Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hjertebank, høy puls og mye svetting

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-08-10, 11:06   #1
Devana
Medlem
 
Devana sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 105
Devana er ny på veien

Hjertebank, høy puls og mye svetting

Nå er det veldig varmt her, så svettingen kan man muligens se bort fra, men etter at jeg begynte med lavkarbo for ca. 4-5 dager siden, har jeg hatt forferdelig hjertebank, og jeg kan kjenne hjertet slå ganske så hardt. Pulsen min er også overraskende høy, rundt 80-90 hvilepuls av og til. Er dette normalt ved lavkarbo (jeg har ikke valgt en filosofi enda), og er det evt. noe som kan hjelpe på? Jeg har allerede gått ned 2 kg (sikker vann), så jeg er så fornøyd, og har masse til å gå ned.

Er lavkarbo forresten noe man gå på enda man er syk, dvs. virus, osv? Eller skal man da helst unngå dette?

__________________


Devana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Ketolysestil Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 11:17   #2
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Er spent på svaret her, har hatt noen tilløp av hjertebak eller følelse av at hjertet løper løpsk. Svettinga vet jeg er vanlig da kroppen skrur opp temperaturen, hehe. Har aldri svettet så mye på trening som jeg gjør nå :P

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 11:22   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Opprinnelig lagt inn av Devana, her.

Nå er det veldig varmt her, så svettingen kan man muligens se bort fra, men etter at jeg begynte med lavkarbo for ca. 4-5 dager siden, har jeg hatt forferdelig hjertebank, og jeg kan kjenne hjertet slå ganske så hardt. Pulsen min er også overraskende høy, rundt 80-90 hvilepuls av og til. Er dette normalt ved lavkarbo (jeg har ikke valgt en filosofi enda), og er det evt. noe som kan hjelpe på? Jeg har allerede gått ned 2 kg (sikker vann), så jeg er så fornøyd, og har masse til å gå ned.

Er lavkarbo forresten noe man gå på enda man er syk, dvs. virus, osv? Eller skal man da helst unngå dette?

Å gå fra å fore kroppen med raske karber til et lavkarbo kosthold kan være arbeidssomt for kroppen.
Normale "bivirkninger" er hodepine,svimmelhet, slapphet, rastløshet i hele kroppen, og så hjertebank og svette.
Når det gjelder hjertebanken anbefaler jeg å ta magnesium

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 11:23   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Særlig magnesium, men også kalium og kalsium- tilskudd hjelper på hjertebank og høy puls!

Virus og bakterier elsker sukker, så det er helt fint å holde seg til lavkarbo selv om man blir syk!

MEN, det er også viktig å få i seg næring, så man må se litt på hvert tilfelle! Har man omgangssyke og alt man får ned er litt eplemost og banan, ja så spiser man litt av det da!

(Sykepleieren i meg er ikke alltid helt enig med lavkarbo- meg)

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 11:44   #5
Devana
Medlem
 
Devana sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 105
Devana er ny på veien

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Da har jeg visst vært så heldig at jeg har fått "alle" bivirkningene da, som vanlig. Pleier det å ta lange stunden før kroppen vender seg til det nye kostholdet? Holder det med å ta vanlig multivitamin, eller må det sterkere skyts til?

Devana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Ketolysestil Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 11:48   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Jeg har vært i ketose nå siden søndag/mandag. Hodepinen har sluppet, men jeg merker fremdeles svimmelhet viss jeg reiser meg brått. Og kroppen er tung ennå, men det går seg til.

Jeg bruker magnesium(og de andre vitaminene) fra ketolyse. http://www.ketolyse.no/index.php?side=info&product=2683

1 magnesiumtablett hver kveld.
Rett før mens, tar jeg gjerne 2 da det lindrer smertene (muskelkramper)

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 11:53   #7
Devana
Medlem
 
Devana sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 105
Devana er ny på veien

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Tusen takk for svar, da får vi satse på at det går seg til. Jeg har også litt "voksesmerter" føles det ut som i beina, men dette er vel kanskje også kostholdet. Da prøver jeg å bestille magnesium fra ketolyse.no - Jeg er forsåvidt ikke sikker på om jeg har gått så langt ned på karboen at jeg er i ketolyse, men vitaminene kan vel allikvel brukes vil jeg anta.

Devana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Ketolysestil Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 11:58   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

"Voksesmertene" blir også mye bedre/borte med magnesium.

Jeg tar 600mg hver kveld, jeg. Den lille dosen i ketolyse- pillene hjalp ikke meg i det hele tatt!
Nei, det måtte denne til:

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 12:02   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Opprinnelig lagt inn av Devana, her.

Tusen takk for svar, da får vi satse på at det går seg til. Jeg har også litt "voksesmerter" føles det ut som i beina, men dette er vel kanskje også kostholdet. Da prøver jeg å bestille magnesium fra ketolyse.no - Jeg er forsåvidt ikke sikker på om jeg har gått så langt ned på karboen at jeg er i ketolyse, men vitaminene kan vel allikvel brukes vil jeg anta.


