Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Optimal Ernæring

Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Optimal Ernæring Et kosthold basert på Jan Kwasniewski og Wolfgang Lutz sine anbefalinger. Boka "Bedre uten brød" er skrevet av Wolfgang Lutz.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-04-07, 23:17   #51
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Jeg har bakt denne i helgen og brukte 50 gram soyaprotein og 50 gram samalt hvete.

Den ble fantastisk saftig. Det eneste jeg skal endre på til neste gang er å tilsette 1 dl sukrin da jeg liker litt søtt i kake.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 23:26   #52
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

Sjekk dagboka mi du, Georgine... der er det en helt hørlig mandelkake med solkrem... kanskje den hadde vært noe den og?!?

.

Har nettop laget mandelkaka for andre gang, kjempegod den også!
Første gangen ble bunnen ganske tørr, men jeg tror det kom av at jeg stekte den litt for lenge. Andre gangen lagde jeg kaka som muffins og stekte dem kort tid, det ble supert! Kaka kan anbefales på det varmeste! ( Men kanskje den skulle hatt en egen diskusjons-tråd?)

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 23:33   #53
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Opprinnelig lagt inn av ketohappy, her.

hmmm. gikk ikke så bra det her. Kaka ble ganske tørr synes jeg, tygde og tygde.. Og smakte mer som et slags brød med krydder i enn som en kake Jeg halverte oppskriften og brukte ketolyse bakemix 15 gram. Er virkelig en katastrofe på kjøkkenet, kjipt det her for det luktet så innmari godt!!

vel er bakemiksen dyr, men 15 gram var vell litt i underkant da...

Mi blei no saftig den, med en konsistens som jeg iallefall forbinder med kake, så resultatet kan være en kombinasjon av melmengde, temperatur på ovn, og hvor lenge man steker kaka. Hver ovn er induviduell, så her må man følge med på kaka hvordan det går.

Og husk, vi baker ikke med hvetemel, så å forvente at kaka blir luftig og lett som en kake bakt på hvetemel er vel litt vel mye forlangt...

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 23:33   #54
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Opprinnelig lagt inn av Valeriana, her.

Har nettop laget mandelkaka for andre gang, kjempegod den også!
Første gangen ble bunnen ganske tørr, men jeg tror det kom av at jeg stekte den litt for lenge. Andre gangen lagde jeg kaka som muffins og stekte dem kort tid, det ble supert! Kaka kan anbefales på det varmeste! ( Men kanskje den skulle hatt en egen diskusjons-tråd?)

Noterer meg dette bak øret ettersom jeg skal lage den til min mors 60 års dag neste uke

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 23:39   #55
ketohappy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 3
ketohappy er på en erverdig vei

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

vel er bakemiksen dyr, men 15 gram var vell litt i underkant da..

.

ja, men i oppskriften ser jeg at du har skrevet ca 30 gram bakemix og når jeg halverte oppskriften blir det 15 gram.. Eller har jeg misforstått?

ketohappy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 23:44   #56
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Opprinnelig lagt inn av ketohappy, her.

ja, men i oppskriften ser jeg at du har skrevet ca 30 gram bakemix og når jeg halverte oppskriften blir det 15 gram.. Eller har jeg misforstått?

Ops, ja det gjør det, for det rekker til min, men det står eller der og, og det som har kommet bort er at man må prøve seg fram fra mellom 30 til 100 gram...

Nå står det "eller" der uten noe mer, ser jeg... skal rette opp på det!

.


Sist redigert av Ziggy : 30-04-07 kl 00:12.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 23:49   #57
ketohappy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 3
ketohappy er på en erverdig vei

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

da prøver jeg igjen, takk takk

ketohappy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 18:08   #58
Marion
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 49
Innlegg: 6
Marion er på en erverdig vei

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Prøvde krydderkaken..Den ble veldig god. Jeg tok røren i amerikanske muffinsformer,da ble de akkurat 100g på stk ferdig stekte..neste gang ska jeg doble kryddermengden,var god margin for mer smak syns jeg.

Marion er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 18:08   #59
Marion
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 49
Innlegg: 6
Marion er på en erverdig vei

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Brukte ketolyse bakemiksen.

Marion er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 22:31   #60
Teletubbien
Medlem
 
Teletubbien sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Hedmark
Alder: 46
Innlegg: 375
Teletubbien har en fantastisk aura rundt segTeletubbien har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

3-4 toppede bs kakao ???

__________________


Teletubbien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse +/- Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 22:34   #61
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Ja? Barneskjeer.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 22:34   #62
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Opprinnelig lagt inn av Teletubbien, her.

3-4 toppede bs kakao ???

barneskjeer, men du kan sikkert bruke vanlge spiseskjeer...

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 22:41   #63
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Dæng at jeg ikke kan spise mandler og sånn, jeg eeeelsker jo sånn kake...
Alternativer??

