Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Augustskravletråd for 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-08-10, 15:12   #251
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Augustskravletråd for 30+

skjønner ikke dette jeg, er helt nede på 106.4, ned 600 gr på et par dager.. og jeg som har skeia ut med ostepopp i helga oO
skal ikke klage altså

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 15:30   #252
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Augustskravletråd for 30+

Det er så koselig å lese denne tråden.
Jeg er stortsett flink til å motstå fristelser, men nå har jeg putta i meg en hel pose med Läkerol xtreme (datterea har vondt i halsen) uten at jeg har fått det med meg (har sett på film). Så nå er det rydda klar bane til do - dit løper jeg titt og ofte nå. At jeg aldri lærer.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 17:42   #253
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråd for 30+

Dette er min favorittråd også
Ombestemte meg angående kjøttbollene og lager kjøttbrød i stedet. Hadde i både fetaost, bacon, cherrytomater og 1 rødløk, pluss mye persille, fetaostolje og pepper. Det blir en god lunsj i flere dager fremover tipper jeg

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 18:20   #254
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Augustskravletråd for 30+

hjemmelagde kyllingnuggets var godt! men jeg hadde litt lite pannering, så de siste to ble uten jeg gadd bare ikke smashe mer bacongull...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 08:34   #255
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Augustskravletråd for 30+

I dag er jeg halveis til der jeg ønsker å ende. Lurer på hvor lenge jeg kan fortsette å gå ned i det tempoet jeg nå har. Artig å se tickeren hvor det er tatt av mer enn det er igjen.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 16:27   #256
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Augustskravletråd for 30+

WoW, så flink du har vært "sistegang"!
Grotingeling: Stress ned!!!! Det høres mye hyggeligere ut med tur i skogen og strikking. Blir det får-i-kål lag på det nye spisebordet mitt tro?

Idag er det knallvær her hos meg, og jeg burde heller vært ute på sjøen enn å sitte på jobben - skal jobbe overtid i tillegg.. . Bare 2 dager igjen av August, og så er det ny skravlemnd. Kanskje jeg skal sette meg noen mål for neste mnd.?

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 16:35   #257
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Augustskravletråd for 30+

der kom det vannet jeg burde hatt igår morges ja jaja, ny uke, nye fristelser å holde seg unna ellers må jeg støvsuge etter at alle møbler er dratt frem for å sette gulvlistene på plass, og imorgen skal gangen tapeseres. blir kanskje ferdig her før jeg har bodd her ett år?

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 19:20   #258
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråd for 30+

Første dag i ny jobb! Sunn lavkarboniste, kjekke folk og mye gøy!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 21:14   #259
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråd for 30+

Sistegang: Gratulerer med en kjempejobb!!

Anarko: Flott at det gikk bra på nyejobben. Hva slags jobb har du?

Har ikke fått tid til å være her på noen dager, men henger med enda og prøver å lese meg opp. Dere er jo en herlig gjeng alle sammen.

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 19:33   #260
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråd for 30+

Jeg jobber med presentasjon og salg av websider til bedrifter Er kjekt! Er faktisk pausene jeg syns er kjedeligst så langt, og det sier jo litt :P

Helt enig med Catalina79 i at dere er en herlig gjeng

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 23:11   #261
Orkidee1
Medlem
 
Orkidee1 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 64
Orkidee1 er på en erverdig vei
Post

Sv: Augustskravletråd for 30+

heia :-)
Håper det er greit at jeg hiver meg med her, i siste liten...

__________________


Orkidee1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 06:39   #262
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Augustskravletråd for 30+

Hei og hopp, da har vi ny tråd for september - velkommen over i ny tråd

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no