Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 30-01-10, 12:18   #1151
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kremtoppen, her.

Jeg lurer på om frøene i vaniljestangen Må varmes/kokes opp for å gi smak, eller kan den has rett i fløten når jeg pisker krem. Vil jeg få vaniljesmak av kremen da?

I følge denne oppskriften fra Tine, trenger en ikke koke frøene:

Kremostkrem:
1½ dl Kremfløte
3 ss splenda (her har jeg byttet ut sukkeret i orginaloppskriften)
Frø fra ½ vaniljestang
100 g Kremost Naturell

Visp kremfløte til krem sammen med søtningsmiddel og frøene fra vaniljestang. Bland inn kremosten.

Så svaret er ja

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 30-01-10, 12:42   #1152
Kremtoppen
Medlem
 
Kremtoppen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Vest-Agder
Innlegg: 52
Kremtoppen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ååå, tusen takk da er jeg redda

Kremtoppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP/maks 60 karber
Gammel 30-01-10, 12:52   #1153
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Velbekomme

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 31-01-10, 13:21   #1154
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Som sagt gikk klistremerket av med litt tålmodighet .

Ja, jeg har jo noen flere domestiske spørsmål:
-Hva slags varmovn kan man ha på et bad? Et biiiittelite bad may I add
-Hva skal til for å montere blandebatteri? Som det er nå så er dusjen kobla direkte til krana, sånn at jeg må slå på krana først, og så trykke på en knapp på dusjhodet, og jeg ser at utvalget av sånne vekselsdusjer er heller tynt ...
-Hva varmer mest og tar minst strøm av oljefyrovn og panelovn?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 31-01-10, 14:04   #1155
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

-Hva slags varmovn kan man ha på et bad? Et biiiittelite bad may I add
Ingen mens du dusjer! Ellers hva som helst!
-Hva skal til for å montere blandebatteri? Som det er nå så er dusjen kobla direkte til krana, sånn at jeg må slå på krana først, og så trykke på en knapp på dusjhodet, og jeg ser at utvalget av sånne vekselsdusjer er heller tynt ...
En autorisert rørlegger og et blandebatteri!
-Hva varmer mest og tar minst strøm av oljefyrovn og panelovn?
I følge Gubben oljefyrovn!

Regner med at du har sovet godt i natt!
Jeg er støl i flyttemusklene mine!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 31-01-10, 14:32   #1156
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

-Hva slags varmovn kan man ha på et bad? Et biiiittelite bad may I add

Har en bitteliten vifteovn som vi kjøpte på Clas Ohlson som er helt super! Den er lett å flytte rundt på etter behov og varmer bra mtp størrelsen
En slik burde være greit på et lite bad? Lett å flytte på når man skal dusje

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-01-10, 14:44   #1157
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

er vel ikke lov med flyttbar ovn på badet , må ha en som er montert fast oppunder taket

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg
Gammel 31-01-10, 14:53   #1158
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nei.

Det kan også være fastmonterte veggovner, men disse skal være godkjent for våtrom med det det medfører av jording osv. Samsvarserklæring fra elektriker skal foreligge.

Flyttbare ovner kan man bare glemme hvis man skal følge forskriftene og ikke risikere avkorting av forsikringssum. Eller bli grillet av elektrisitet.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 31-01-10, 14:55   #1159
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Må være fastmontert, men ikke oppunder tak. Den må derimot være sprutsikker og konstruert for bruk i våtrom.. På et såpass lite bad tror jeg likevel at jeg hadde gått for en enkel stråleovn, montert over døren. Hvis den da er lovlig i dette rommet, skal være en viss avstand til "spruten", tror de må monteres utenfor våtsonen.. Helt sikkert et spørsmål for en elektriker

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 31-01-10, 15:10   #1160
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Elektriker ... Det høres veldig dyrt ut, altså. Badet mitt er to kvadratmeter, maks. Kan jeg ikke bare gå på en sjappe som selger varmeovner og be om en bitteliten veggmontert varmeovn som jeg kan ha på badet? Er kun et støpsel på badet og det trenger jeg til føner o.l, så jeg må dra ledningen ut av rommet. Dette må bli så billig som mulig.

Men hvorfor trenger jeg rørlegger for å montere blandebatteri? Er det ikke bare å montere det i veggen og koble slangen ett sted? Eler?
Jeg har ikke anledning økonomisk sett til å dra inn noen fagpersoner i prosessen

Kitt: Jeg har sovet som et barn i natt! Veldig støl

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 31-01-10, 15:12   #1161
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Disse stråleovnene dere snakker om, er vel ikke lovlige lengre?
Da vi pusset opp badet for 3 år siden, lo elektrikeren godt av stråleovnene våre og sa at slike ikke var lov å montere opp lengre!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 31-01-10, 15:15   #1162
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vet ikke hvordan det er med stråleovner, men det finnes en drøss typegodkjente våtromsovner

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 31-01-10, 15:19   #1163
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Elektriker ... Det høres veldig dyrt ut, altså.

