Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvor er vanntråden?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-01-08, 13:24   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Hvor er vanntråden?

Er noen som vet hvor på forumet jeg kan finne den tråden hvor det står om viktigheten av å drikke vann?

Jeg husker det var bilder av cellerne i kroppen osv og hvordan de reagerte når de fikk vann osv. Og det stod masse om hvorfor vi skal drikke vann og hvor mye pr dag osv...

Noen som vet?

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 13:29   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvor er vanntråden?

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ke+vann&page=5

Her er den.

Hovedinnlegget er borte, Ziggy har sletta det. Men les gjennom hele trådet, kan jo hende at noen har quouta det...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 10:56   #3
Oban
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 148
Oban er på en erverdig vei

Sv: Hvor er vanntråden?

Jeg ble også veldig nysgjerrig på hva som stod i det første innlegget i denne tråden. Har søkt litt, og funnet dette : Link til Ziggy's egen blogg . Tror det må være den.

__________________



Min journal
Oban er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 17:35   #4
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Hvor er vanntråden?

Opprinnelig lagt inn av Oban, her.

Jeg ble også veldig nysgjerrig på hva som stod i det første innlegget i denne tråden. Har søkt litt, og funnet dette : Link til Ziggy's egen blogg . Tror det må være den.


Så bra!! Det var det jeg lette etter!! Takk

Hvorfor er det sletta herfra tro?

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg sprekker hver helg nå !!! Ruska Induksjonen 8 22-03-05 09:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no