Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hjelp!!! Bom stopp!!!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-10-10, 12:33   #1
LiMe
Medlem
 
LiMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 138
LiMe er på en erverdig vei

Hjelp!!! Bom stopp!!!

Har brukt ett år på 14 kg (lang tid). Men nå er det bom stopp, og har vært det i flere uker. Har faktisk gått opp ett kg.... Spiser og gjør det samme som før, men ingen innvirkning på vekta. Skal jeg redusere marinntaket? Redusere på fettet (jeg har kanskje ikke spist så mye fett da jeg ser på dette som et varig kosthold)? Skulle gjerne gått ned noen få kg til.

__________________




Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 12:46   #2
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 34
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Hjelp!!! Bom stopp!!!

Det kommer jo an på hva du spiser. Men hvis du spiser lite fett kan det være derfor. Viktig med mye fett. Og mye vann.

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 12:46   #3
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Hjelp!!! Bom stopp!!!

Opprinnelig lagt inn av LiMe, her.

Har brukt ett år på 14 kg (lang tid). Men nå er det bom stopp, og har vært det i flere uker. Har faktisk gått opp ett kg.... Spiser og gjør det samme som før, men ingen innvirkning på vekta. Skal jeg redusere marinntaket? Redusere på fettet (jeg har kanskje ikke spist så mye fett da jeg ser på dette som et varig kosthold)? Skulle gjerne gått ned noen få kg til.

Ser av tickeren din at du skal ned 1,2 kilo til..

Det jeg lurer på, er det på en måte vekta som forteller deg at du ikke har riktig vekt enda, eller føler du virkelig på kroppen at du ikke har gått ned nok?

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 17:06   #4
LiMe
Medlem
 
LiMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 138
LiMe er på en erverdig vei

Sv: Hjelp!!! Bom stopp!!!

Jeg føler at jeg må ned litt til. Har for mye på magen, mye av det er løs hud som jeg jo vet ikke kan slankes bort. Men litt til så er jeg fornøyd. Kan faktisk godt tenke meg 5 kg til. Og jeg drikker mye vann, har kjøpt sånn "farrismaskin" som lager vann med kullsyre. det hjalp på vanninntaket. Men jeg lurer på om jeg må telle kalorier nå? Redusere mer på fet mat?

__________________




Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 19:47   #5
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Hjelp!!! Bom stopp!!!

Opprinnelig lagt inn av LiMe, her.

Jeg føler at jeg må ned litt til. Har for mye på magen, mye av det er løs hud som jeg jo vet ikke kan slankes bort. Men litt til så er jeg fornøyd. Kan faktisk godt tenke meg 5 kg til. Og jeg drikker mye vann, har kjøpt sånn "farrismaskin" som lager vann med kullsyre. det hjalp på vanninntaket. Men jeg lurer på om jeg må telle kalorier nå? Redusere mer på fet mat?

Du kan selvfølgelig se på kaloriene, eller fettinntaket om du vil.
Men ha i tankene at det ikke ser sikkert at du og kroppen din er helt enige om hva du skal veie :-)

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 22:01   #6
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp!!! Bom stopp!!!

I ketolyseboka så stod det noe om at det kanskje kan være lurt å ta en pause når når kroppen ikke vil gå ned mer selv om du er i ketose.

Aner ikke om det er det som skal til, men mener å ha lest noe om pause osv.

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar

Emneord
kalorier, stillstand


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stopp i vektnedgang eneri evot Spørsmål og svar 5 14-03-09 10:08
stopp i vektnedgang eneri evot Spørsmål og svar 1 19-02-09 11:38
Stopp i vekttapet Jostein Ketolysekuren 1 08-02-09 18:12
Sp.mål om Stopp-skiltet chablis Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 23-07-05 17:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no