Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Pause fra internett

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-06-07, 10:12   #1
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Pause fra internett

Jeg ser at internettbruken min øker. Og det har jeg egentlig ikke tid til. Jeg tror ikke at jeg er her spesielt mye, men jeg har så mye annet å gjøre. Hus, hage, jobb, to barn.

Husarbeidet er blitt kraftig forsømt i to år, minst. Jeg er lei av panikkrydding 10 min før det kommer besøk. Det består av å stappe inn i plastposer og stappe det på soverom eller i skap. Og så blir det ikke gjort noe mer med det før neste gang det stappes noe oppå. Hadde trengt en god, gammeldags rundvask. Vi fylte opp en container på 10 kubikk, men det merkes knapt nok. Nå er det normalt overfylt her, ikke unormalt overfylt.

Typisk, nå får vi gjester kl 15 og ikke noe er klart. Og hvor sitter jeg? På pc'en!

Oppussing - det er masse som kan gjøres. Jeg sitter og ser på pene hus på internett og ønsker jeg hadde det sånn.

Jeg ser at mannen min er like ille eller verre. Det er sånn at vi sitter på hver vår pc, eller så ser den ene tv mens den andre er på internett. Jeg må snakke med han om det. Vi må ha noen rutiner. Vi er ikke tenåringer lenger, jeg blir frustrert av rot og skitt.

Jeg har ferie nå, og vil ikke sose bort den foran pc'en. Skal leve som før bredbånd, da hvert minutt online kostet penger. Skal bare bruke tid på nettbank og slette spam på mailen. Kan ikke la det bli 30 min, og så en time.

Det blir mindre å høre fra meg, men jeg blir ikke borte for godt!

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 10:35   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Pause fra internett

Godt å vite at du ikke blir borte for godt

hva med å lage en arbeidsliste? at du tar et par rom hver dag, som du rydder og vasker? Jeg har det sånn, og da bruker jeg en time på husarbeid hver dag. Det føles ikke som noe pes, og jeg gjør det så tidlig på dagen som mulig. Når jeg er på skolen så tar jeg det rett etter middag osv...

Uanset så håper jeg vi får se deg litt her inne i allefall

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 12:46   #3
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Pause fra internett

Skjønner veldig godt frustrasjonen din. Når man først slår på pc-en er det ikke lett å rive seg løs ...

Det er jo så trivelig, interessant og sosialt å være her også! Men jeg merker at hvis jeg ikke har på pc-en en dag, så har jeg mer krefter til andre ting.

Jeg har hatt flere lange perioder borte fra forumet selv jeg ... men jeg vender visst alltid tilbake

Håper du finner en løsning som blir bra for deg Og at du fortsetter å komme innom innimellom!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 13:17   #4
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Pause fra internett

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Jeg har ferie nå, og vil ikke sose bort den foran pc'en.


Yess, please! Jeg henger med på den der. Det er så trist å bruke så mye tid foran skjermen.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 14:07   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Pause fra internett

Melder meg på jeg også!!!!!

Blir litt rart å få et par timer ekstra til rådighet hver dag

GOD SOMMER!!!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 21:16   #6
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Pause fra internett

Har klipt plen og vært ute i 4 timer i dag, så nå bevilger jeg meg en kosestund mens det er fotball på tv....

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fra "dum" til geni med Eye q ?? elian Kosttilskudd 3 30-01-11 02:01
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 19:41
Utviklingen i Norsk kosthold 2005 Fedonisten Generell ernæringsdebatt 6 04-02-06 08:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no