Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Treningstråden for oktober 2012

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-10-12, 07:23   #26
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Hrmph...

Nå da?

Lenka di er http://forum.fitnessbloggen.no/attac...met-jpg.62478/

Når du prøver lenka direkte får jeg beskjed om at jeg må være innlogget for å see bildet. Det er i dette tilfellet fitnesbloggen som kun viser bildet til innloggede brukere.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 10:05   #27
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Treningstråden for oktober 2012

I mangel på cheesy skrytebilde får jeg legge ut denne lættisfilmen da:
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=B2nshsEoOJQ

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 10:23   #28
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

I mangel på cheesy skrytebilde får jeg legge ut denne lættisfilmen da:
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=B2nshsEoOJQ

sett bildet jeg og looking good! kule tatoos også!

  Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 10:37   #29
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

sett bildet jeg og looking good! kule tatoos også!

Takk, takk!
Første dagen på nytt gym ble jeg faktisk stoppa på vei ut av et par stykker som jobebr der for de ville se litt mer blekket. Andre armen har enda mer...

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 11:17   #30
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråden for oktober 2012

6.økt 30 day shred gjennomført. Klarte flere hopp i dag, det går fremover, fortere enn jeg trodde i går. Nesten så det begynner å bli gøy nå( og seriøst, det hadde jeg aldri trodd jeg skulle si!). Og jeg er null støl i lårmusklene, så da går det definitivt fremover.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 12:02   #31
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

6.økt 30 day shred gjennomført. Klarte flere hopp i dag, det går fremover, fortere enn jeg trodde i går. Nesten så det begynner å bli gøy nå( og seriøst, det hadde jeg aldri trodd jeg skulle si!). Og jeg er null støl i lårmusklene, så da går det definitivt fremover.

Du er flink. Du skal se du blir hekta før du er ferdig med de 30...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 14:16   #32
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

6.økt 30 day shred gjennomført. Klarte flere hopp i dag, det går fremover, fortere enn jeg trodde i går. Nesten så det begynner å bli gøy nå( og seriøst, det hadde jeg aldri trodd jeg skulle si!). Og jeg er null støl i lårmusklene, så da går det definitivt fremover.

Så bra!!! Noen ting må man erfare for å finne ut at det er gøy. Men veldig toppers at kroppen din responderer så bra på treningen, ikke noe som er bedre enn det. Gir utrolig god mestringsfølelse og det igjen gir jo litt mer lyst/motivasjon. Dessuten blir treningen noe mer lystbetont og ikke et "nødvendig onde/ork"

Har du sluttet med syklingen? Hadde vært moro å hørt om det gikk raskere og raskere med en 8km runden din?

  Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 14:33   #33
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Joggetur i dag. 40min og 5km. Prøvde å øke tempoet litt ved å følge en annen jogger, holdt ikke så lenge, men godt forsøk... 10min tøying, jeg er STIV etter ikke å ha tøyd i ferien!








__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 15:06   #34
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Så bra!!! Noen ting må man erfare for å finne ut at det er gøy. Men veldig toppers at kroppen din responderer så bra på treningen, ikke noe som er bedre enn det. Gir utrolig god mestringsfølelse og det igjen gir jo litt mer lyst/motivasjon. Dessuten blir treningen noe mer lystbetont og ikke et "nødvendig onde/ork"

Har du sluttet med syklingen? Hadde vært moro å hørt om det gikk raskere og raskere med en 8km runden din?

Jeg har tatt en pause fra syklingen, jeg syklet på meg fryktelig vond rompe Men jeg har planer om å kombinere sykling og shredding, jeg må bare komme meg litt igang. Mulig jeg tar begge deler i morgen. Kanskje lurt med annenhver dag? Jeg har jo ikke så ekstremt mye energi å ta av, tar jeg meg for mye ut kan jeg ende sengeliggende igjen.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 20:17   #35
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg har tatt en pause fra syklingen, jeg syklet på meg fryktelig vond rompe Men jeg har planer om å kombinere sykling og shredding, jeg må bare komme meg litt igang. Mulig jeg tar begge deler i morgen. Kanskje lurt med annenhver dag? Jeg har jo ikke så ekstremt mye energi å ta av, tar jeg meg for mye ut kan jeg ende sengeliggende igjen.

