Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

EasyLife og ketolyse

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-02-11, 18:19   #1
pepsimia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lier
Innlegg: 16
pepsimia er på en erverdig vei

EasyLife og ketolyse

Hei
Jeg har gått på Easylife snart i 5 uker. Etter 3 uker begynte jeg å spise ett måltid; middag.
Tanken er at middagen skal være mest mulig lik ketolyse, og jeg har lest og lest her på forumet, men syns likevel det er vanskelig å finne ut hvordan/hva jeg skal spise for å "gå i balanse". Jeg har tydeligvis ikke klart det, for ketostixen har sluttet å gi utslag.

Etter som jeg har forstått så skal jeg ha i meg 80% fett, og hvis jeg går ut fra at jeg skal ha 1600kcal, så blir dette ca 140g fett. Men så er jeg også usikker på hva dagsbehovet mitt bør være?
Jeg trener 3 - 5 ganger i uka og forbrenner ca 300kcal pr trening.
Det beste hadde vært om noen bare kunne si til meg akkurat hva jeg skulle spise
Brokkoli så og så mange gram
Kylling så og så mange gram
smør så og så mange gram
osv osv.
Jeg er ganske altetende, og jeg har ikke noe imot å spise det samme i mange dager.
Noen som kan hjelpe?

__________________


pepsimia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 18:27   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: EasyLife og ketolyse

Nederst på første side i journalen til Gerd ligger det en del menyer/ukeplaner. Du kan jo titte på dem!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 00:10   #3
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: EasyLife og ketolyse

Jeg tror grunnen til at du faller ut av ketose er fordi du får i deg alt for mye karbohydrater gjennom easylife pulveret. Grunnen til at du var i ketose FØR du begynte å spise middag er fordi når du kun spiser pulveret ligger du utrolig lavt på kcal. Da vil du pga underskudd av kcal komme i ketose.

Når du nå legger inn en middag, selv om den satt på spissen har 0 karbo, men mye fett og dermed mye kcal vil du falle ut av ketose fordi kcal inntaket ditt øker såpass.

Jeg TIPPER det er vanskelig å være i ketose OG spise pulver fra easylife samtidig ettersom pulveret har ganske mye karbo OG når du da skal spise i tilegg som sagt kommer kcal inntaket såpass høyt at du faller ut igjen fra av ketose

Marius

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 09:33   #4
Icandoit
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 8
Icandoit er på en erverdig vei

Sv: EasyLife og ketolyse

Jeg fortsatte å være i ketose i flere uker etter at jeg startet med ett og to måltider i kombinasjon med kosterstattere, så det er fullt mulig.

Jeg spiste da i hovedsak egg, hvitt kjøtt og fisk og grønnsaker/salat, samt rugsprø med magert kjøttpålegg og magerost.

Icandoit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife - karbofattig kost Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 13:31   #5
fatmama
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1
fatmama er på en erverdig vei

Sv: EasyLife og ketolyse

Har samme problem jeg også. Har gått på Easylife i 9 uker for så å begynne med ett måltid. Har kun spist rene proteinkilder og grønn salat, men ryker ut av katolysen tvert . Kanskje vi burde droppe en pose kosterstatter?

fatmama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 19:25   #6
Marianne09
Juniormedlem
 
Marianne09 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 29
Marianne09 er på en erverdig vei

Sv: EasyLife og ketolyse

Du skal ikke spise noe til shakene fra easylife, de er annerledes satt opp en vanlig ketolyse kur, derfor faller du ut, må bare holde deg til pulver og vann, vært der en del ganger selv, men falt ut hver gang jeg har prøvd og unne meg en middag eller to

Marianne09 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easylife ROTTA Spørsmål og svar 2 27-05-10 10:33
EasyLife're - se her Fedonisten Andre dietter 17 25-05-10 01:35
EasyLife Kosterstatter Csilla Andre dietter 15 04-01-10 22:17
Ketolyse vs easylife Baluba Spørsmål og svar 12 06-06-09 00:26
EasyLife Mdarling Generell diskusjon 2 09-06-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no