Ja hjelper for beina også

Jeg bruker de vitaminene enten jeg er i ketose eller ikke. Kroppen min fungerer bedre, syns jeg.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 18:22   #10
LiMe
Medlem
 
LiMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 138
LiMe er på en erverdig vei

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Er det noen fare ved å ta for mye magnesium? Jeg tar 300 mg hver dag, men kan kanskje øke da jeg er veldig plaget med hjertebank. Kjennes ut som det er et fotballag der inne....

__________________




Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 18:26   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Den eneste umiddelbare fare, er diare!

Gubben tok 1800mg her et døgn han hadde så innmarie leggkramper! Krampene forsvant, de, men neste dag holdt han seg i nærheten av et toalett!

Jeg har tatt 600mg hver kveld i hvert fall 18 måneder og har ingen bivirkninger i det hele tatt.

Kanskje du skulle øke til 600mg 3-4 uker for å sjekke om det har noen effekt. Blir det bedre, men ikke bra, kan du legge til minste dose kalium og kalsium!

Lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 18:37   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Den eneste umiddelbare fare, er diare!

Gubben tok 1800mg her et døgn han hadde så innmarie leggkramper! Krampene forsvant, de, men neste dag holdt han seg i nærheten av et toalett!

Jeg har tatt 600mg hver kveld i hvert fall 18 måneder og har ingen bivirkninger i det hele tatt.

Kanskje du skulle øke til 600mg 3-4 uker for å sjekke om det har noen effekt. Blir det bedre, men ikke bra, kan du legge til minste dose kalium og kalsium!

Lykke til!

Blodprøvene jeg tok hoslegen viste at jeg har FOR mye magnesium i blodet, men han sa i samme farta at det er ikke noe farlig med det.
Og så er jeg enig med Kitt.. Lavkarbo fører til økt utskillelse av vann OG salter, og da kan det være lurt å ta litt kalium og kalsium i tillet til magnesiumen.. Dvs det du får ved å ta ketolysetabelettene..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 20:19   #13
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Og så må du ta magnesiumen på kveld, for man kan blir veldig daff av det!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:02   #14
Devana
Medlem
 
Devana sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 105
Devana er ny på veien

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Kan Farris hjelpe, eller er det veldig fy?

Devana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Ketolysestil Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:04   #15
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

På ketolyse enbefales det farris og saltholdig mat/drikke i starten. Pga. vannet som forsvinner fra kroppen.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:16   #16
Devana
Medlem
 
Devana sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 105
Devana er ny på veien

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Da blir det Farris. Jeg har forferdelig vondt i hodet nå, og antar at det sikkert kommer av kostholdet og at jeg kanskje faktisk er i ketose...Jeg får nok begynne å telle litt ordentlig karbohydrater for å ha bedre kontroll.

Devana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Ketolysestil Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 11:57   #17
Soccermum
Juniormedlem
 
Soccermum sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 31
Soccermum er på en erverdig vei

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Jeg startet opp med Ketolyse nå i august, og kan skrive under på dette med svetting..
Men jeg er ikke helt enig i dette med Kalium. For lite eller mye Kalium er jo skadelig, og bør vel helst sjekkes ved en blodprøve før man putter i seg mer ??!! (Jeg er også sykepleier)

Kan hende andre mener noe annet enn meg.. Men å ta en blodprøve er jo en billig forsikring!

__________________


Soccermum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 13:53   #18
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Opprinnelig lagt inn av Soccermum, her.

Jeg startet opp med Ketolyse nå i august, og kan skrive under på dette med svetting..
Men jeg er ikke helt enig i dette med Kalium. For lite eller mye Kalium er jo skadelig, og bør vel helst sjekkes ved en blodprøve før man putter i seg mer ??!! (Jeg er også sykepleier)

Kan hende andre mener noe annet enn meg.. Men å ta en blodprøve er jo en billig forsikring!

Det er ca 500 mg kalium daglig dose i ketolysetabelettene. Så jeg regner med at ketolyselegen har registrert at man taper kalium også under ketolysekuren.

Men heeelt enig i at man bør ta en elektrolyttsjekk!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 14:01   #19
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Da jeg startet opp på lavkarbo, gikk jeg rett på strikt med en gang. De første ti dagene da kroppen ble "avsukret" var jævlig: Hjertebank, svettetokter, tåkesyn, hodepine, hukommelsessvikt, store smerter i lår og overarmer og mindre enn null energi. Det var helt forferdelig, men jeg valgte å stå løpet ut, istedet for å trappe ned forsiktig, det gir ikke sånne problemer.

PS: Vær forsiktig med magnesium. Overdosering kan også gi kramper, så å ta det forebyggende kan altså gi samme resultat som mangler. Jeg har forøvrig gått på lavkarbo et år nå, uten problemer med noe som helst mangler.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 16:11   #20
Devana
Medlem
 
Devana sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 105
Devana er ny på veien

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Da jeg startet opp på lavkarbo, gikk jeg rett på strikt med en gang. De første ti dagene da kroppen ble "avsukret" var jævlig: Hjertebank, svettetokter, tåkesyn, hodepine, hukommelsessvikt, store smerter i lår og overarmer og mindre enn null energi. Det var helt forferdelig, men jeg valgte å stå løpet ut, istedet for å trappe ned forsiktig, det gir ikke sånne problemer.

