekten like sterkt, kaffeskjelven er en saga blott, men merker littegrann mer nå som jeg har kutta ned.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 11:22   #19
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Kaffe?

For meg, som begynte med dette på grunn av reaktivt blodsukker med alt hva det førte med seg, så er det helt klart at kaffe øker insulinproduksjonen, og at jeg dermed får symptomer på lavt blodsukker. Veldig ubehagelig!
Men om jeg drikker den med melk eller fløte, (og det gjør jeg alltid) så hjelper det. Dessuten holder jeg meg til en-to kopper om dagen.
Må liksom ha det.

Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 11:27   #20
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kaffe?

Opprinnelig lagt inn av Manina, her.

For meg, som begynte med dette på grunn av reaktivt blodsukker med alt hva det førte med seg, så er det helt klart at kaffe øker insulinproduksjonen, og at jeg dermed får symptomer på lavt blodsukker. Veldig ubehagelig!

Å, er det dèt som er kaffeskjelven?? Det har jeg aldri tenkt på... Koblet ikke engang det med lavt blodsukker av kaffe til kaffeskjelven jeg..

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 11:40   #21
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Kaffe?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Å, er det dèt som er kaffeskjelven?? Det har jeg aldri tenkt på... Koblet ikke engang det med lavt blodsukker av kaffe til kaffeskjelven jeg..

Kaffeskjelven trenger ikke være en reaktiv hypoglykemi...koffein er sentralstimulerende...og slik vil den kunne gi skjelvinger, søvnløshet, uro, etc...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 22:32   #22
lilletrine
Medlem
 
lilletrine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 212
lilletrine har en fantastisk aura rundt seglilletrine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kaffe?

Kanskje det ikke er så dumt jeg bruker kanel i espressoen da...med tanke på blodsukkeret

lilletrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette<3 Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 12:45   #23
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Kaffe?

Denne dytter jeg litt i, for jeg mistenker at jeg er i klubben til lilletrine og ninni. Kuttet flinkt ut kaffe da jeg begynte på induksjon fordi Atkins sa det. Gikk uten i 2 1/2 måned. Og nå, da jeg har gitt opp og begynt å drikke det igjen, føles det jammen som om kroppen er tilbake i gir. Vektnedgangen har gått veeeeldig sakte for meg, sikkert fordi jeg ikke skal ned så mye, men nå tror jeg det går nedover!

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Koffeinfri kaffe Tuttan Spørsmål og svar 4 22-02-07 20:27
Koffeinfri kaffe Bridget Lavkarbo generelt 4 13-06-06 21:18
Effekten av lavkarbo-diett på migrenepasienter? themonk Lavkarbo generelt 9 24-05-06 14:18
Paulun og kaffe siv_a Lavkarbo generelt 5 20-10-05 17:30
Du går ikke ned pga. kaffe! Marianne Generell ernæringsdebatt 42 24-02-05 03:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no