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 22:05   #64
iadokka
Medlem
 
iadokka sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Fredrikstad
Alder: 43
Innlegg: 91
iadokka er på en erverdig vei

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Jeg synes ikke den ble noe god... Godt mulig at det var jeg som gjorde noe feil, men jeg tør ikke prøve en gang til.

__________________
2007: -15 kg

iadokka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: snart ketolyse igjen Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 18:35   #65
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Opprinnelig lagt inn av iadokka, her.

Jeg synes ikke den ble noe god... Godt mulig at det var jeg som gjorde noe feil, men jeg tør ikke prøve en gang til.

Ikke jeg heller... ennå jeg hadde en del splenda i, hadde kanskje funka med ennå mer... jeg er en søtmoms, men gulerotkakekremen på toppen... DEN var god

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 18:58   #66
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Dæng at jeg ikke kan spise mandler og sånn, jeg eeeelsker jo sånn kake...
Alternativer??

Ingen forslag folkens? Anyone?

Har4 vurdert å prøve å spise walnøtter igjen. Når jeg har teknt nøye på det, så er jeg faktisk usikker på om jeg kan huske å ha reagert på akkurat den nøtta....... (Og den har jo minst karber også da.. Og jeg digga den da jeg var liten, fordi den så ut som en hjerne)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 19:52   #67
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Kan du spise pecannøtter? Eller valnøtter..?

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 21:15   #68
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Opprinnelig lagt inn av chili, her.

Kan du spise pecannøtter? Eller valnøtter..?

Som sagt, funderer på det med valnøtter.... Men vet ikke. De jeg vet jeg tåler så langt er macademia, pistasj og cashew. Jeg vet definitivt at peanøtter, mandler og hasselnøtter er nøtter jeg ikke tåler... Er ikke sånn at jeg dauer, men det ubehagelig!! Så kanskje jeg etter så mange år skal prøve meg forsiktig fram.?? Bortsett fra mandler da. Fikk i meg det ved et uhell for noen måneder siden, og det var definitivt kløings og trang hels, ja!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 21:42   #69
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Skal jeg kjøre nøttene i blenderen på min kjøkkenmaskin eller må jeg kjøpe en tilleggsdings??

Har kenwood major... har ikke lyst å kjøpe en foodprosessor.. har ikke plass og mannen som kjøpte denne til meg hadde tilta..

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 21:49   #70
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Opprinnelig lagt inn av Mentos, her.

Skal jeg kjøre nøttene i blenderen på min kjøkkenmaskin eller må jeg kjøpe en tilleggsdings??

Har kenwood major... har ikke lyst å kjøpe en foodprosessor.. har ikke plass og mannen som kjøpte denne til meg hadde tilta..

Bare bruk blenderen på Majoren du... skal funke utmerket det... og hils til mannen da!!!

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 22:07   #71
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Som sagt, funderer på det med valnøtter.... Men vet ikke. De jeg vet jeg tåler så langt er macademia, pistasj og cashew. Jeg vet definitivt at peanøtter, mandler og hasselnøtter er nøtter jeg ikke tåler... Er ikke sånn at jeg dauer, men det ubehagelig!! Så kanskje jeg etter så mange år skal prøve meg forsiktig fram.?? Bortsett fra mandler da. Fikk i meg det ved et uhell for noen måneder siden, og det var definitivt kløings og trang hels, ja!

Ikke lurt å ta 500g nøtter i da...

Hva med en blanding av havregryn og valnøtter?
Eller lage 1/2 porsjon, og spise forsiktig?

Eller bruke muffinsformer.

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 22:13   #72
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Pecan-nøtter er kanskje vanskeligere å få tak i, men smaker veldig godt stekt.
Jeg vet ikke om det er en typisk allergi-nøtt...

Jeg tåler ikke mandler lenger, oppdaga det i påska for 4 år siden, etter å ha spist et stort påskeegg m marsipan ... Har ikke hatt nøtteallergi før det.


Jeg håper jeg får bakt denne kaka til 17. mai, den ser så god ut!

(jeg har invitert folk til 17. mai lunsj/frokost).

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 00:28   #73
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Det jeg tenkte var å ta en liten "nøttetest", under litt sånn ordnede forhold; et stor mugge lunkent vann og en pakke syrtec
Veldig forsiktig da. Søstra mi er også allergisk, men gir liksom litt beng i det. Alltid like festlig når hun sitter og knekker og tygger hasselnøtter på julaften og lager ekle høye halsklølyder...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 21:52   #74
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Det jeg tenkte var å ta en liten "nøttetest", under litt sånn ordnede forhold; et stor mugge lunkent vann og en pakke syrtec
Veldig forsiktig da. Søstra mi er også allergisk, men gir liksom litt beng i det. Alltid like festlig når hun sitter og knekker og tygger hasselnøtter på julaften og lager ekle høye halsklølyder...

Heh.. vær forsiktig, da!

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 15:02   #75
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Bøtt åffcårs!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Optimale Smoothies Ziggy Optimal Ernæring 61 27-12-14 23:52
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 01:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no