PS: Vær forsiktig med magnesium. Overdosering kan også gi kramper, så å ta det forebyggende kan altså gi samme resultat som mangler. Jeg har forøvrig gått på lavkarbo et år nå, uten problemer med noe som helst mangler.

Gikk "startsymptomene" dine over etter 10 dager ca? Nå sitter jeg i skrivende stund etter å ha skremt livet av samboeren min da det så ut som at jeg fikk hjerteinfarkt nesten fordi hjertet mitt hoppet og raste av gårde - Helt forferdelig!! Jeg ble rett og slett livredd selv også.

Devana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Ketolysestil Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 14:11   #21
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

De gikk over litt etter litt, fra 7 - 10 dager. Hjertebank er faktisk veldig vanlig i overgangsfasen, det KAN være at hjertet begynner å "hoste" vekk gammel skitt, som proteinrester og sukker. Når ketonene kommer for fullt, begynner de å rense vekk gammelt "skrap" som ligger i cellene og forgifter dem faktisk. Da kan det være som å blåse liv i en gammel moter, den hoster og rister mens den spyr ut røyk. Hjertet blir - på en diett der kroppen produserer ketoner - langt mer følsomt, noe som kjennetegner et friskt hjerte. Jeg løper mye, og før stoppet pulsmåleren på max 192. Det var det maksimale antall hjertet klarte å slå i løpet av en minutt. Nå er jeg oppe i 242, godt over 20 slag mer enn det som legene sier et hjerte kan klare... Ketoner og fett gjør at hjertet blir ekstremt sterkt og følsomt, fordi det er designet for å gå på fett. Noen har funnet ut at de ble kvitt hjertebanken ved å gå på litt mer karbo om dagen, sånn som 20 gram ekstra (50 pr dg). Individuelt. Jeg synes du skal teste det ut. Men farlig er det ikke, selv om det er ubehaglig.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 14:35   #22
Banjo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 20
Banjo er på en erverdig vei

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Hjertedunken min avtok veldig da jeg kuttet ut Pepsi Max og andre drikker med aspartam i.

__________________
Fikk påvist PCO 21.mai 2010



Banjo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 15:30   #23
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

"Voksesmertene" blir også mye bedre/borte med magnesium.

Jeg tar 600mg hver kveld, jeg. Den lille dosen i ketolyse- pillene hjalp ikke meg i det hele tatt!
Nei, det måtte denne til:

Fantastisk virksomt! Jeg har tidligere vært veldig plaga av kramper.

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 15:58   #24
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Da jeg startet opp på lavkarbo, gikk jeg rett på strikt med en gang. De første ti dagene da kroppen ble "avsukret" var jævlig: Hjertebank, svettetokter, tåkesyn, hodepine, hukommelsessvikt, store smerter i lår og overarmer og mindre enn null energi. Det var helt forferdelig, men jeg valgte å stå løpet ut, istedet for å trappe ned forsiktig, det gir ikke sånne problemer.

PS: Vær forsiktig med magnesium. Overdosering kan også gi kramper, så å ta det forebyggende kan altså gi samme resultat som mangler. Jeg har forøvrig gått på lavkarbo et år nå, uten problemer med noe som helst mangler.

Alle av de symptomene begynte jeg med i det andre uken av ketose - nå til mandag er set 6 uker siden jeg begynte og jeg har alle enda. Smertene i overarmene og hoftene, migren og manglende energi er det verste. Så ille at jeg klarer ikke å gå på jobb. Hvor lenge må jeg regne med at det blir sånn? Jeg tar alle ketolyse tablettene, + 2 omega 3 og vit C. Vann var jeg veldig flink med å begynne med men sliter i de siste - sjelden mer enn 1 lt til dagen. Men kan ikke tro alle problemene kommer fra for lite vann...noe råd her? Jeg har lest boken også..men syns at boken gir god råd så lenge alt går som det skal...

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 16:04   #25
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Den eneste umiddelbare fare, er diare!

Gubben tok 1800mg her et døgn han hadde så innmarie leggkramper! Krampene forsvant, de, men neste dag holdt han seg i nærheten av et toalett!

Noen ganger er det flott med skinnseter i bilen, i tilfelle rottefelle

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Svetting Kattemor Generell diskusjon 25 14-04-12 21:20
Høy puls / Hjertebank lokkebiff Fysisk og mental helse 15 18-05-11 01:58
Varm - svetting mizzzzy Ketolysekuren 13 19-01-10 23:56
Hjertebank/urytmisk puls? Impulsiw Spørsmål og svar 10 10-12-08 17:45
Trening og svetting og sånn ... Nike Trening 4 03-07-08 10:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no