Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Sana Sol- Ketolyse

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-08-09, 13:49   #1
viktoria
Juniormedlem
 
viktoria sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 17
viktoria er på en erverdig vei

Sana Sol- Ketolyse

Tyggetabletter, uten sukker og kunstige søtstoffet.
Er det et greit vitamin tilskudd??

__________________


viktoria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:18   #2
viktoria
Juniormedlem
 
viktoria sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 17
viktoria er på en erverdig vei

Sv: Sana Sol- Ketolyse

Er det ingen som vet?

__________________


viktoria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:32   #3
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Sana Sol- Ketolyse

hvorfor bruker du sanasol , egentlig ?
keytose tabletter tror jeg indeholder det du trenger - eller blir anbefalt av torkil.

alle vitaminene finnes faktisk i egg - enkelt forklart fordi det skal skapes et nytt liv i det. alle untatt C. den finnes i mye, men best brokkoli hvis du tenker lavkarbo.

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:40   #4
viktoria
Juniormedlem
 
viktoria sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 17
viktoria er på en erverdig vei

Sv: Sana Sol- Ketolyse

Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup, her.

hvorfor bruker du sanasol , egentlig ?
keytose tabletter tror jeg indeholder det du trenger - eller blir anbefalt av torkil.

alle vitaminene finnes faktisk i egg - enkelt forklart fordi det skal skapes et nytt liv i det. alle untatt C. den finnes i mye, men best brokkoli hvis du tenker lavkarbo.

Jeg tenke jeg skulle spørre om jeg kunne bruke de, istedenfor og bestille ketolyse- tablettene. Egg tåler jeg desverre ikke.

__________________


viktoria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:57   #5
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Sana Sol- Ketolyse

oh, undskyld

men jeg vet ikke med sanasol , hva er ingrediensene?
bare sånn masse tilsetning stoffet og vitaminer?:S

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 16:10   #6
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sana Sol- Ketolyse

Ketolysetablettene er satt sammen for å gi akkurat det man trenger når man går på Ketolysekuren. Blant annet ting som skal hjelpe på vekttapet, avhjelpe leggkramper og ellers sikre at man ikke får mangel på noe. Sanasol-tablettene er vel satt sammen for å gi det man (barn?) trenger når man ellers spiser vanlig kost?

Jeg har sammenlignet ketolysetablettene mine med de vitaminene jeg ellers har pleid å bruke (Solary multivitamin), og ser at det er ganske stor forskjell. Derfor har jeg valgt å bruke ketolysetablettene. Fordi de inngår som en del av kuren.

Man kunne selvsagt satt sammen greiene selv, med riktig mengde krom, selen, magnesium osv, men det ville ærlig talt ikke bli noe billigere... kanskje til og med dyrere.

Jeg ville ikke valgt Sanasol til ketolysekuren. Men er det det eneste du har, så er det sikkert bedre enn ingenting. Strengt tatt kan man følge kuren uten tilskudd også.

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 16:21   #7
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Sana Sol- Ketolyse

Hei,
Nå nevner du ikke noe merke på tyggetabletter så det gadd jeg ikke leite etter. Bare og google litt veit du – masse informasjon der ute på nettet.
Når det gjelder innehold i tilskudd så gjelder de samme reglene som for matvarer – les innholdsfortegnelsen på emballasjen.
Ble ikke så veldig mye klokere med tanke på innholdet i sanasol fra web sidene.
Sanasol inneholder bl.a. appelsin og sorbitol.
http://www.sana-sol.no/c-37-Sana-sol.aspx

Ikke akkurat det jeg ville ha valgt…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 16:30   #8
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Sana Sol- Ketolyse

...sanasol myk og god: "Inneholder søtstoffer og kan virke avførende ved stort inntak." http://www.sana-sol.no/c-34-Brukerveiledning.aspx

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 12:53   #9
viktoria
Juniormedlem
 
viktoria sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 17
viktoria er på en erverdig vei

Sv: Sana Sol- Ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Vaffel, her.

Ketolysetablettene er satt sammen for å gi akkurat det man trenger når man går på Ketolysekuren. Blant annet ting som skal hjelpe på vekttapet, avhjelpe leggkramper og ellers sikre at man ikke får mangel på noe. Sanasol-tablettene er vel satt sammen for å gi det man (barn?) trenger når man ellers spiser vanlig kost?

Jeg har sammenlignet ketolysetablettene mine med de vitaminene jeg ellers har pleid å bruke (Solary multivitamin), og ser at det er ganske stor forskjell. Derfor har jeg valgt å bruke ketolysetablettene. Fordi de inngår som en del av kuren.

Man kunne selvsagt satt sammen greiene selv, med riktig mengde krom, selen, magnesium osv, men det ville ærlig talt ikke bli noe billigere... kanskje til og med dyrere.

Jeg ville ikke valgt Sanasol til ketolysekuren. Men er det det eneste du har, så er det sikkert bedre enn ingenting. Strengt tatt kan man følge kuren uten tilskudd også.

Det var det jeg også tenkte.. Inntil jeg fikk kjøpt meg de rette vitaminene og kosttilskudene.

__________________


viktoria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 12:54   #10
viktoria
Juniormedlem
 
viktoria sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 17
viktoria er på en erverdig vei

Sv: Sana Sol- Ketolyse

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

...sanasol myk og god: "Inneholder søtstoffer og kan virke avførende ved stort inntak." http://www.sana-sol.no/c-34-Brukerveiledning.aspx

Takk
Dette sto på pakken, men jeg tenkte at kansje det var bedre med litt søtstoffer, en ikke noe vitaminer.

Men nå er det rette i hus

__________________


viktoria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no