Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Eat-dietten

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-11-05, 21:43   #1
Katrine
Medlem
 
Katrine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 43
Innlegg: 70
Katrine er på en erverdig vei

Eat-dietten

Har bare et lite spm... er det er grunn til at eat (low carb) kuren ikke er med på denne nettsiden?

Katrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-11-05, 22:25   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Eat-dietten

Eat er med de, men ikke spesifikt med fordi eat bare har kurs - altså er en kommersiell diett. Hadde eat-dietten blitt gitt ut som en bok (altså blitt en diett du kunne følge "på egenhånd") så hadde den nok fått sitt eget underforum også.

Vi har / har hatt flere medlemmer som har fulgt eat kurs.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 13-11-05, 22:40   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Eat-dietten

Og som supplement til HP's kommentar:

Siden forumet er brukerstyrt er det også de som selv går på Eat dietten og kjenner den som i tilfelle må skrive om den. Og siden det er så få (eller ingen akkurat nå så videt jeg vet) her inne som følger den, blir det heller ikke skrevet noe...... Litt synd egentlig, for vi vil jo gjerne ha et bredt spekter her.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-11-05, 10:42   #4
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Eat-dietten

tja Eat er vel ikke en egen diett ,men en sammensetning av flere dietter.
Når jeg gikk eat kurs, så var det først Atkins de første 4 ukene, så innføring av blodtypedietten og tilslutt litt om steinalderkosthold.

Eat må (som alle andre dietter)tilpasses til deg som person og hva som er riktig for deg. Det betyr at noen velger Atkins og andre blodtypedietten som kan gi helt ulike kosthold.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
EAT dietten bibba Lavkarbo generelt 1 11-05-05 10:26
Den profetiske dietten mam Atkins kosthold 3 07-11-04 13:23
South beach vs. Atkins vs. Eat vs. Sonen Marianne Andre dietter 11 26-10-04 10:14
The Feline Diet (Katte dietten) Nille Livets lyse side 0 29-03-04 00:29
Ta blodprøve før du begynner på dietten. Begod Induksjonen 3 29-01-04 17:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no