Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Er det noen som er kommet inn i sin andre uke på SB her?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-09, 20:09   #1
Lavapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 22
Lavapia er på en erverdig vei
Smile

Er det noen som er kommet inn i sin andre uke på SB her?

Heisann,lurer bare hvordan det går med dere andre som er starta på SB??? Jeg synes det går kjempe fint,kiloene har forsvunnet ganske fort. Faktisk 7 på 10 dager:-)) Men jeg savner veldig både brød og frukt,så jeg gleder meg veldig til å begynne å spise litt mer vanlig mat. Å det verste som er,er at jeg har fått totalt stygga på egg...... hmm lurer på hva jeg skal spise da???

Lavapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 21:39   #2
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Er det noen som er kommet inn i sin andre uke på SB her?

Opprinnelig lagt inn av trhugo@online.no, her.

Heisann,lurer bare hvordan det går med dere andre som er starta på SB??? Jeg synes det går kjempe fint,kiloene har forsvunnet ganske fort. Faktisk 7 på 10 dager:-)) Men jeg savner veldig både brød og frukt,så jeg gleder meg veldig til å begynne å spise litt mer vanlig mat. Å det verste som er,er at jeg har fått totalt stygga på egg...... hmm lurer på hva jeg skal spise da???

Jeg begynte rett i fase 2 jeg da, etter seks uker paa ketolyse uten aa gaa annet enn opp. Jeg har minsket tre centimeter i midjen paa halvannen uke, saa noe skjer endelig

Jeg henger enda mye i fase1-mat - spiser masse salat med kyllingfilet og balsamicodressing, wok, fisk med ovnsbakte gronnsaker. Spis middag til frokost, saa blir det saa bra saa.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 16:40   #3
Lavapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 22
Lavapia er på en erverdig vei
Smile

Sv: Er det noen som er kommet inn i sin andre uke på SB her?

Ja man merker jo på klærne at man minker rundt omkring:-)) Men jeg tok ingen startmål av meg selv anna enn vekta,så det er den jeg forholder meg til. Jeg har i dag bakt noen kanon grove brød,ala ingers rugbrød,men med grovere mel,de var kjempe gode. Jeg måtte bare ha litt sånn mat. Men satser på å fortsette enda i mye fase 1 mat. Jeg har kommet så godt igang nå,så det er jo gøy. Lykke til.

__________________
Førstegangs SB
Lavapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 17:24   #4
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Er det noen som er kommet inn i sin andre uke på SB her?

Opprinnelig lagt inn av trhugo@online.no, her.

Ja man merker jo på klærne at man minker rundt omkring:-)) Men jeg tok ingen startmål av meg selv anna enn vekta,så det er den jeg forholder meg til. Jeg har i dag bakt noen kanon grove brød,ala ingers rugbrød,men med grovere mel,de var kjempe gode. Jeg måtte bare ha litt sånn mat. Men satser på å fortsette enda i mye fase 1 mat. Jeg har kommet så godt igang nå,så det er jo gøy. Lykke til.

Lykke til du også!

Brød klarer jeg meg veldig godt uten, jeg er ikke noe brødmenneske. Jeg spiser lavkarbotortillas (50 kcal og 3 net karbo pr stk) med pålegg og så baker jeg eggemuffins med spinat og feta (mulig at det må bli noe lettere ost fremover).

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 19:11   #5
Lavapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 22
Lavapia er på en erverdig vei
Smile

Sv: Er det noen som er kommet inn i sin andre uke på SB her?

Takk:-))

Men du,de lavkarbotortillaene,hvor får du kjøpt dem? Har du oppskrift på de spinat og feta muffinsene? Jeg har jo fått helt stygga på egg,så derfor går jeg over til litt brød. Blir jo å fortsette med mest salat,men godt med litt forandring. Kjenner jeg savner litt søtt no......

__________________
Førstegangs SB
Lavapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 05:12   #6
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Er det noen som er kommet inn i sin andre uke på SB her?

Opprinnelig lagt inn av trhugo@online.no, her.

Takk:-))

Men du,de lavkarbotortillaene,hvor får du kjøpt dem? Har du oppskrift på de spinat og feta muffinsene? Jeg har jo fått helt stygga på egg,så derfor går jeg over til litt brød. Blir jo å fortsette med mest salat,men godt med litt forandring. Kjenner jeg savner litt søtt no......

Jeg bor i USA, så her får jeg kjøpt lavkarbotortillas på butikken. Men når du kommer over i fase2 kan du jo spise whole wheat tortillas i noe begrenset grad. Ellers kan tortillas fra Mama Lupa bestilles fra netrition.com.

Spinat og fetamuffins fant jeg her i oppskriftsforumet, men gjorde dem SB-vennlig. De blir litt på slump, sånn cirka 6 egg, en halv pakke frossen spinat og litt fersk, 100 gram feta og bittelitt kaffefløte for å binde sammen (kan sikkert bruke melk også). Neste gang tror jeg jeg skal ha litt johannesbrødkjernemel i for bedre sammenbinding. Sist hadde jeg også kalkunbacon i - nammenam.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
Er det noen andre Skaldeman'ere her? Merete A Spis deg ned i vekt med Skaldeman 38 29-11-09 16:25
Noen andre som er HELT NYE? Nok_er_nok Spørsmål og svar 13 26-11-09 19:21
Ny her. Starter 1. februar. Noen andre? jannemor Ketolysekuren 19 02-02-09 11:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no