Det er det som er så fint med å flytte, det kommer alltid en drøss ufortutsette utgifter...
Men er det ikke varme på badet i det hele tatt? Varmekabler? Hvis ikke må vel huseier sørg for varme? Og i såfall ta elektrikerregninga. Og hvis du skal flytte en kurs skal det vel uansett en elektriker inn der? Lønner seg sikkert å få tatt det samtidig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-01-10, 15:20   #1164
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ok, for jeg mener å ha sett sånne ''vanlig'' utseende panelovner på bad. Noen peiling på hva prisen ligger på?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 31-01-10, 15:21   #1165
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Mulig det ikke er lov med stråleovner lengre, lurer IKKE på hvorfor, i så tilfelle! Photo; Hvis du skal ha varme på et bad med en stikkontakt, så
A; Den stikkontakten beregnet kun til hårfønere etc. Dvs svak kurs.
B; Du MÅ ha en kraftigere kurs til en ovn.
C; Det er forbudt å montere faste, elektriske installasjoner, hvis du ikke er godkjent til sånt arbeide (Dvs elektriker) og kan fylle ut ferdigstillesesattest.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 31-01-10, 15:23   #1166
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

(Dvs elektriker)

Sterkstrømselektriker for å priseissere Finnes svakstrømselektrikere også, men de har kun lov å montere datakabler o.l.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-01-10, 15:24   #1167
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Forøvrig ikke uvanlig at knøttsmå toalett- og baderom er uten oppvarming, har bodd i flere sånne leiligheter. Har kanskje med sprutsone å gjøre? Løste problemet med å ha døren åpen i en liten halvtime, før jeg skulle i dusjen.. Var verre i ene leiligheten; Dritkaldt i Pasvik (under minus 30) uten varme på do, is i do.. Fikk aldri tempen opp såpass at det var noe poeng i å åpne på døren, heller..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 31-01-10, 15:27   #1168
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Æsj, hvorfor skal det være så vanskelig

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 31-01-10, 15:30   #1169
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sterkstrømselektriker for å priseissere Finnes svakstrømselektrikere også, men de har kun lov å montere datakabler o.l.

Hehe.. Huffda.. Trodde de bare var svakstrømsmontører, jeg..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 31-01-10, 15:34   #1170
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Hehe.. Huffda.. Trodde de bare var svakstrømsmontører, jeg..

Ja, de har vel utvida begrepet tror jeg. Hvertfall var det endel fram og tlbake med det på forrige jobben med begrepene montør/elektriker og svakstrøm/sterkstrøm i forbindelse med godkjenninger.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-01-10, 15:38   #1171
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jammen atte osv, om en liten vifteovn står litt sånn strategisk plassert sånn ca i døråpningen så står den jo ikke på badet? Så kan den jo bare flyttes lenger unna når dusjen skal brukes?
Vi måtte bruke en slik løsning da vi bodde på Finnskogen i et gammelt tømmerhus, hadde ikke nubbsjans til å få et snev av varme der uten. Spes ikke med -32 ute...brrr....

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-01-10, 16:05   #1172
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei,
Jeg har et knøttlite bad og der er det en liten stråleovn, montert høyt på veggen, det er en Simens Type RK4 S05. I tillegg så har jeg montert en elektrisk hånkletøker på badet.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 31-01-10, 16:20   #1173
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvis det finnes en stikkkontakt på utsiden av badet, kan du da sette ovnen inn på
badet og lukke døra inntil? Slik at du ikke egentlig "har" ovnen på badet,
så er det bare å sette den på gangen når du dusjer.. ikke vet jeg, men det jeg vet
er at vann og strøm er en dårlig kombinasjon..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 31-01-10, 16:46   #1174
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg fikk en pris på ca 600,- for den minste typen panelovn som var godkjent for våtrom. Det er ca 3 mnd siden jeg spurte på en lokal el-butikk. Kan sikkert få tak i rimeligere hos de store el-kjedene....eller kjøpe brukt på Finn.

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 31-01-10, 16:52   #1175
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Hvis det finnes en stikkkontakt på utsiden av badet, kan du da sette ovnen inn på
badet og lukke døra inntil? Slik at du ikke egentlig "har" ovnen på badet,

I gamle leiligheter kan man banne på at den kontakten utenfor badet ikke er jordet.

Det blir derimot DU, når du står på gulvet i vann rundt føttene og blir grillet av den lille søte portable varmeovnen.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no