Nei,nei ikke sengeliggende,synes du er så flink ikke overdriv!Tenk så mye mer du gjør nå en for feks.to mnd siden.

Jeg har løpt en kjempefin tur i dag ,9 km ,la inn flere intervaller som gikk j. fort. I dag løp jeg fra min kjære,må jo innrømme at det var utrolig gøy,for meg da,han synes ikke det var noe gøy

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 20:49   #36
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Opprinnelig lagt inn av Lich, her.

Nei,nei ikke sengeliggende,synes du er så flink ikke overdriv!Tenk så mye mer du gjør nå en for feks.to mnd siden.

Jeg har løpt en kjempefin tur i dag ,9 km ,la inn flere intervaller som gikk j. fort. I dag løp jeg fra min kjære,må jo innrømme at det var utrolig gøy,for meg da,han synes ikke det var noe gøy

Haha, konkurransegenet slår til. Les mitt innlegg om overvektige ektemenn nyheter og mediatråden. Tror du vil like den beskrivelsen om menn der ;-)

  Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 08:29   #37
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Fytterakkern, i dag var jeg sirup. Det var tungt og jeg måtte presse meg hardere i dag enn i går. Men økt 7 av level 1 shred er i allefall gjennomført. Litt småstøl i dag, blir nok støl til i morra og. Men kun 2 økter igjen denne uka, før 2 dager hvile. Har en del vann i kroppen i dag, fingrene er hovne, mulig derfor ting gikk litt trått i dag.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 14:43   #38
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Styrkeøkt, 55min. 5min tøying. Oppvarming 10min i bokseringen. Avslutningsvis testet jeg en slags ski/stake maskin i 10 min. TUNGT, men muligens grei oppkjøring til skisesongen?








__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 18:42   #39
Kikkin
Medlem
 
Kikkin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bærum
Alder: 43
Innlegg: 196
Kikkin er på en erverdig vei

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Ny treningsrutine for meg:
- 30-60min sykkel

- Benkpress
- Nedtrekk
- Pushdown
- Militærpress/skulderpress
- Alternate hammercurl
- Beinpress
- Sittende roing
- Sittende leg-curl

Dette gjør jeg 3 ganger i uka..
Noen som har tips, råd, meninger, spørsmål e.l.?

__________________


Min Journal
Kikkin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 08:43   #40
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråden for oktober 2012

I dag var jeg støl. Det føltes lurest ut å sykle istdenfor shredding. Så 8km på 31.45 på trimsykkel. Økta gikk helt fint, men jeg ble sliten, men jeg holdt samme tempo hele tiden.
Shreding i morra. Kanskje lurt å kjøre 3 økter shredding og to økter sykkel i uka, så kroppen får en dag i mellom hver shredding. Jeg blir sliten av å sykle, men ikke støl( annet enn i baken). Men kjenner jeg er på maks av det jeg klarer nå, skal ikke øke på hverken høyere level på shreddingen eller sykling.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 08:45   #41
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Lurt, Imse. Husk at oppbyggingseffekten av trening faktisk kommer under hvilen etterpå, ikke under selve treninga. Så dersom man trener oftere/hardere enn at kroppen får tatt seg igjen mellom hver gang så virker treningen mot sin hensikt.

Trening er kontrollert nedbryting i den hensikt å trigge en sterkere gjenoppbygging.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 21:06   #42
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treningstråden for oktober 2012

JM Extreme shed and shred. 65min.








__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 21:15   #43
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Ikke trent skikkelig på lenge, men i dag ble det en joggetur. Tung i kroppen, men annet er ikke å vente.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 14:41   #44
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treningstråden for oktober 2012

40min løpetur på mølle. 12min a'8km, 3x2min a'11km, 14min a'8km, så nedtrapping. 1min pause mellom intervallene. 15min tøying av stive muskler...








