Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Maiskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-05-11, 11:09   #326
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

For mykje ... i forhold til kva da, er vel nesten spørsmålet Du kan sikkert ete så mykje egg at du blir lei av det. Men det skal vel mykje til for at det skal vere negativt på nokon anna måte for deg personleg.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 12:55   #327
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Mamseen, her.

Nærmer se slutten av mai alt. Skjønner ikke hvor tiden ar blitt av.
Jeg har spist lavkarbo en mnd nå og syns stort sett det går greit.

Men undres litt- kan man spise for mye egg?

Det lurer jeg og på! Mamma fikk sjokk ene dagen når hun så hvor mange egg jeg spiser iløpet av en dag, og sa at det var kjempefarlig (nå er mamma kjent for å overdrive da..) jeg vet at det er bevist at det ikke skader kolesterolet, men kan det ha innvirkning på andre ting?

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 15:42   #328
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Trur eg har høyrd enkelte snakke om at det kan bli for mykje svovel. Aner ikkje om det er noko i det, bekymrer ikkje meg. Egg er så fantastisk næringsmiddel på alle andre måtar. Det er nok mykje overtru ute og går også. Eg hugsar da eg var lita, at ein tante av meg snakka om at damer kunne få sjukdomar i eggstokkane av å ete for mange egg. Um... yess. Og oppmalt nasehorn-horn er bra for potensen, også. Likskapsmagi skal ein ikkje kimse ad!!!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 17:39   #329
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Aiaiai, oppdaget at Sandviken Dagligvare selger fire av Sukkerfritt sine sjokolader. Vet at jeg ikke tåler maltitol noe særlig, men pokker så fristende. *holde seg i skinnet* Er bare så lenge siden jeg har spist sjokkis.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 14:09   #330
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Aiaiai, oppdaget at Sandviken Dagligvare selger fire av Sukkerfritt sine sjokolader. Vet at jeg ikke tåler maltitol noe særlig, men pokker så fristende. *holde seg i skinnet* Er bare så lenge siden jeg har spist sjokkis.

Jeg tåler en halv av de sjokoladene. Når jeg kommer over de kjøper jeg en eske eller to. De kan ligge i kjøleskapet i flere uker, og mirakuløst nok spiser jeg bare litt i helgene.
Dette var overhode ikke mulig før, da blei alt i huset spist øyeblikkelig opp. Sjøl barnas smågodt etter at de hadde lagt seg på lørdag. Jeg har flere ganger mått ut å kjøre til nattåpen bensinstasjon for å erstatte ungenes godteri.
Hallelluja fri fra karbohelvete.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 14:45   #331
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden 30+

Yuhu! 2 kg ned. Går litt sakte, mistenker det er pga av for my Cola zero drikking. Men det skal det bli slutt på nå! Skal stå på nå når det gjelder tur med hundene og jobbe litt mer med kroppen, så blir ting bedre

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 19:59   #332
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Maiskravletråden 30+

JEG HAR SOMMERFERIE!!!!! Leverte hjemmeeksamen i formiddag etter å ha vært oppe i 27 timer. Nå har jeg romaner, kino, matlaging og KOS å se fram til! Jeg har også fått sommerjobb Så det er bare lykke framover!

Hurra!
<3

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 20:05   #333
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

ingen fortalte meg at sagnet om lysets rike var i salg igjen! så jeg fant 4. bok (dobbeltnummer denne gang så bok 7-8 egentlig) sånn tilfeldig på rimi... rett hjem på haugenbok.no og bestille de første 3.
fikk hentelapp i posten idag, men nettsia påstår fremdeles at bøkene ikke er sent... det kaller jeg kjapp levering, bøkene i postkassa før de er sent

ellers skal jeg på langweekend til typen, hipp hurra for inneklemte dager

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 21:43   #334
Mamseen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Skien
Innlegg: 68
Mamseen er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden 30+

Gratulerer med ferdig eksamen, Vimsen og sommerferie.Det er deg vel undt.

Flott nedgang LilleFLy!!

__________________

Mamseen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Hexeberg Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:11   #335
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Mamseen, her.

Gratulerer med ferdig eksamen, Vimsen og sommerferie.Det er deg vel undt.

Flott nedgang LilleFLy!!

Tusen takk

Har vi en juniskravletråd?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:16   #336
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Tusen takk

Har vi en juniskravletråd?

Jepp, den er laget

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:35   #337
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44774 er Junitråden

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 23:08   #338
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden 30+

Mais-kravletråden. Fantastisk!!!! Skål for det

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 00:22   #339
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden 30+

Du er inne i en gammel mais-tråd prøv denne i stedet du!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 01:13   #340
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden 30+

Åkei! skål!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Maiskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 97 02-06-10 11:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no