Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Ny bok fra Sofie Hexenberg

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-01-11, 16:49   #1
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av
Smile

Ny bok fra Sofie Hexenberg

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...duktId=5660652

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 18:16   #2
Bombus
Medlem
 
Bombus sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 74
Innlegg: 179
Bombus har en fantastisk aura rundt segBombus har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Flott! Den må prøves. Ser thaisuppe er nevnt. Det har jeg tenkt på i flere dager at det må jeg lage. Kjempegodt. Trenger strengt tatt ikke noen lavkarbooppskriftsbok for det, da. Men det er sikkert mye annet godt som kan piffe opp en meny som jeg sant å si er litt lei av for tida.

__________________


Bombus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 18:42   #3
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Ja, og så er det en fire ukers
meny der

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 15:38   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Jeg kjøpte inn denne boka i dag. Den er veldig fin! Kjempegodt valg for lavkarbo-nybegynnere, med innføring/forklaring av kostholdet i begynnelsen, ukesmenyer, og fine varierte oppskrifter med gode bilder. Tror dette må være den fineste av lavkarbo-kokebøkene jeg har sett, så langt.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 15:41   #5
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Men tror dere det er noe der som ikke er her? Jeg tviler

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 15:51   #6
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Men tror dere det er noe der som ikke er her? Jeg tviler

Det er nok lettere for en usikker nybegynner å lese en organisert bok fra begynnelse til slutt, enn å snuble rundt på et forum og skille nyttige tråder fra de unyttige. Nye oppskrifter er jo også hyggelige greier.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 16:00   #7
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Det er nok lettere for en usikker nybegynner å lese en organisert bok fra begynnelse til slutt, enn å snuble rundt på et forum og skille nyttige tråder fra de unyttige. Nye oppskrifter er jo også hyggelige greier.

Mulig hvis du er 50 og utrygg på data. (/ironi)

Men ser den ja, selv om det er veeldig enkelt å søke her også. Dessuten er det laget ett worddokument her, med flere hundre oppskrifter som er sortert på middag, frokost osv osv. Den kan da printes ut og brukes som kokebok

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 16:17   #8
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Tror nok man finner det meste her ja, men jeg er så glad i kokebøker, hater utskrifter som jeg aldri finner når jeg trenger de. Synes det er supert at det endelig har kommet en slik lavkarbobok, har savnet denne typen bøker.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 16:51   #9
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Mulig hvis du er 50 og utrygg på data. (/ironi)

Men ser den ja, selv om det er veeldig enkelt å søke her også. Dessuten er det laget ett worddokument her, med flere hundre oppskrifter som er sortert på middag, frokost osv osv. Den kan da printes ut og brukes som kokebok

Det worddokumentet har ikke jeg sett, og jeg har vært medlem i over ett år...

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 17:00   #10
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Det worddokumentet har ikke jeg sett, og jeg har vært medlem i over ett år...

Hehe, neinei, men her er det jaffal:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19503

Er også laget en pdf versjon litt lengre ut i tråden om du ikke kan vise wordfiler

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 19:34   #11
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Jeg lånte den gamle boken hennes idag, sålangt veldig bra. Satte meg på venteliste på kokeboken- 5 måneder å vente.
Er godt igang så ingen krise akkurat. Finner det jeg trenger her inne

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 22:36   #12
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Jeg har mange kokebøker, og jeg elsker å surfe rundt på forum etter nye oppskrifter - men nå har jeg nettopp fått denne boka og det er jeg veldig glad for. Kjempefin kokebok med enkle oppskrifter, inspirerende bilder og mange tips å ta med seg enten man er nybegynner på lchf eller har holdt på en stund. Anbefaler den virkelig

timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 00:25   #13
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Enig

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 00:36   #14
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Var på biblioteket i dag og de hadde ingen av hennes bøker,men karen var snill og kjøpte dem inn så da får jeg snart låne denne gleder meg

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 01:25   #15
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

Jeg har mange kokebøker, og jeg elsker å surfe rundt på forum etter nye oppskrifter - men nå har jeg nettopp fått denne boka og det er jeg veldig glad for. Kjempefin kokebok med enkle oppskrifter, inspirerende bilder og mange tips å ta med seg enten man er nybegynner på lchf eller har holdt på en stund. Anbefaler den virkelig

jeg har bestil den og sitter og venter i spenning

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 08:28   #16
AKR
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 16
AKR er på en erverdig vei

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg kjøpte inn denne boka i dag. Den er veldig fin! Kjempegodt valg for lavkarbo-nybegynnere, med innføring/forklaring av kostholdet i begynnelsen, ukesmenyer, og fine varierte oppskrifter med gode bilder. Tror dette må være den fineste av lavkarbo-kokebøkene jeg har sett, så langt.

Helt enig! Liker den kjempegodt, mange gode oppskrifter

AKR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 18:31   #17
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Da har jeg akkurat bestilt denne boka. Har den andre boka, og må jo ha en komplett samling :-)

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 18:36   #18
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Herlig med fristende kokebøker i hylla.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 20:36   #19
swimzy
Medlem
 
swimzy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oppland
Alder: 42
Innlegg: 343
swimzy er ny på veien

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Denne boka er bestilt

__________________
Begynner på nytt igjen!




Sist redigert av swimzy : 20-01-11 kl 20:49.
swimzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på Sofie Hexeberg Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 14:40   #20
smili
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 27
smili er på en erverdig vei

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Jeg har bestillt boka. Gleder meg til jeg får den.

smili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 21:35   #21
smilefjes:)
Juniormedlem
 
smilefjes:) sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ville vestland
Alder: 44
Innlegg: 30
smilefjes:) er på en erverdig vei

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Kjempebra kokebok... fikk den før helga og den er virkelig full av lekre oppskrifter. Masse som skal prøves..

__________________


smilefjes:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 21:40   #22
Saftig
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 11
Saftig er på en erverdig vei

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Super bok. Thai kyllingsuppen var deeeilig
flere oppskrifter skal prøves

__________________


Saftig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 23:58   #23
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 22:43   #24
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Ny bok fra Sofie Hexenberg

Var på biblioteket idag og tittet i boka. Mye nytt og fristende mat. Blir vel til at jeg kjøper den.

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Frisk med lavkarbo, nytt liv med riktig mat - av dr.sofie hexenberg kari81 Lavkarbobøker 4 29-11-10 08:59
Dagbladet 13/7-10 - nettmøte med Sofie Hexeberg arnakristin Nyheter / media 3 12-07-10 16:37
Frisk med lavkarbo av Dr Sofie Hexeberg Teletubbien Lavkarbobøker 31 16-05-10 19:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no