__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 08:34   #45
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Det ble en økt på sykkel på fredag og.
Økt 8 av shredden gjennomført i dag. Gikk helt greit, men klarer ikke alle hoppene enda da, men det gikk greit i dag. Sykkling i morra, shred på onsdag osv.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 21:25   #46
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treningstråden for oktober 2012

40min på tredemølle og uke 11 av løplabbets nybegynnerprogram er fullført.
15min tøying.








__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 23:27   #47
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Vet dere, nå har jeg skummet igjennom denne tråden. Og en ting vil jeg nå si, jeg synes de som er aktive her inne fortjener en klapp på skuldra fordi over tid så er det faktisk mange her inne som både er blitt flinkere til å trene OG i tillegg blir sprekere. Andre som har lagt merke til det og fulgt med over tid?

Sjekk tidene deres folkens, de blir bedre og bedre!

Nothing pleases me more!

Når det er sagt så er jeg selv inne i en skyggenes dal for tiden. Joda trener jevnt og trutt jeg da, men har ikke helt "spruten" kjenner jeg. Tror det har noe med årstiden å gjøre, mørketiden gjør noe med meg iallefall. Så for tiden driver jeg rolige turer, lange turer og litt mer styrketrening. Så kommer nok overskuddet etterhvert for i november er planen å skru til litt ja.

Skal sykle Trondheim-Oslo i juni med laget, vet ikke helt om jeg gleder meg eller hva. Skrekkblandet fryd kanskje? Men det blir en kosetur i kosetempo da veldig mange på laget ikke er konkurranseryttere. Passer meg utmerket siden det er første virkelige langturen min. Så får man se da, om kroppen tåler belastningen eller om jeg er mer bygd for fart og kortere ritt.
Det morsomme med Trondheim-Oslo er at de aller beste er overhodet ikke spesielt gode på kortere distanser (opp til 20 mil), dessuten er de beste lagene sammensatt av "eldre" ryttere (35-45 år og oppover).

De gamle er fortsatt eldst sier nå jeg.

  Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 00:14   #48
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Klart du greier Trondheim -Oslo Hypa,ikke tvil.Enig med deg,mange dyktige trenings folk her.

Vært litt slapp til å skrive i det siste ,løp 9 km i bra tempo fredag,gåtur i skogen lørdag,løp 10 km mandag.Rolig løpetur, det er glatt å løpe på alt løvet nå,ikke tvil om at sesongen går mot slutten.Må nok snart trekke inn,kjenner at jeg binder meg litt når jeg løper på så glatt underlag.Men inne løping er jo nokså kjedelig da.
Vel ikke snakk om å la formen dale ned i skoa igjen så bare å sette i gang.
Har jo også et mål om å løfte igjen å da må jeg jo være inne.
God trening folkens

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 12:02   #49
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Enig i at det er mange flinke her ja! Bra støtte også

Selv føler jeg vel at det går sakte med å få opp tempo/tider på løping, men når det kommer til hvor lenge jeg kan holde på, er det uten tvil stor fremgang. For ikke å snakke om følelsen av å løpe... Litt frustrert over å skulle få et avbrekk, skal inn til en mindre operasjon og får vel 3-4 ukers rekonvalesens med treningsforbud... Frykter hva det kan gjøre, hvor stort sett-backen blir. Skal jeg liksom gidde å bygge opp nå, for så å bli satt tilbake? Vet vel svaret der selv... Håper på finvær og at jeg raskt kan komme ut på gåturer da.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 18:11   #50
Småspiseren
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bø i Telemark
Innlegg: 270
Småspiseren er på en erverdig vei

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Skulle ønske jeg var kjempeaktiv her! men tror ikke jeg kan skryte på meg en eneste treningsøkt i oktober :'(
Later som jeg skal bli flinkere neste mnd! (for det er vel tanken som teller? :P )

Småspiseren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treningstråden for september 2012 gamlebyen Trening 80 02-10-12 15:16
Oktober 2012 Tutteme Lavkarbo generelt 7 01-10-12 19:34
Treningstråden for juni 2012 gamlebyen Trening 190 02-07-12 22:11
Treningstråden for mai 2012 nellie Trening 222 11-06-12 20:12
Treningstråden for gravide Carisma Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 23 20-07-11 12:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no